Joululahjavinkit aikuisille

Lex
Mitäpä lahjaksi perheen aikuisille?

Meillä on tapana muistaa isovanhempia ja lasten kummeja myös, mutta mieluiten melko matalalla budjetilla.

Itse ajattelin tehdä sarjatyönä esim. kauniita pieniä piparkakkutaloja ja kerätä jonkin pienen herkkupakkauksen viemisiksi.

Lisää vinkkejä edullisista, mutta mukavista jouluisista muistamisista?

Miehelle vielä kaipaisin vinkkiä tavaralahjasta. Tällä viikolla juuri ostettiin uusi läppäri (lähinnä hänen käyttöönsä) joten ei mitään hirveän kallista...

"hmm"
mitäpäs tänä jouluna.. vanhemmat saavat sagaformin oravakulhon jonka vielä täytän irttispähkinöillä, jogurtti- ja valkosuklaa- ja tiesmitä päällysteisiä herkkuja.

sisko saa teetä ja sydämenmuotoisen teesiivilän.

pihi mieheni saa perustuotteita mitä ei normaalisti raaski ostaa, eli (hienoja :D ) pitkiä kalsareita ja ihonhoitotuotteita.

veljeni saa fingerpori-kirjan.

ystäväni saa täytettyjä ankanpoikia(se oikeasti ilahtuu niistä.)

"hmmm"
Teetä ja kahvia, siis erilaisia teesekoituksia ja mautekahvia, glögiä pullossa ( parempaa eikä pahvitetraa ), kuorrutettuja manteleita, Iittalan Kivi tuikkuja, muumi-pyyhkeitä, Näillä mennään meillä.

Mä oon ite pitänyt nyrkkisääntönä sitä, että mitään ei saa jäädä lahjasta jäljelle, jos en tunne lahjan saajaa tarpeeksi hyvin ja tiedä hänen makuaan 100varmasti.

Joten olen yleensä tehnyt itse kauniita sellofaaniin käärittyjä paketteja, jotka sisältää esim. servettejä, joulukahvia/-teetä, suklaata, pähkinöitä, rusinoita jne. Yllättävän pienellä vaivalla ja rahalla saa aika kaunista aikaan.

Viimeksi muokattu:
ei joulutuulella nyt...
Mieluummin jotain muuta kuin ainaisia joulukahveja (emme juo) tai jouluteetä (emme juo sitäkään) tai kynttilöitä (on jo laatikollinen odottamassa sitä milloin ehtisi polttaa).

Itse voisin mieluummin ottaa Kivi-tuikkuja (jollei sisustukseen sovi, niin ainakin voi myydä eteenpäin) tai jotain muuta merkkitavaraa, leffalippuja, arpoja tai piparkakkumuotteja tai sen perinteisen joulukukan (helppo heittää pois joulun jälkeen). Tai kaikkein parasta olisi kysyä edes vaivihkaa, mitä voisimme ehkä tarvita...

Yhteistyössä