Usko Eevertti Luttinen

  • Viestiketjun aloittaja putous
  • Ensimmäinen viesti
Hauskaaaa
Mun mielestä se ei ollut yhtään hauska. Odotin Akulta jotain superhauskaa hahmoa. Sama se mummeli. Pissis oli hauska ja se eskarilainen, jos jatkavat hahmojaan, siis eskarilaiselle vielä enemmän noita juttuja etteivät jankuta vaan samaa
 
"vieras"
Varamies voi kehittyä vielä. Idea oli kyllä loistava. Ja ikäni vanhoilisessa uskonyhteisössä aivopesulla olleena mua naurattaa aivan suunnattomasti se pastori. Niin paras! Ja niiiin aito. Tommosia on.
 
Mulle tuli Uskosta heti mieleen Päivi Räsäsen mies, vaikken kyseistä tyyppiä ole koskaan lehtikuvia kummemmin nähnyt. :) Tavallaan oli ihan hauska, mutta odotin Akulta kyllä vähän enemmän. Nähtäväksi jää mihin hahmo tästä vielä kehittyy.

Mun mielestä parhaita oli se Kososen pissis ja se jenkkimuija, täytyy vaan toivoa, ettei jää junnaamaan paikoilleen. Niin ja se Iinan eskarilainen kosketti, oli jotenkin kamalan liikuttava tyyppi.

Se lihamestari oli ihan floppi.

Muista ei mitään sanottavaa. Olin vähän pettynyt hahmojen tasoon. Aikaisempina vuosina on ehkä ollut tasaisemmin hyviä tyyppejä.
 
Viimeksi muokattu:
"Usko"
Usko Eveertti Luttinen on vähän sama kuin Harjakaisen Timppa että ei nuoremmat ihmiset ymmärrä tuota huumoria esim että paheena on Musta kenialainen (kahvi) ja että jaakob voi vetää hihasta kun haluaa tulla uskoon :D:D kyllä on selvästi taas paras hahmo hirviniemellä!!!!!!
 
vierain
Jukka Rasilan hahmo Sulo oli aivan mahtava yllättäjä.:) Jotain tällaista on Rasilta odotettu jo kauan. Hän on ollut aiemmat Putous-kaudet niin selvästi altavastaaja surkeilla hahmoillaan, että ihan pahaa on tehnyt. Lahjakas mies kun noin muuten on. Kiitokset ja tsempitykset Jugille. Toivottavasti Sulo pärjää pitkälle.
 
"vieras"
Jukka Rasilan hahmo Sulo oli aivan mahtava yllättäjä.:) Jotain tällaista on Rasilta odotettu jo kauan. Hän on ollut aiemmat Putous-kaudet niin selvästi altavastaaja surkeilla hahmoillaan, että ihan pahaa on tehnyt. Lahjakas mies kun noin muuten on. Kiitokset ja tsempitykset Jugille. Toivottavasti Sulo pärjää pitkälle.
Sulo ei kyllä minua hurmannut. Oli kehittymätön ja liian keksitty. Sellanen todellinen hahmo on parempi. Harjakaisia, Tyrnejä ja Luttisia on olemassa. Se niistä tekee niin hauskan. Ja meidän alakerrassa asuu se mummo!:D
 
Beep
Musta Usko oli just hyvä suuntaus. Ei voi aina mennä sinne yhtään suuntaan, aina vaan räväkkäämpään... hyvä oli ottaa askel eri suuntaan, hienovaraisempaan ulosantiin ja huumoriin. Ja onhan homostelujutut nyt hauskoja hei! :D (Ja mainitaan nyt vielä että tykkään kyllä homoista, tunnen jne. ettei kukaan närkästy)
 
vierain
[QUOTE="vieras";25392229]Sulo ei kyllä minua hurmannut. Oli kehittymätön ja liian keksitty. Sellanen todellinen hahmo on parempi. Harjakaisia, Tyrnejä ja Luttisia on olemassa. Se niistä tekee niin hauskan. Ja meidän alakerrassa asuu se mummo!:D[/QUOTE]

Parantamisen varaa toki on ja tuskin Rasila sketsihahmojen osalta ikinä yltää esim. Akun tai Rikun tasolle, mutta vertaankin nyt Suloa Rasilan aiempiin hahmoihin, jotka ovat mielestäni olleet täysiä floppeja. Sulo-hirviön tyyli tullee vielä toivottavasti kehittymään. Sinällään on tosiaan vielä vähän raakile, joka toivottavasti tulee kisan myötä kehittymään. Tämä tämän iltainen nyt oli muutenkin vasta pieni maistiainen sketsihahmoista. Hirviniemi muuten sai yllättävän pitkän esittelyajan Usko-hahmolleen.

Jos hahmojen todenmukaisuudesta puhutaan, niin Munamiehiä ei oikeasti ole olemassa, mutta niinpä vain Muna meni ja voitti koko kisan 2011.;)
 
....
Minusta se Leena Hefner oli yksi parhaista :D Erittäin lahjakkaalta vaikutti muutenki se näyttelijä,uutenahan oli nyt mukana.
Pidin myös niistä Kristan ja Iinan hahmoista.
Huonoimpia oli se Sulo ja se teurastajan tytär.
 
"heh"
Entäs jos Usko Eevertti onkin kanttori Piiparisen velipoika ja raamatun sisään on kätketty pieni puteli?? Siinä sitten uskoa julistaa ja kehottaa Uskoon tulemaan pienessä maistissa?? :LOL:
 
Sksl
Usko eevertiltä saattaa tulla just sellasta läppää jatkossa että sohitaan ampiaispesään ja loppukevät kohistaan. Mun mielestä rohkea veto. Mummolla paras maski ja todentuntuiset eleet, ilmeet ym.
 

Yhteistyössä