Hakutulokset

  1. K

    Ihan hirveä tilanne mutta päätin pitää lapsen!!!

    Varmasti selviät! Pahalta voi välillä tuntua, mutta olen itse kävellyt köyhänä kun kirkonrotta, itkua pidellen pahaa oloa ulkona lastenvaunuja työnnellen..tästä nyt 12v ja kuinka onnellisia ollaankaan <3 Minun tilanne oli se että lapsi oli jo syntynyt (½v.) mutta ymmärtänet mitä tarkoitan. :heart:
  2. K

    Lähihoitajan soveltuvuustestit,niissä käyneet!

    Höpöhöpö. Mää en päässyt eka kerralla mutta tokalla pääsin, muistaakseni oli juuri noita juttuja mitä mainittukin ja olikohan joku semmonen "rautalanka" josta piti taiteilla esillä olevan kuvan muotoinen väkerrys. Vastasin siis #6:lle
  3. K

    PPH vai tarha

    Vaikea sanoa kumpi..esikoinen oli alkuun PPH ja oli mielestäni ihan paras hoitaja maan päällä :heart: . Kuopuksen paikan hain heti päiväkotiin koska yhdestä PPH oli huono kokemus.
  4. K

    PPH vai tarha

    Meillä ei ole kertaakaan käynyt näin..että päiväkoti olisi ollut kiinni.. Lapset 12 ja 5 Vastasin siis #9 kommenttiin :D
  5. K

    Antaisitko eskarilaisen olla neljään asti eskarissa, vaikka mahdollisuus hakea aikaisemmin. Teen gradua.

    Äiti ei nyt enää pohdi onko huono vaan pohtii kuinka etenee gradussa :)
  6. K

    Sairaalan unikoulusta

    Olen unikouluttanut lasta sairaalassa ja hyvin meni, tietenkin lapsikohtaista mutta "kauhukertomuksia" en ole kuullut vanhemmiltakaan hoitajilta. Vanhemmilla itsellään on ollut vaike lapsi jättää --> luonnollisesti :)
  7. K

    Kuinka moni EI ole luovuttanut verta?

    En luovuta, luovuttaisin jos voisin. Sairauden takia en voi ikinä luovuttaa : /
  8. K

    Rupesi kyrsimään kun luin lehdestä lastenhoitajista

    Ok, on se vähän sitten. Tarkoitus ei ollut tivata ku halusin oikeasti tietää :) Arvostan kuitenkin itse lastenhoitajia, molemmat lapseni on AINA hoidettu ihanasti <3 Kiitos lastenhoitajille, kaikille! :)
  9. K

    Rupesi kyrsimään kun luin lehdestä lastenhoitajista

    Verojen jälkeen? Jos ennen veroja niin sitten on vähän.
  10. K

    Rupesi kyrsimään kun luin lehdestä lastenhoitajista

    Lisien eteen tehdään kuitenkin ylimääräsitä työtä. Jos saisin valita niin epäröimättä valistsisin päivätyön 8-16 tuolla 2200e palkalla. Mut joo, olet siinä oikeassa että 200e on iso raha. TÄÄ VASTAUS SIIS 99:lle :D
  11. K

    Rupesi kyrsimään kun luin lehdestä lastenhoitajista

    Tosta hoitajien osasllistumisesta lasten leikkeihin niin sen mitä olen seurannut niin KYLLÄ hoitajat juttelevat keskenään aika paljon MUTTA lapset haluavatkin leikkiä keskenään, lapset käyvät välillä kysymässä jotain tai sanomassa pissahädästä tms. --> hoitajat ovat koko ajan saatavilla ja...
  12. K

    Rupesi kyrsimään kun luin lehdestä lastenhoitajista

    Hui, mää oon (enemmän kuin) tyytyväinen meidän tuloihin n.2x2200e ja en ole ajatellut että oltais vähävaraisia :eek: Molemmat saa lisiä (yö,ilta,vkl,leiri jne.) mutta oltais aika keskivertoa MUN mielestä ilman lisiäkin. Hei apua, mihin te rahanne laitatte :D Niin, no tietty sit ei tarvii laskee...
  13. K

    Aamulla päiväkodissa: vanhemmat meinasivat pakolla jättää hoitoon selvästi kipeän lapsen. Hoitajat mittasivat kuumeen

    En jaksanut lukea ketjua, mutta meillä ihan nyt syksyllä mies oli viemässä 4v poikaamme hoitoon (n.10-11 aikaan). Aamun oli leikkinyt syönyt hyvin ja ei mitään merkkiä sairastumisesta. Siihen olivat aulaan menneet riisumaan ja poika oksentanut, mies oli sanonut että jaa..eipä taidakaan jäädä...
  14. K

    Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

    Siis miksi pitää olla jotain "näyttää" jos oot oksentanut/ripuloinut niin miten osoitat sen taudin? Vai enkö nyt ymmärtänyt sun pointtia :xmas:
  15. K

    Miehen etälapsen vanhojen vaatteiden ja lelujen uusio käyttö yhteisille lapsille...

    Mää kun sain oman ensimmäisen muruni niin sille tahtoin kaikkee uutta ja kaiken mahdollisen. Nyt toisen kohdalla valtaosa kierätettyä.. Kyllä mää ymmärrän että ekan kans tarvii saada kaikki :D
  16. K

    Tehdäänkö automaattisesti lastensuojeluilmoitus...

    Mää väittäisi että suurella todennäköisyydellä tehdään :kieh: , mutta en ole 100 varma. Toivottavasti tehdään.
  17. K

    Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

    SH uskoo jos menet vastaanotolle ja sanot että sulla oli eilen illalla kuumetta 38 ja nyt aamulla vaikka 37,5...saattaa mitata paikan päällä tai sitten ei, mut ei sillä oo merkitystä onko sulla sitä kuumetta just sillä hetkellä (olethan ottanut burana 600mg ennen vastaanotolle tuloa) koska kyllä...
  18. K

    Tehdäänkö automaattisesti lastensuojeluilmoitus...

    Käsittelyajoista tms. en tiiä mittään
  19. K

    Tehdäänkö automaattisesti lastensuojeluilmoitus...

    Pitäisi tehdä. Ab-henk.kunta todennäköisesti ilmoittaa sairaalan sossulle..
  20. K

    Suuri kaipaus jää,elämä tuntuu niin epäreilulta! :'(

    :hug: Otan osaa :'(

Yhteistyössä