Osanottoni :hug:
"kuudenäiti" 12.07.2012 #102 Järkyttävä uutinen. Syvin osanottoni koko perheelle ja valtavasti voimia tuleviin päiviin. Ei tuollaista voi käsittää
Järkyttävä uutinen. Syvin osanottoni koko perheelle ja valtavasti voimia tuleviin päiviin. Ei tuollaista voi käsittää
La Paset 12.07.2012 #108 Tuonen lehto, öinen lehto, siell on hieno hietakehto. Sinnepä lapseni saatan. Osanottoni suuressa surussanne.
Tuonen lehto, öinen lehto, siell on hieno hietakehto. Sinnepä lapseni saatan. Osanottoni suuressa surussanne.
Phoebsi 12.07.2012 #116 Tallensi äiti sydämeen Kuvan lapsen, pois nukkuneen. Lämmin osattoni koko perheelle :hug:
"Maria" 12.07.2012 #119 Tällaiset uutiset saa aina itsensä tajuamaan, kuinka onnekas sitä onkaan. Olen kovin, kovin pahoilani puolestanne. Suurin suru mitä kuvitella saattaa. Voimia!
Tällaiset uutiset saa aina itsensä tajuamaan, kuinka onnekas sitä onkaan. Olen kovin, kovin pahoilani puolestanne. Suurin suru mitä kuvitella saattaa. Voimia!
"vieras" 12.07.2012 #120 Kerro meille röppö mitä on tapahtunut? Eilen kaikki oli kuitenkin vielä hyvin...? Paljon, paljon voimia!!
Kerro meille röppö mitä on tapahtunut? Eilen kaikki oli kuitenkin vielä hyvin...? Paljon, paljon voimia!!
Kerpele 12.07.2012 #123 Elämä on joskus ihan liian epäreilua Mä en oikein osaa sanoa mitään, mutta ootte ajatuksissa :heart: Paljon voimia! :hug:
Elämä on joskus ihan liian epäreilua Mä en oikein osaa sanoa mitään, mutta ootte ajatuksissa :heart: Paljon voimia! :hug:
"hiljainen" 12.07.2012 #124 Nyt tuntuu pahalta, mutta muista röppö, että Jumala kantaa. Hän ottaa pienen lapsesi taivaan syliin ja pitää hänestä hyvää huolta. Voimia!
Nyt tuntuu pahalta, mutta muista röppö, että Jumala kantaa. Hän ottaa pienen lapsesi taivaan syliin ja pitää hänestä hyvää huolta. Voimia!