Suuri kaipaus jää,elämä tuntuu niin epäreilulta! :'(

Status
Viestiketju on suljettu.
"Lilli"
Omenankukka kukkii nopeasti
ja varisee vähästäkin,
ei kestä tuulta, ei kovaa kättä.

Omenankukka ei olisi
kaunis ja kaivattu
jos se kukkisi pitkään
eikä piittaisi mistään mitään.

Omenankukan kaltaiset ihmiset
ovat parhaita ihmisiä,
ne tuuli vie ensin mennessään.

-Tommy Tabermann-
 
Voi ei :(
Olen niin niin niin pahoillani. Voimia suuressa surussa.

"Keinutan, kuuntelen
sut suojaan peittelen.
Keinutan, myöhä on
jo kuulen aallokon.

Ethän pelkää pimeää
siel on monta kynttilää.
Ja viimein sun matkaan
ei pääse saattajatkaan.

Yötä vasten vaikka lähdet
jatka vain vaikka on
se suuri suunnaton.
Kohti valkeata rantaa
laivaan mun laulujen
sä kuljet tietäen.

Ettet pelkää enempää
siel on monta kynttilää.
Ja viimein sun matkaan
ei pääse saattajatkaan

Ethän pelkää pimeää
siel on monta kynttilää.
Nuku vain jos väsyttää
vielä valvon vierellä.

Ja viimein sun matkaan
ei pääse saattajatkaan.
Ja lohtu on mulle
että siellä on kaikki sulle."

Johanna Kurkela - Prinsessalle
 
Olen aivan äärettömän pahoillani.

Joku tuolla mainitsi miten epäreilua on se, että Arvo Ylppö eli satavuotiaaksi ja pienet vauvat kuolevat. Muistettan kuitenkin, että minkä työn parissa Ylppö teki työnsä. Ja miten siksi tänä päivänä moni
 
lämmin halaus
Saanko kysyä mihin hän kuoli? Anteeksi jos sotken sinut mutta mulle tuli tuo vanha ketju missä merkillä "suuri suru" kertoi muutama kuukausi sitten ettei lapsi olekkaan kehittynyt normaalisti.. Ja tuli mieleen oletko kenties sama henkilö kun eilen ois ollut laskettu aika? Satuin sen ketjun tänään lukemaan..

Sureminen on sallittua ja se pitää tehdäkin, lastasi sun ei tarvitse koskaan unohtaa mutta elämässä pitää päästä eteenpäin.. Vaikka helppohan se on minun sanoa, mutta elämä jatkuu vaikka se ei siltä nyt tuntuisikaan, voimia sinulle täydestä sydämmestä! <3
 
miimiimii
en tiedä mistään teidän aiemmista jutuista täällä, mutta ap:lle annan lämpimän halauksen ja kaikille muille, jotka vauvansa ovat menettäneet. Voimia hirmuisesti. Niillä pienillä oli täällä suurempaakin suurempi tehtävä teille, ja he ovat ikuisesti teidän vierellänne kulkemassa. Uskokaa pois. He kuulevat teidät, ja lohduttavat teitä ja kun vähän hiljennytte, voitte kuulla heidät <3
 
Röpölle vielä suuri osanotto..Et sä eikä kukaan muukaan ansaitse lapsen menettämistä..:(
Parempi varmaan kuitenkin oli tuntea pikkuinen edes hetken kun että et koskaan olisi saanu tavata hantä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä