Suuri kaipaus jää,elämä tuntuu niin epäreilulta! :'(

Status
Viestiketju on suljettu.
Otan osaa. Enoni menetti viime vuonna pienen 2kk ikäisen pojan, oli sydänvika jota rutiinileikkauksella korjattiin, mutta pieni ei koskaan herännyt nukutuksesta. Heillä on ollut todella raskas vuosi. Nyt vuoden kuluttua elämä alkaa kuitenkin voittaa, vaikka suru ei lakkaakaan, se muuttaa muotoaan.

Olen todella pahoillani puolestanne.

vieras5
Tämä palsta ei petä näköjään koskaan!!! Muka äidit suoltaa lapsensa menettäneelle täyttä sontaa, olevinaan ollaan sitten hyviä äitejä.

Voimia röppö käsittämättömän suureen suruun!

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26673644:
mä en antais ikinä anteeksi olisimpa kumpi hyvänsä.
Raskasta elää elämää, jos sisälleen kasaa sellaista kuormaa.
Jos vanhaksi elää, on aikamoisen katkeruuden kerennyt itseensä varastoida.

"vieras"
Osanottoni suureen suruusi ja voimia tulevaan!!<3

Keväällä läheiseni menette lapsensa, vaikka kaiken piti olla hyvin. Se tuska joka iski päin kasvoja hänen puolestaan oli niin suuri, mut miten suuri onkaan äidin tuska ja kaipaus. .Sitä ei kukaan voi tietää taikka arvostella!

Otanosaa suureen suruunne. Lapsen kuolema on pahinta mitä ihminen voi kokea.

Tiedän mikä tuska, ahdistus ja suru sulla tällä hetkellä on.
Meidän pieni lähti enkeleiden matkaan 5kk sitten, kätkytkuolema.
Mulle sanottiin, että hetki hetkeltä, päivä päivältä auttaa jaksamaan. Mä voin sanoa, että suru ja tuska ei ole haihtunut, itken joka päivä ikävää, mielessä on pikkuisemme. Isommat lapset "pakotti" jatkamaan arkea ja elämää.

Sanotaan, että suru muuttaa muotoaan, aika auttaa. Teidän menetyksestä on vielä niin pieni hetki ettei varmaan asia tunnu todelta, mulla ensimmäinen päivä meni sumussa. Vasta hautajaisissa mulla iski todella rajusti tajuntaan "meidän pieni on pois, eikä tule koskaan takaisin".

Käpy Ry on hyvä ryhmä, siellä saa vertaistukea. Voi aloittaa facebookin ryhmästä, sinne tosin tarvitsee kutsun.

Jos haluat niin laita yv:tä kun jaksat ja pystyt.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä