Hakutulokset

  1. K

    Miten minä saan annettua kissalle matolääkkeen?

    Sooorii mutta ei voi mitään :laugh:
  2. K

    Tukiko puolisosi sinua rahallisesti opiskelujen aikana?

    Olen ollut siinä onnellisessa asemassa että olen töissä nyt viimeisen kesän ennen valmistumista töissä..tässä 3v aika oon tehnyt ihan muutaman satunnaisen keikan.. Mut me ollaan oltu yhdessä piiitkään ja meillä on lapsia..mies hoiti raha--> laskut ja mää kävin kerran kuussa kaupassa ja maksoin...
  3. K

    Mikä on pisin aika mitä olet ollut erossa lapsistasi? Kuinka kauan voisit olla?

    Nii ja nyt lapset on taas pohjoisessa.. tyttö läks enne juhannusta edeltävänä perjantiana ja poika isänsä kanssa juhannus viikon keskiviikkona..Lapset tulee kotiin maanantai aamuna..
  4. K

    Mikä on pisin aika mitä olet ollut erossa lapsistasi? Kuinka kauan voisit olla?

    Tyttö oli 10v eli viime kesänä 3vko pohjoisessa sukuloimassa.. nyt keväällä oltiin miehen kans kahdestaan reissussa 2vko ja lapset nyt 11v ja 4v olivat kotona. Kun tyttö oli pieni niin silloin ehkä viikonloppu oli max..
  5. K

    Joko Anatolia on lähtenyt synnyttämään?

    Onnea :heart:
  6. K

    Mitä mieltä ootte Veera-nimestä?

    Naapurissa ihana ja lahjakas Veera tyttö :)
  7. K

    Paljonko on sopiva rahasumma haeaelahjaksi? 50? 100?

    50e ollaan laitettu
  8. K

    En voi mitään mutta pidän lähihoitajia vähän yksinkertaisina

    Mun kokemuksen mukaan KAIKKI päiväkodeissa olleet lähihoitajat ovat erittäin lahjakkaita työssään ja pidettyjä henkilöitä!!! Oman lapsenikin hoitoilosta en voi ketään muuta kiittää kuin näitä hoitajia :heart:

Yhteistyössä