Tukiko puolisosi sinua rahallisesti opiskelujen aikana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Olen ollut siinä onnellisessa asemassa että olen töissä nyt viimeisen kesän ennen valmistumista töissä..tässä 3v aika oon tehnyt ihan muutaman satunnaisen keikan..
Mut me ollaan oltu yhdessä piiitkään ja meillä on lapsia..mies hoiti raha--> laskut ja mää kävin kerran kuussa kaupassa ja maksoin omat puh ja HM laskut...ja loppu kuusta pyysin mieheltä rahaa :p

sh/th
opiskeluajan (4v) tulot minun osalta oli 200€ kuukaudessa. Lisämenona myös lapsen päivähoitomaksu, joka oli yli 100€/kk. Eli elin täysin miehen tuloilla ja se oli ihan ok. Nykyään molemmat käydään töissä täysipäiväisesti. Tili on ollu aina yhteinen (tulot tulee samalle tilille ja molemmilla samaan tiliin kortti). Laina on yhteinen.. yhdessähän tässä on tarkoitus tulevaisuutta suunnitella, ei olla keksitty miksi pitäis euroja halkoa..

"vieras"
Emme olleet vielä yhdessä opiskeluaikaan. Enkä oikein tiedä, miten nuorempana oltaisiin puolin ja toisin suhtauduttu, jos toinen olisi lähtenyt opiskelemaan. Nyt puoliso on ollut pois työelämästä vuoden ja kyllä me pärjäillään, mutta onhan se taloudellinen taakka minulle selvästi siirtynyt ja on jonkun verran ollut siitä paineita kummallakin. Nyt jos jompikumpi opiskelemaan, siihen suhtautuisi varmaan toisin, kuin nuorena.

Yhteistyössä