Hakutulokset

  1. K

    Saanko halin? Piristystä?

    Iiiisooo :hug:
  2. K

    30.v ja ammattiopistoon nuorisopuolelle...

    HöpöHöpö Siis vastasin tuolle joka sanoo pään hajoamisesta...
  3. K

    30.v ja ammattiopistoon nuorisopuolelle...

    Aloitin 30v SH opinnot nuorisopuolella.. Kaikki meni kivasti :)
  4. K

    En päässyt lukemaan sosiaali ja terveys alaa lähihoitaja :(

    Älä lannistu, mää hain yks vuosi enkä päässyt..myöhemmin hain LH ja SH ja pääsin molempiin! Tsemppiä ja ei saa menettää uskoa itseensä :)
  5. K

    vajoan maan alle...:(

    Olisiko poika nähnyt elokuvassa tm. vastaavan tilanteen ja piti kokeilla... Eihän tuo ole paha jos tuon yhden kerran noin "kokeilee" :D Kyllä siinä varmaan poikakin varmaan itsekin ihmeissään... Jos toistamiseen vastaavia tekee niin sit alkaisin huolestua..
  6. K

    Miksi monen mielestä temperamentiltaan vilkas lapsi on aina huonosti kasvatettu ja kuriton?

    Tämä on totta osalla ja myönnän itse syyllistyneeni siihen, nyt 11v tyttöni oli rauhallinen jne. ihmettelin kuinka muut ei saanut lapsiaan pitämääm kurissa vaikaa minä kokematon nuori äiti onnistuin siinä...Kunnes nyt 4v:n kanssa on "vähän" erinlaista.. Ei aina tottele, ei pelkästään vilkas vaan...
  7. K

    Pitäiskö hymypatsaan saajalle antaa jotain ekstraa?

    Totta sirkkeli tuokin :) Paljon kehuja ja haleja paras, en muista itse antaneeni mitään mutta ei se huonokaan ajatus vähän muistaa..kaikki tavllaan :)
  8. K

    Kumman valitsisit lapsen kummiksi???

    No pyydä kummiksi sitten ne ystävät ilman puolisoa..miks se puolisi pitää siinä olla väkisin kummina? Mää olen ystäväni lapsen kummi vaikka ollaan tutustuttu miestemme kautta ja he ovat vähintään kavereita keskenään..
  9. K

    Kumman valitsisit lapsen kummiksi???

    Molemmat, tai ehkä A ja B ilman puolisoa...ei välttis tarvi olla pariskunnasta molemmat kummina.
  10. K

    Mitä sairasta on siinä, että koko perhe saunoo yhdessä iästä ja sukupuolesta riippumatta?

    Mun mielestä siinä ei oo mitään sairasta..Kunhan lapsi saa itse päättää milloin haluaa lopettaa saunomisen eri sukupuolta olevan vanhempansa kanssa.. Meillä mielestäni harmillisen aikaisin tyttö 10v lopetti "perhesaunomisen" :/ Se kun oli meillä kiva perheen rentoutus ja kokoontumis"hetki"...
  11. K

    Te, jotka olette joutuneet jäädä raskausaikana sairauslomalle ennen ä-lomaa

    Epilepsia laukesi suunnilleen vko:30 joten siitä sitten jäin vaikka olisin ollut työkykyinen mutta lääkäri sanoi ettei tulis ottaa riskiä koska diagnoosi niin uusi ja lääkehoito ei välttämättä heti kohdallaan. Kyl kurjutti koska muutoin mulla ei ollut mitään oireita..seisomatyö pääasiassa.
  12. K

    SodaStream tms. hiilihapotusvehkeet, tuleeko käytettyä alkuinnostuksen jälkeen?

    :attn: Tarjoustalossa maksaa vain 10e pullon vaihtaminen ja vissiin myös vapaa valinnoissa :attn:
  13. K

    SodaStream tms. hiilihapotusvehkeet, tuleeko käytettyä alkuinnostuksen jälkeen?

    Me ollaan käytetty..cocacola on ainoa mitä ostetaann..se ei oo nii hyvää sodastemerillä :)
  14. K

    Päiväkoti ilmoitti tänään että...

    Meillä vaihtui viimesyksynä kun siisrtyi 0-3v ryhmästä 3-5v ryhmään... molemmissa ryhmissä vakio porukka joten vanhat hoitajat jäi sinne ja uudet isojen ryhmässä.. Meillä tosin päiväkotiryhmät tekee yhteistyötä aika paljon..ja iltapäivästä saattaa olla kun haen niin ettei kukaan lapsen ryhmän...
  15. K

    Määrääkö teidän miehet teitä? missään asiassa?mitö saatte tehä jne???...

    Lasten kuvia en saa laittaa FB ja yks päivä sanoi ettei tykkää joskus ku mulla rinnat joskus näkyy..siis ihan tavallinen arkitoppi mulla mutta vissiin liian avonainen (ehkäku kurottaa alaspäin niin näkyiskö silloin liikaa :D..en tiiä mistä tuli.. Mut ihan määräämismielessä on siis määrännyt että...
  16. K

    Onko Oulun AMK pääsykoekutsut jo lähetetty?

    Niin arvelinkin :whistle:
  17. K

    Onko Oulun AMK pääsykoekutsut jo lähetetty?

    Oletko oikesti noin ilkeä mitä täältä olen sinusta kuvan saanut vain oletko "sisäpiiri vitsi" ?
  18. K

    saako teillä lapset myllätä ulkona ja samoilla kuteilla tulla sisälle?

    Saa..kengät tietty pois jos tulee eteistä pidemmälle ja jos välipalaa/evästä hakee niin pesee kädet siinä samalla..
  19. K

    Mitäs teette tänään? :)

    Tarkoituksena oli tehdä koulutehtäviä kun vein pojan hoitoon 10.00.. Ja tässä notkun.. Sit ku tyttö tule koulusta niin lähden hänen kanssa kaupungille viettämään "laatuaikaa" :heart: shoppiallaan ja käydään syömässä ja haetaan poika 16.00..sit syödään ja mies tulee kotiin..ja tyttö alkaa...

Yhteistyössä