Hakutulokset

  1. K

    Nyt tarvitsen teidän apua, minkälainen ihanuus mä vien Suomeen(.*.)kuva(.*.)

    Voe apuva... Jos pitää valita niin musta pörröinen..tai kannattee kysyä millainen turkki tulee..onko paljon hoitoa vaativa vai hoituuko "itsellään" :) Meinaan takkuuntuuko helposti.
  2. K

    Jätettiin kaverisynttärikutsut eilen, kukaan ei ole vielä ilmoittautunut :(

    Malta vielä, jos viikonlopun JÄLKEEN ei kuulu mitään niin sitten ehkä mietisin uudestaan :)
  3. K

    Miten isoja karkkimääriä te ostatte 7-8vuotiaillenne karkkipäivänä(tai muulloin kun nyt karkkia saavat)??

    No johan on :D Meillä yleensä tarjotaan sille vieraallekin niistä omista, ei ne tuu meille karkkipusseineen..ja tiedän että lapseni on myös saanut vieraillessaan kaverin karkkeja...:kiss:
  4. K

    Miten isoja karkkimääriä te ostatte 7-8vuotiaillenne karkkipäivänä(tai muulloin kun nyt karkkia saavat)??

    Meillä useasti iiiiisooo n.1kg karkkipussi candyland karkkeja josta koko perhe syö mitä tykkää..(mää varmasti huomattvasti eniten) en muista kertaa etteikö olis seukki päivää vielä riittänyt..joten en osaa gramma määriä lasten osalta sanoa (2kpl) saavat joskus lisäks myös kinderin tms..
  5. K

    Joskus vielä kaipaan tätä päivää

    Mää kyllä opin aikoinani yhden lapsen kanssa paljon enempi kuin nyt tuon toisen kanssa..isompi on niin paljon apuna..voin laittaa pihalle keskenään ja antaa isommalle taskuraha ja ite hengotellä rauhassa :DMut siitä halusin sanoa että ihanan asian toit esille :) :heart:
  6. K

    Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

    Meillä on mun mielestä suhteessa "vapaat kädet", ei siis petämisestä mutta se että saa olla ystäviä ketä vaan kokee itse kivaksi, lomailla voi ilman toista ulkomaillakin, itsenäistä ravintola elämää jne. Ihan normaalia. MUTTA tälläisessä tapauksessa, MINÄ olisin saanut itkupotkuraivarit ihan...
  7. K

    Klo 7.59 maailmaan tuli Bret Bentley Lee:)))))))!!!

    Paljon Onnea!!!! :heart:
  8. K

    Vauvan sukupuolen toivominen.. onko teillä ollut toiveita?

    Ekan halusin ehdottomasti olevan tyttö ja toisen toivoin olevan poika :) Ja näin meninkin
  9. K

    Seitsemän lasta, viisi eri isää =O

    Jos kukanenkin on onnellinen, lapset tapaavat isiään/äitiään jos jotku asuu isien luona.. Niin kaikkihan on hyvin. Toki kuulostaa hurjalta, mut souvat..ei paljon enempää kerro tuo kyssäri :D
  10. K

    no niin kotona olen.....

    Voimii Paaaljoon loppu rutistukseen ja sen jälkeenkin =)
  11. K

    Omat lääkkeet..pitääkö nistä olla resepti tms. näyttää tullissa tms..

    Olen myös opiskelia, tais olla sun voi ei silloinkin :cool:
  12. K

    Mitä kenkiä thaimaaseen

    Nuo tennarit vois laittaa juu koneeseen, ja yhdet vähän siistimmät iltoja varten ja sit ne rantasandaalit. Ja jos hätä tulee niin menen kenkäkauppaan, onneksi JK muistutti siitäkin :D
  13. K

    Mitä kenkiä thaimaaseen

    Voi et sää oot lutunen :D
  14. K

    Omat lääkkeet..pitääkö nistä olla resepti tms. näyttää tullissa tms..

    Juu, ookkei... Otan reseptit mukaan niin taitaapi riittää :) t. Matkailia
  15. K

    Kuinka monen 2,5v nukkuu vielä päiväunet?

    Päiväkodissa kaikki menee sinne "nukkariin" jossa luetaan satu ja ollaan hiljaa..ne jotka ei nukahda nii saavat tulla pois kun vähän levnnyt oisko joku 30min
  16. K

    Kuinka monen 2,5v nukkuu vielä päiväunet?

    3,5v nukkuu.. vaihtelevasti päiväkodissa 0-2h.. Kotona viikonloppuisin harvemmin nukkuu mut silloin herääkin mnormaalia myöhempään :)
  17. K

    NAISTEN mielestä paras automerkki

    Bemari
  18. K

    lapsi valitti yöllä korvakipua(ja edelleen)laittaisitko kouluun?

    En laittaisi.. Toivottavasti saatte ajan pian.. oottako ottanut kipulääkettä nyt aamulla?
  19. K

    Miksi jotkut vanhemmat jättää maksamatta lapsensa osuuden leirikouluun tmv.???

    Jos meille olis tullut moinen lappu niin ok. Eikai se niin paljoo tuu maksamaan (joku kymppi ylimääräistä, max 100e?) Kyseessä kuitenkin lapset.. En sano että hyväksyisin asiaa kuitenkaan, siis sitä maksamattomuutta. Toivottavasti myös se lapsi jonka vanhemmat (jostain syystä, syy tuskin on...

Yhteistyössä