no niin kotona olen.....

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
odtan synnytystä:LOL:

sorry, en vaan voi enää kun naura. En enää kehtaa edes sanoa, että ei vielä... pitää kuulema heti tulla jos alkaa supista, ne käynistä, jos en jaksa. Ku en vittinyt valehdella ja kerroin tänään heille kun sain nukutettua, että olo parempi, pirteämpi vaikka on kipuja....joo...

En oo malttanu mennö nukkumaan ,kun oon oottanu että teet jonkun alotuksen täällä:D tosin odotin ihan erilaista alotusta:xmas:. että oisit vauvan saanu jo...mutta yritä nyt oikeesti levähtää,se voi nyt tulla milloin vaan. olitko yhtään auennut enempää tai mitään?

eiymmärräollenkaan
odtan synnytystä:LOL:

sorry, en vaan voi enää kun naura. En enää kehtaa edes sanoa, että ei vielä... pitää kuulema heti tulla jos alkaa supista, ne käynistä, jos en jaksa. Ku en vittinyt valehdella ja kerroin tänään heille kun sain nukutettua, että olo parempi, pirteämpi vaikka on kipuja....joo...
Eikö sulla ole lähipiirissä ketään ystäviä/ kavereita/ lähimmäisiä joille voisit tilanteitasi raportoida ja jutella, miks sä täällä jaat nää kaikki asiat? Mä ymmärrän tiettyyn rajaan asti, mut jotenki sun jutut menee aivan yli. Miksi kaksplus elää sun raskautta, en tajua?

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;25870043:
En oo malttanu mennö nukkumaan ,kun oon oottanu että teet jonkun alotuksen täällä:D tosin odotin ihan erilaista alotusta:xmas:. että oisit vauvan saanu jo...mutta yritä nyt oikeesti levähtää,se voi nyt tulla milloin vaan. olitko yhtään auennut enempää tai mitään?
En muuten, ei yhtään enempää mennyt auki, vaikka eilen koko päivän olin ihan sekaisin supistuksien kanssa jopa verta on tullut, mutta lääkäri sanoi siks koska supista niin paljon

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärräollenkaan;25870063:
Eikö sulla ole lähipiirissä ketään ystäviä/ kavereita/ lähimmäisiä joille voisit tilanteitasi raportoida ja jutella, miks sä täällä jaat nää kaikki asiat? Mä ymmärrän tiettyyn rajaan asti, mut jotenki sun jutut menee aivan yli. Miksi kaksplus elää sun raskautta, en tajua?
Mun on juts pakko laita kännykkä laaturille siks, kun tänään klo 11 aloitin ja klo 15 lopetin puhelimessa puhua ystävien kaa, kun sairaalassa oli vähän tylsää

Venakko Milanna
Mä tänään vielä sairaalan jälkeen, pyysin miestä että se mua mua töihin mukaan:LOL: mä halusin niin kovasti auttaa ja joka kerta kun jotain rankempi tein ja supisti, oli oujeee, kivulias supistus haha, alapääkin särkee jee jee... Mies kysyi mitä sulle Tyksissä oikein antoivat:LOL:. Kun kotiin tulin niin kotonakin hyppinyt ja vaikka mitä tein, että se vauva syntyyyy.... vaikka kaikki sattu, mutta oikeasti mä aloitin jo nauttia, mitä enemmän sattu, sitten vasta tuntu että ahaa se on lähellä

eiymmärräollenkaan
Mun on juts pakko laita kännykkä laaturille siks, kun tänään klo 11 aloitin ja klo 15 lopetin puhelimessa puhua ystävien kaa, kun sairaalassa oli vähän tylsää
Okeei hienoa. Miten ihmeessä sä sitten viitsit, jaksat, oikeesti roikkua täällä tilannetta selostamassa? Jos ite olisin hilkulla synnyttämässä ja kuulostaa aika rankalta toi sun tilanne kun synnytys on tehnyt tuloaan jo pidempään, niin mulla ainaki tulis viimiseks mieleen tulla tänne raportoimaan viel pitkän päivän päätteeksi tilannetta? Mitä sä saat irti siitä että tuntemattomat virtuaalinaamat kommentoi sulle täällä, kun sulla on omiakin ihan läsnä olevia ystäviä ?

"Terve"
No, jos huomenna olet synnärillä, vilkuta ikkunasta. Käyn äijän viemässä Tyksiin pariksi vuorokaudeksi. :D

Oikeasti: jaksamista. :hug:
Laitanko taikoja tulemaan, että synnytys käynnistyy?
Laitapa tänne taikoja tulemaan että löytäisin kadonneen luokkasormukseni, se meni hukkaan noin 18v. sitten, paikkaa en ihan tarkalleen muista ja sitten siitäkin taikoja että saisi jostakin repäistyä rahaa 5000€ että pääsisi taas pinnalle. :)

Ihmeellistä toimintaa kyllä synnytyssairaalassa. Sinun pitäisi olla äkäisempi niille siellä sairaalassa :D

Kylläpä se vauva sieltä joskus ulos tulee. En ole kuullut, että koskaan olisi sisään jäänyt ;)

Tsemppiä!

"tytsyjen äiti"
Mun esikoinen syntyi 18 pv.yli lasketun ajan, ja vasta silloin pääsin synnytyksen käynnistykseen. Sattui olemaan sairaanhoitajat ja kätilöt silloin lakossa, eikä otettu yhtään "ylimääräistä"käynnistystä naistenklinikalle. Kyllä oli tuskaisia ne viimeiset päivät kolmatta viikkoa yliaikaisena! Tsemppiä, ja voimia, eiköhän se vauva pian synny. Mullakin on enään haalea muisto tuosta ajasta kun vaueli tuntui pesiytyneen mahaan ikuisiksi ajoiksi..

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärräollenkaan;25870123:
Okeei hienoa. Miten ihmeessä sä sitten viitsit, jaksat, oikeesti roikkua täällä tilannetta selostamassa? Jos ite olisin hilkulla synnyttämässä ja kuulostaa aika rankalta toi sun tilanne kun synnytys on tehnyt tuloaan jo pidempään, niin mulla ainaki tulis viimiseks mieleen tulla tänne raportoimaan viel pitkän päivän päätteeksi tilannetta? Mitä sä saat irti siitä että tuntemattomat virtuaalinaamat kommentoi sulle täällä, kun sulla on omiakin ihan läsnä olevia ystäviä ?
mitä mä muuta teen? Miten palstailu voi olla vaikea? Vaikka supista tai muuta, enkä mä joka 5min täällä

Yhteistyössä