no niin kotona olen.....

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
öh
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärräollenkaan;25870063:
Eikö sulla ole lähipiirissä ketään ystäviä/ kavereita/ lähimmäisiä joille voisit tilanteitasi raportoida ja jutella, miks sä täällä jaat nää kaikki asiat? Mä ymmärrän tiettyyn rajaan asti, mut jotenki sun jutut menee aivan yli. Miksi kaksplus elää sun raskautta, en tajua?
Oletko kateellinen? On se saanut nii paljon haukkuja että varmasti ansaitsee sen ja voithan sinäkin mustua ja sitten jos raskaudut, kertoa siitä.

öh
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärräollenkaan;25870123:
Okeei hienoa. Miten ihmeessä sä sitten viitsit, jaksat, oikeesti roikkua täällä tilannetta selostamassa? Jos ite olisin hilkulla synnyttämässä ja kuulostaa aika rankalta toi sun tilanne kun synnytys on tehnyt tuloaan jo pidempään, niin mulla ainaki tulis viimiseks mieleen tulla tänne raportoimaan viel pitkän päivän päätteeksi tilannetta? Mitä sä saat irti siitä että tuntemattomat virtuaalinaamat kommentoi sulle täällä, kun sulla on omiakin ihan läsnä olevia ystäviä ?
ei se oo meille tuntematon. me tykätään siitä ja fanitetaan melkeen.

eiymmärräollenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja öh;25870480:
Oletko kateellinen? On se saanut nii paljon haukkuja että varmasti ansaitsee sen ja voithan sinäkin mustua ja sitten jos raskaudut, kertoa siitä.
no voi herranenaika sentäs.. Ja kyllä raskaana olen itsekin ja aika paljon luen juttuja tällä palstalla, mut joku roti hei haloo omien juttujen jakelussa..

Mut okei, kaikki sitten tyylillään. Eipä näitä tarvitse lukea, enkä mäkään ole lukenut kun pienen murto osan, huomannut vaan että aina sillä on täällä tätä juttua..

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
"vieras"
Kirjoitin tonne sun toiseen ketjuunkin.
Mä ravasin viimeisen 4 viikon aikana varmaan 20 kertaa synnärillä. Viimeiset 2 viikkoa oli helvetilliset kivut joka yö!! Välillä huusin ja itkin! Lopulta käynnistivät rv 41+6, seuraavana päivänä olis ollut toinen yliaikaiskontrolli. Mä olin kyllä niin kipeä etten olis pystynyt palstailemaan.

Mäkin tulin etsimään sun kuulumisia varmana siitä että vauva jo maailmassa.
Nyt lopetat sen rehkimisen ja hyppimisen ja menet maate ja lepäät jos mahdollista!
Itse olen sortunut joskus samaan että olen rehkinyt itseni äärirajoille ja koittanut "ulkoistaa" vauvan vaikka väkisin mutta en ole saanut aikaiseksi kuin kipeitä supistuksia ja väsyneen olon. Kun olen antanut itselleni luvan rentoutua ja odotella niin johan on alkanut seuraavana päivänä tapahtumaan:) Ja on ollut kivempi synnyttää levänneenä kuin rehkineenä. Ymmärrän että jos kovasti koko ajan supistaa niin eihän siitä lepäämisestä mitään tule mutta koita nyt huilia vaikka välillä ja laittaa vaikka tyynyä jalkojen alle ja jokin kiva lehti tai kirja käteen! :)

Hengessä mukana
Voi ei.. No toivotaan, että saat apua! Mulle laitettiin esikoisen synnytyksessä avautumisvaiheen aikana akupunktioneuloja ja mies sitten vielä hieroi niitä kohtia, helpotti hieman kipuja, mutta ehkä edisti myös avautumista.

Yhteistyössä