Joskus vielä kaipaan tätä päivää

  • Viestiketjun aloittaja elämästä
  • Ensimmäinen viesti
elämästä
Ei ehkä paras aamu, puoltoista vuotias on järjestänyt kaikenlaista pikkuohjelmaa mm tyhjentämällä vaatekaapit, repimällä vessapaperirullan ja eka kakkas ja sit ehti jo kastella itsensä. Huoh.

Vessassa ajattelin että voi jes sitä päivää ku saan olla rauhassa vessassa. Mietin lämmöllä sinkkuboksiaikoja, ja tajusin et jonaki päivänä varmaan istun rauhassa vessassa ja tajuan miten ikävöin sitä ku oli pieni joka on niin suuri että täyttää koko maailman. <3

Ei jokaisesta jumalan sekunnista tarvi nauttia, mut onhan totta että on parempi ajatella positiivisesti tästä ajasta, joka helposti imee kaikki mehut niin ettei jaksaisi enää hetkeäkään. Mulla toimii ja harmi menee pois. :) Toki olen hiekkiksellä ollu ja tiedän että yhden lapsen äitinä en tiedä oikeastaan mitään. ;)
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja elämästä;26329538:
Ei ehkä paras aamu, puoltoista vuotias on järjestänyt kaikenlaista pikkuohjelmaa mm tyhjentämällä vaatekaapit, repimällä vessapaperirullan ja eka kakkas ja sit ehti jo kastella itsensä. Huoh.

Vessassa ajattelin että voi jes sitä päivää ku saan olla rauhassa vessassa. Mietin lämmöllä sinkkuboksiaikoja, ja tajusin et jonaki päivänä varmaan istun rauhassa vessassa ja tajuan miten ikävöin sitä ku oli pieni joka on niin suuri että täyttää koko maailman. <3

Ei jokaisesta jumalan sekunnista tarvi nauttia, mut onhan totta että on parempi ajatella positiivisesti tästä ajasta, joka helposti imee kaikki mehut niin ettei jaksaisi enää hetkeäkään. Mulla toimii ja harmi menee pois. :) Toki olen hiekkiksellä ollu ja tiedän että yhden lapsen äitinä en tiedä oikeastaan mitään. ;)
Höpöhöpö! Tuo on vain väsyneitten suurperheitten vauvakoneiden sanonta.
 
"MiMeira"
Niin, joissain asioissa yksi on helpompi kuin kaksi, mutta joskus myös hankalampi. On tuosta isosiskosta paljon apuakin pienen kanssa.

Mut joo, pienellä eroahdistus, isolla uhma - eilinen tuntui olevan huutoa vaan ;)
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Tämä on niin totta! Välillä muistelen lapsen vauva-aikaa ja miten se oli niin ihanaa, voi kun voisi palata siihen vaikka hetkeksi muistelemaan. Ja sitten muistan, että en todellakaan ajatellut niin juuri sillä hetkellä kun se oikeasti tapahtui :D Mutta ehkä se on tosiaan hyvä muistutus itselle siitä, että jonain päivänä kaipaan tätäkin hetkeä mitä nyt eletään.. Välillä kun lapsi vaatii koko ajan huomiota eikä mitään saisi tehdä itse niin turhauttaa, mutta sitäkin varmasti lämmöllä muistelee kun lapsi on jo aikuisena maailmalla.
 
Mää kyllä opin aikoinani yhden lapsen kanssa paljon enempi kuin nyt tuon toisen kanssa..isompi on niin paljon apuna..voin laittaa pihalle keskenään ja antaa isommalle taskuraha ja ite hengotellä rauhassa :DMut siitä halusin sanoa että ihanan asian toit esille :) :heart:
 

Yhteistyössä