Hakutulokset

  1. K

    Lapsella välillä kakassa verta?

    Mää soittaisin neuvolaan ja kertoisin.. veri ulosteessa on aina asia mikä kannattee tutkia.. Vaikkakin vaiva voi olla (todennäköisesti) ohimenevä
  2. K

    ebba-e tai ebba -5- nimimerkillä löytyykö sellaista enään =)

    Nii siinä se sitten onkin :)
  3. K

    Saippuakuplat puistossa

    :laugh:
  4. K

    Jo on nimellä paiskattu!

    Ei väliä ollenkaan, ihan mielenkiinnosta kyselin ja mietin mistä moinen juttu lähtenyt liikkeelle :) Enkä edes usko että tuo pitää paikkaansa, suurimmalla osall tuskin noin voimakkaita mielipiteitä.
  5. K

    Jo on nimellä paiskattu!

    Mun lapsen nimi löytyy listalta..onko muita, siis nimi mitä muut eivät ymmärrä/hyväksy.. Ihan vaan huvin vuoksi tälläinen galluppi tällä kertaa :) Jo on nimellä paiskattu! Mitä nimeä et koskaan antaisi lapsellesi? | Perhe | Iltalehti.fi
  6. K

    Onko täällä muilla inhottavaa sairautta joka ei näy ulospäin, tänne saa purkautua

    Mulla on hyvin hallussa oleva (koputan puuta) oleva epilepsia. Ei tunnu miltään verrattuna teidän kokemuksiin!!! TsemppiäTsemppiä kovasti kaikille sairauden kanssa :hug:
  7. K

    Löytyykö muita, joiden silmää ei miellytä blogien supersuositut lastenvaatteet?

    Mistä pääsee näkemään niin osaan vastata :)
  8. K

    Annatko tytön olla poikamainen?

    Mää pinkitin tyttöä pienenä ja nyt ei oo pariin vuoteen halunnut ku vihreitä vaatteita enimmäkseen, ja hiukset on nyt lyhyet ku minä niitä yritin kasvattaa ku pieni oli.. Hameista ei niin välitä, juhliin tykkää laittaa jotain hienoa, ei muuten..farkkuja ei pidä vaan kollegehousuja..Mut leikkii...

Yhteistyössä