vajoan maan alle...:(

  • Viestiketjun aloittaja poikani takia
  • Ensimmäinen viesti
poikani takia
en voi uskoa tätä todeksi.... olimme kaupassa 9v ja 2v poikieni kanssa.
kun menimme maksamaan 2v oli edelleen kärryissä istumassa ja 9v vieressäni.... edessämme oli arvoilta 16-17v tyttö jolla oli tuon ikäiselle tyypilliset vaatteet, farkut ja toppi... 9v poikani aikansa tätä tyttöä katsellen puristi/otti kiinni tämän takapuolesta.... :( olin aivan järkyttynyt niinkuin varmasti tyttökin vaikka kuinka vakuutti että asia ok.... sai äiti pyydellä anteeksi vaikka olisin halunnut vajota maan alle:(
 
Sori mut:LOL:

Voi olla että mäkin olisin suunnilleen kuollut tossa tilanteessa mutta onneks nyt ei mitään pahempaa vahinkoa oo käynyt :D

Muoks: Enää mua ei hävetä niin paljoa se että vängättiin 11-vuotiaan kanssa hiukan(...) kovaäänisesti kaupassa saako hän ostaa ES:sää vai ei, natsiäiti voitti ja poitsu on vieläkin naama väärinpäin.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Jos poika tekee tuollaista julkisella paikalla äitinsä edessä, niin pojallasi ei taida olla kaikki hyvin. Otapa selvää, mitä hänelle mahdollisesti on tehty jonkun aikuisen toimesta.
 
Jos ei ole tullut tilannetta aiemmin eteen. Ei sitä vanhempana aina tule käytyä kaikkea mahdollista etukäteen läpi. Ei ole itselle tullut edes mieleen sanoa lapsille et toisia ei saa sitten mennä pussaamaan/puristelemaan/halaamaan yllättäin. Jotkut lapset hoksaa tällaiset asiat "itsekseen" ja toiset ei ymmärrä sen olevan väärin. Kun tilanne nyt tapahtunut, se käydään läpi ja tuskin toiste tekee noin. Jos toistuu, vakavamman keskustelun paikka ja kotona käytettävä rangaistus.
 
Auts! Aika paha!

Minun outo tilanteeni tapahtui eilen pojan koulun päättäjäisissä, kun tyttö keksi esittää minulle kysymyksen "Äiti, miten ruoka muuttuu mahassa kakaksi?"
 
Olisiko poika nähnyt elokuvassa tm. vastaavan tilanteen ja piti kokeilla... Eihän tuo ole paha jos tuon yhden kerran noin "kokeilee" :D Kyllä siinä varmaan poikakin varmaan itsekin ihmeissään...
Jos toistamiseen vastaavia tekee niin sit alkaisin huolestua..
 

Yhteistyössä