Hakutulokset

  1. Z

    miehen tiukka esinahka

    Anteeks että hyppään asian vierestä ketjuun , mutta miten tuota tiukkaa esinahkaa sitten voisi lapsella hoitaa? Olisi neuvot tarpeen
  2. Z

    Onko täällä muita pienikokoisia äitejä?

    Veitpä sanat suustani.. itsekin mietin tota samaa.. Tosi uskottavan näköstä kun sairaalassa keikkuu S-kokoisissa työvaatteissa, jotka kuitenkin roikkuvat kuin säkki päällä :laugh:
  3. Z

    Onhan täällä joku toinenkin

    niin, jos teitä on kerran 2 miksei toinen jää kotiin ja toinen lähtee.. omalla vuorollaan.. mikä tässä yhtälössä on mahdotonta
  4. Z

    häpeätkä tai häpeäisittekö miehennen/vaimonne murretta?

    haaah, häpeäisin jos mieheni savoa vääntäis B) ;)
  5. Z

    Ja taas sai kaikki ihmeteltävää

    hei, "makaronilapset" on ihan parhaita :D meilläkin sellainen ;)
  6. Z

    Onko täällä muita pienikokoisia äitejä?

    160cm ja 52kg ilmottautuu! :attn: Ainut hankaluus vaatteiden ostossa on, kun kaikki housut ovat niin pitkiä, aarg.. tai siis pitkäkoipisille suunnattuja... onneksi painoa on tullut nyt 5 kiloa lisää, en näytä enää niin heiveröiseltä :D housujen suhteen olen kyllä huomannut, että nuorille...
  7. Z

    Kävikö miehesi pällistelemässä palstalla tissejä?

    missä se ketju on? mikä juttu tää paljo puhuttu tissijuttu oikein on... juu oon vähän pihalla näistä ..
  8. Z

    Mä en enää ihmettele erotilastoja

    Mä olen samoilla linjoilla alkuperäisen kanssa, mutta täytyy olla myös oikeus naisella olla ja viettää omaa aikaa omien kavereitten kanssa. Mun ja miehen suhteesta ei tulis kyllä mitään, jos toinen ei päästäis toista esim. kavereitten kanssa puuhaileen (niinku monilla tuttavaperheillä joko...
  9. Z

    Onko miehillänne naispuolisia ystäviä?

    on hänellä hyviäkin, no problem to me..! ja heistä myös tullut minun ystäviäni, ja läheisiä.. ja minun paras ystäväni on mies, tai no aviomieheni on kyllä Se parhain Ystävä ja mies, mutta kavereistani rakkain on miespuolinen.. en oo ikinä tullu oikee akkojen kanssa juttuun, vaan miesten ;)
  10. Z

    Suomalaisilla äideillä on elämä huonoa

    Mä voin hyvin, lapsi voi hyvin. Ja olen kohta lähössä baariin - joten on paljonkin tekemistä. Pitää tässä kotona juoda pohjia ja kuluttaa aikaa koneella, kun en jaksa aloitella huonossa seurassa..
  11. Z

    Voiko MILLÄÄN ITSERUSKETTAVALLA saada luonnollisen näköistä rusketusta KOKO VARTALOLLE?

    oon tykännyt Nivean kevyesti päivettävästä vartalovoiteesta... paljo luonnollisempi kuin Dove... siis jos noita halpiksia hakee
  12. Z

    Onko täällä ketään jolle ei tullut raskausarpia

    ok... eli sitten niitä ei välttämättä tule mullekaan... kunhan vain pinnallisuuksiani mietin..
  13. Z

    Onko täällä ketään jolle ei tullut raskausarpia

    ..raskauden aikana? Mulle ei tullut. Mietityttää vaan että mitähän käy toisen raskauden kanssa, jos sellainen vielä siunaantuu..
  14. Z

    oletko kateellinen toisen ulkonäölle?

    Mun mielestä ei tarvi vaatetyyliään alkaa muuttamaan halvaksi vain miestä miellyttääkseen! hyvä että olet löytänyt oman tyylisi..
  15. Z

    oletko kateellinen toisen ulkonäölle?

    En ole. Mutta olen kateellinen jos huomaan että joku on oikein sinut itsensä kanssa ja on tosi itsevarma. Itse olen nimittäin aika epävarma itsestäni.
  16. Z

    Miksi joku edes yritättää iskeä varattua miestä, jolla on vielä puoliso mukana?

    On kyllä ällöttävää. Ja muutaman kerran on mullekin käynyt noin, siis että miehen kanssa ollaan esim. baarissa ja sit siihen tuppautuu joku tyrkky ja yrittää häikäilemättä iskeä miestäni. Tällöin en tunne kuin sääliä sitä muijaa kohtaan ja olen vain vihainen, jos mies ei edes tee tälle muijalle...
  17. Z

    Posliiniäipät, saunassa esim. työporukan kanssa??

    vai että posliinityyli :laugh: no parempi se kuin viidakko :D
  18. Z

    Mikä on menny kasvatuksessa pieleen !

    Kyllä mä huomaan mitä ympärilläni tapahtuu, käyn sitten kaupassa tai kirjastossa tai muuten vain ulkoilen.. en voi olla huomaamatta ja ärsyyntymättä. En mä tätä ilmiötä mitenkään seuraa, se vaan oksettaa.
  19. Z

    Mikä on menny kasvatuksessa pieleen !

    se on sellainen rotu jota esiintyy täälläpäin Suomea.
  20. Z

    Mikä on menny kasvatuksessa pieleen !

    ..ku äiti-ihmiset vetää autossa röökiä, samalla lapset istuu kyydissä vieressä ja takapenkillä.. Olen todistanut tämän niin monta kertaa, ja en voi kuin ihmetellä..että miks pitää lapset/vauvakin savulle altistaa.. poltetaan tupakkaa autossa posket lommolla ja korkeintaan oma kuskinpuoleinen...

Yhteistyössä