Onko täällä muita pienikokoisia äitejä?

  • Viestiketjun aloittaja pikkuinen
  • Ensimmäinen viesti
Määrittele pieni!

Mä olen 158 ja 49 kg. Mua luullaan usein ihan teiniäidiksi tai vain lapsenvahdiksi ja olen kuitenkin ihan 'aikuinen' -kohtapuoliin kolmekymppinen.....


Vaatteet hankin milloin mistäkin, mutta housuja toisinaan lasten osastolta- ovat halvempia :D ja ompelen myös paljon itse. Tosin en ole sitä mieltä että mun kovin vaikea olis vaatteita hankkia.
 
Tumpula
Mä jään muutaman millin alle 160 sentin, kelpaako? Painoa on 47-48 kg.
Henkkamaukalta tulee aika paljon ostettua vaatteita, Ebayn kauttakin on tullut hankittua jotain.
 
Jepujee
Minäkin 153cm. Painoa ennen raskautta 48kg. Nyt kun raskaana niin vähän enemmän=) Tarkoitus päästä entisiin painolukemiin raskauden jälkeen jotta vanhat vaatteet mahtuu päälle. Vaatteita ostelen milloin mistäkin, Vero Moda oli ykköspaikka, mutta housujen lahkee tarvitsee aina lyhentää sopiviksi!
 
160cm ja 52kg ilmottautuu! :attn:
Ainut hankaluus vaatteiden ostossa on, kun kaikki housut ovat niin pitkiä, aarg.. tai siis pitkäkoipisille suunnattuja... onneksi painoa on tullut nyt 5 kiloa lisää, en näytä enää niin heiveröiseltä :D
housujen suhteen olen kyllä huomannut, että nuorille myydään anttilassa ja sokoksella Madonna-merkkistä vaatetta, näiden housuja saa lyhytkoipisillekin
 
nimetön
mie oon 158,5 ja painoa 45kg

henkkamaukalta tulee usein housut lastenosastolta kun muualla aina niin pitkiä, siis aikuisten osastolla. muutenki hm stä hankin paljon, myöskin kyllä marimekosta ja veromodasta
 
Khimaira
Tuohon vaatekeskusteluun piti sanomani: töissä ihmettelevät ja pitävät varmaan nipona kun en suostu laittamaan M- koon työvaatteita päälleni. Kokoni on kuitenkin XS...Että aika teltta se M :snotty:
Minäkin ostan paljon lastenvaateosastolta housuja- paljon hyviä malleja ja lahkeet sopivat :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Sopivien housujen ostaminen on semmosta, että käytän sen takia enimmäkseen vapaa-ajalla hameita. Tai sainhan mä äidiltä sen tekemät villahousut... Ne on sika messevät. :p
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Työvaatteet on kyllä melkein kaikkialla ihan hirveitä, oli ne sit oikeen tai väärän kokosia. Ainakaan Itellan rytkyt ei istu. :$
Sitten kun työvaatteet ovat aika reiluja malleja muutenkin, ainakin hoitoalalla, niin se S- kokokin on ihan roikkuva säkki päällä :$
Tunne siinä sitten itsesi asialliseksi :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Työvaatteet on kyllä melkein kaikkialla ihan hirveitä, oli ne sit oikeen tai väärän kokosia. Ainakaan Itellan rytkyt ei istu. :$
Sitten kun työvaatteet ovat aika reiluja malleja muutenkin, ainakin hoitoalalla, niin se S- kokokin on ihan roikkuva säkki päällä :$
Tunne siinä sitten itsesi asialliseksi :kieh:
Veitpä sanat suustani.. itsekin mietin tota samaa.. Tosi uskottavan näköstä kun sairaalassa keikkuu S-kokoisissa työvaatteissa, jotka kuitenkin roikkuvat kuin säkki päällä :LOL:
 
täällä yksi. Pituutta huimat 155cm ja painoo siinä 50kg:n pintaan.. Vaatteet tulee aika usein hommattua h&m:ltä..

pitäisköhän ottaa teidän vinkeistä vaari ja käydä kattelemassa housuja lastenosastolta, jos ei niin pitkälahkeisia ois.. :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja XXL:
Miten aikuiset ihmiset voivatkaan olla noin pieniä:) Kohdellaanko teitä joskus kuin olisitte lapsia?
Jotenkin tuntuu että joutuu paljon enemmän tekemään että uskotaan aikuiseksi- en osaa selittää :snotty:
Töissä yhden potilaan omainen, pitkä mies taputtelee lyhkäisiä naisia päähän :kieh:
 

Yhteistyössä