Miksi joku edes yritättää iskeä varattua miestä, jolla on vielä puoliso mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen ma:
niillä saattaa oikeesti olla jotain sun selän takana, mistä sä et todellakaan tiiä yhtikäs mitään...........
:LOL: :LOL: :LOL: Ei taatusti muuten ole.
Äläs nyt, kohta harmaa väittää et se on faktaa :D
et hän tai hänen ystävänsä tietää asian :whistle: :LOL:
Koska kaikki miehet pettää aina ja ihan varmasti jos vaan on tilaisuus.
paino sanoille IHAN KAIKKIEN ukot :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen ma:
niillä saattaa oikeesti olla jotain sun selän takana, mistä sä et todellakaan tiiä yhtikäs mitään...........
:LOL: :LOL: :LOL: Ei taatusti muuten ole.
Äläs nyt, kohta harmaa väittää et se on faktaa :D
et hän tai hänen ystävänsä tietää asian :whistle: :LOL:
Koska kaikki miehet pettää aina ja ihan varmasti jos vaan on tilaisuus.
paino sanoille IHAN KAIKKIEN ukot :D
Siis todellakin :D
 
Mun miestä joku vuos sitten yritti joku muija ihan tosissaan baarissa. Se oli kyllä tosi suora ja töykeä. Juoksi miehen perässä jopa vessan oven taakse, ja kun istuttiin pöydässä rupes jaloillaan vähän hieromaan...(Tosin se hieronta loppu kyllä samantien siihen.) Vaikka istuin miehen vieressä käsikädessä :) Miehellä kyllä palo pinna kunnolla. Itteä lähinnä nauratti.. Onhan niitä muitakin pikku yrityksiä ollut, muttei mitään noin järkyttävää. Eipä ole mies kyllä lämmenny vielä muille.
 
30v
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Olis edes kyseessä parikybäset niin voisin vielä melkein ymmärtääkin, mutta et yli kolmikymppiset luulevat olevansa niin hemaisevia et saavat kenet vaan :D
öhöm, anteeksi vaan, mutta eikö kolmikymppinen nainen voi olla kaunis ja vastustamaton?
 
kysyy hän
Oon nähnyt usein kun ulkomaalaiset miehet tanssilattialla tanssii hitaita naisen kanssa ja samalla yrittävät pitää hirveetä silmäpeliä muiden kanssa. Oksettavia tommoset ukot !







 
jep
kokemusta on. mutta valitettavasti mun mies meni mukaan juttuun heti kun lähdin bileistä pois. naikkonen sai nukkua miehen sylissä ym :( . koko illan tuo naikkonen katsoi mua ja miestä arvioivasti (huomasin katselun, mutta luotin miehen arviointikykyyn). olin vielä laittautunut erityisen nätiksi. ja nainen oli tyypillisen bimbon näköinen / oloinen ja vielä itsekin varattu. No, nainen oli minun lähdettyä tullut istumaan miehen viereen ja laittanut käden miehen reidelle.. ja mieheni ei ollut estellyt...
 
luulen ma
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen ma:
niillä saattaa oikeesti olla jotain sun selän takana, mistä sä et todellakaan tiiä yhtikäs mitään...........
:LOL: :LOL: :LOL: Ei taatusti muuten ole.
Äläs nyt, kohta harmaa väittää et se on faktaa :D
et hän tai hänen ystävänsä tietää asian :whistle: :LOL:
Koska kaikki miehet pettää aina ja ihan varmasti jos vaan on tilaisuus.
paino sanoille IHAN KAIKKIEN ukot :D
Siis todellakin :D
Siis huom. mä en oo sanonu noin :D ite laitatte sanoja suuhun ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja 30v:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Olis edes kyseessä parikybäset niin voisin vielä melkein ymmärtääkin, mutta et yli kolmikymppiset luulevat olevansa niin hemaisevia et saavat kenet vaan :D
öhöm, anteeksi vaan, mutta eikö kolmikymppinen nainen voi olla kaunis ja vastustamaton?
Tarkoittaisko Horrorpops sitä, että parikymppiselle on ok, luulla saavansa kenet vain ulkonäkönsä vuoksi. Kolmikymppiseltä, olkoon kuinka hemaiseva tahansa, odottaa jo enemmän.

Ja ei, en tarkoita, että kaikki kauniitkaksikymppiset luulkevat saavansa kenet tahansa.
 
mun
Mun täytyy sanoa, että jos ei nyt ihan näihin suoran toiminnan yrityksiin nyt mennä (hieronnat ym.) niin jotkut naiset kokee toiset naiset uhkana. Liioitellustikin. Silloin saattaa tulkita väärin, esim. jos nätti ja iloinen nainen nauraa ja laskee leikkiä tms. niin äkkiä kuuleekin naisten vessassa miten se on kyllä tyrkky ja yrittää kaikkia. Vaikka totuus ois ihan toinen eikä sen naisen mies kiinnostais tippaakaan sitä ko. naista. Tällaiseen oon törmännyt usein... Eikä ole mitenkään kivaa sivullisenakaan kuunnella sellaista p.a.s.k.a.a mustasukkaisten naisten suusta.
 
mun
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
Jesh fjonga, asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
Tästä tulikin mieleen, että mua vedettiin kerran turpiin kun yritin iskeä kuulemma erään naisen miestä. Mä siis kävelin rauhassa Hesassa ja en todellakaan katellut hänen miestään sillä silmällä. En edes tiedä minkänäköinen tämä mies oli. Että vääriä luulojakin osalla....

 
hulluja liikkeellä
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
Tästä tulikin mieleen, että mua vedettiin kerran turpiin kun yritin iskeä kuulemma erään naisen miestä. Mä siis kävelin rauhassa Hesassa ja en todellakaan katellut hänen miestään sillä silmällä. En edes tiedä minkänäköinen tämä mies oli. Että vääriä luulojakin osalla....
Mä olen saanut kahdesti väistellä nyrkkiä, kun olen tungoksessa seisonut liian lähellä jotain miestä (jonotellut baaritiskille tms). Enkä tiedä tänäkään päivänä minkä näköisiä ne miehet on olleet.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
no näinpä. ja jostain kumman syystä nää pirttihirmut on sit just niitä ylipainosia variksenpelättimen näköisiä kuvatuksia, jotka kuvittelee olevansa kauneimmillaan ihan luonnontilassa, pesemättöminä, kampaamattomina ja meikkaamattomina. ja kokevat tosiaan jokaisen normaalin painoindeksin sisään mahtuvan ja naamansa edes auttavasti haravoineen naisen itselleen joksikin uhkaksi.
 
On kyllä ällöttävää. Ja muutaman kerran on mullekin käynyt noin, siis että miehen kanssa ollaan esim. baarissa ja sit siihen tuppautuu joku tyrkky ja yrittää häikäilemättä iskeä miestäni. Tällöin en tunne kuin sääliä sitä muijaa kohtaan ja olen vain vihainen, jos mies ei edes tee tälle muijalle selväks että on varattu. Kerran yks tunki melkein mieheni syliin.. huoh..
 
LEP
Itsekkin samaa nähnyt ja eiköhän ne jotkut ole niin epätoivoisia, että hätä ei lue lakia enää! ;) Toinen tietty vielä, että hyvä ärsyttää sitä puolisoa. Ja usein ne jotka yrittää vongata jopa puolison läsnäollessa on just jo "vanhempaa" sakkia.
 
kyllä täällä hgissä noita tyrkkyjä on joka sormelle omansa...ja mitä paremmannäköinen muija sen miehen vieressä kihnuttaa niin sitä suurempi yritys :LOL:

mun huomion mukaan noita tyrkkyjä ovat kyllä ne justiinsa 20v parishiltonameebat joiden meikkivoidevarastot tarvii täydennystä viikottain....

sellaisten bimbojen keskeltä muutama vuosi sitten nappasin tuon nykyisen kultani ja olin silloin 30v kahden lapsen yh :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:

on sitä jälkeenpäinkin yritetty jos jotakinmutta miehellä on ihan tarpeeks tekmistä mun vahtimisessa niin ei ehdi ottaa osaa siihen peliin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
Tästä tulikin mieleen, että mua vedettiin kerran turpiin kun yritin iskeä kuulemma erään naisen miestä. Mä siis kävelin rauhassa Hesassa ja en todellakaan katellut hänen miestään sillä silmällä. En edes tiedä minkänäköinen tämä mies oli. Että vääriä luulojakin osalla....
:eek: No jestas!
 

Yhteistyössä