Miksi joku edes yritättää iskeä varattua miestä, jolla on vielä puoliso mukana?

Tiheän palstailun kausi
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
:eek: En oo yrittanyt!!

Mut joo, en tiia mita sellasen ihmisen paassaa liikkuu...ei varmaan juuri mitaan. En arvosta tollasia lainkaan... :x
Peesi.

Ja yritin muuten tässä yksi päivä muistella nikkiäsi ulkomuistista ja tulos oli
DecafLowFatCoffee
:LOL:
 
hmmm. miks ihmeessä se vaimoke yrittää sitten jotain vetää turpaan tuosta syystä...musta ainakin on mielenkiintoista katsoa miten mies reagoi....mites tää nyt oikeen meneekään että on niitä naisia jotka luulee että kaikki on niistä itsestään kiinnostuneita ja sitten on niitä jotka luulee että kaikki naiset on niiden miehistä kiinnostuneita.

eli ne vapaat naiset luulee että kaikki miehet kuolaa niiden perään ja kattelee kun vaio ei huomaa ja ne vaimot luulee että kaikki ne vapaat mimmit yrittää niiden miehiä vaikka vaimo kyylää vieressä.....
 
hiiohoi
eli ne vapaat naiset luulee että kaikki miehet kuolaa niiden perään ja kattelee kun vaio ei huomaa ja ne vaimot luulee että kaikki ne vapaat mimmit yrittää niiden miehiä vaikka vaimo kyylää vieressä.....

onko kenelläkään selitystä tähän? Vai onko niin että tietyntyyppiset naiset selittelevät asioita niinkuin itse haluaisivat niiden olevan? Kyllä itseään tyrkyttää saa ja selitellä sitten että mies se oikeasti katseli kuola suupielestä valuen, mutta koomista sen kuunteleminen aina on!
 
höh
Kaikkihan on mahdollista! Ja kummasti sitä sitten tapahtuukin!!!Ja naurettavaahan se kaikkien ulkopuolisten silmissä...se iskijätär vain ei itse sitä huomaa ;).

Mut lisäisin vielä,et silloin sitä viel' tapahtuukin kun et ole paikalla ;)!!!
 
jep
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
 
höh
Juuri viime sunnuntaina katsoin kukkakaupassa kun yks hentukan näköinen naikkonen äkkäsi siskoni miehen siellä ja oikein silmät kiiluen lähetyi häntä ja teki itseään tykö kaikin keinoin..aivan järkyttävän näköistä!!! Ja voi mitä lässytys puhetta hän pitikään,nolotti suorastaan kuunnella. Mitä tosiaan tuollaisten naisten päässä pyörii???
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
Miksi miehes sitten on sen kaveri? Jos se kerran sitä jatkuvalla syötöllä yrittää pokailla, luulis, että häiritsee sun ukkoaskin?

 
Mä muistan, kun joskus noin 17-vuotiaana liikuin porukassa, johon kuului mun omia sukulaisia sekä näiden vieraana oleva 4-kymppinen pariskunta. Heitin sitten omasta mielestäni ihan harmitonta läppää pariskunnan 4-kymppisen miehen kanssa ja sain jälkeenpäin kuulla, että miehen vaimo oli mustis! Siis mitä vittua! Eikai se mies olisi vaimoaan pikkutyttöön vaihtanut enkä mä olis suin surminkaan huolinut niin vanhaa äijää edes kertaluontoisesti peiton alle!

Joskus taitaa joiltakin olla myös suhteellisuudentaju hukassa!
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
Mun miehellä on myös tällainen txt.viestiystävä joka kokee olevansa oikea elämän pelastaja ja filosofinen hyväntekijä...odotta milloin meidän avioliitto päättyy josko sit kelpaisi miehelleni ;).

 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
Miksi miehes sitten on sen kaveri? Jos se kerran sitä jatkuvalla syötöllä yrittää pokailla, luulis, että häiritsee sun ukkoaskin?
No kun se ei oikeen tajua noita iskuyrityksiä. Miehet on yksinkertasia olentoja. Ekan kerran kun huomautin sille asiasta, sillä loksahti leuka auki. "Ei kai se nyt tosissaan yritä..??" On myöhemmin jiutunu myöntämään, mun olevan oikeessa. Ne on tuntenu toisensa jo kouluajoilta ja vaikee kai on välejä katkastakaan. Ei tuossa ihmisessä kuitenkaan muuta vikaa oo. Se ei vaan erota omaa "toisen omasta".

 
se eka jep :)
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
Mun miehellä on myös tällainen txt.viestiystävä joka kokee olevansa oikea elämän pelastaja ja filosofinen hyväntekijä...odotta milloin meidän avioliitto päättyy josko sit kelpaisi miehelleni ;).

Otan osaa. Pidetään me kuitenkin ukkomme ruodussa. Ja jos näihin haksahtavat, joutavat mennäkin. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jostain syystä näitä naisia joille kelpaa vain varatut miehet tuntuu riittävän. Mun äijällä on kaveri (naispuolinen) joka yrittää iskeä sitä aina tilaisuuden tullen. Kerjää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään yms. Kerrankos sitä kaipaa itsetunnolleen pönkitystä, mut kun ihan jatkuvasti tulee kommenttia, et "vähänkö oon taas lihonnu" ja "oon niin läski" ja "tukkakin on toooosi huonossa kunnossa." Ja kyeessä on kolmevitonen aikuinen nainen. Ja ukko tietysti menee aina ansaan ja alkaa vakuuttelemaan, et "hyvältä sä näytät" yms.
Viiminen pisara oli eilen, ku tää kaveri oli pyytäny miehen viikonlopuks kylään. Asuu siis toisessa kaupungissa. Unohti sit kutsua meidät molemmat... Mun mielestä tommonen on surkeen huonoa käytöstä.
Miksi miehes sitten on sen kaveri? Jos se kerran sitä jatkuvalla syötöllä yrittää pokailla, luulis, että häiritsee sun ukkoaskin?

Look whos talking
 
Alkuperäinen kirjoittaja 30v:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Olis edes kyseessä parikybäset niin voisin vielä melkein ymmärtääkin, mutta et yli kolmikymppiset luulevat olevansa niin hemaisevia et saavat kenet vaan :D
öhöm, anteeksi vaan, mutta eikö kolmikymppinen nainen voi olla kaunis ja vastustamaton?
Voi tietysti, mutta yleensä ne on hieman jo aikuistuneet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mun :
Mun täytyy sanoa, että jos ei nyt ihan näihin suoran toiminnan yrityksiin nyt mennä (hieronnat ym.) niin jotkut naiset kokee toiset naiset uhkana. Liioitellustikin. Silloin saattaa tulkita väärin, esim. jos nätti ja iloinen nainen nauraa ja laskee leikkiä tms. niin äkkiä kuuleekin naisten vessassa miten se on kyllä tyrkky ja yrittää kaikkia. Vaikka totuus ois ihan toinen eikä sen naisen mies kiinnostais tippaakaan sitä ko. naista. Tällaiseen oon törmännyt usein... Eikä ole mitenkään kivaa sivullisenakaan kuunnella sellaista p.a.s.k.a.a mustasukkaisten naisten suusta.
Varmasti on noinkin asiat ja mä itse olen varmasti joskus syyllistynyt tohon ylireagoimiseen, mutta kyllä muutaman kerran on ollut ihan oikeesti se meininki et yritetään pokata toisen miestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yleensä mennyt kyllä niinpäin että tällä vaimolla ollu joko liikaa alkoholia nupissa tai kusta päässä kun kuvittelevat heti et heidän miestään isketään vaikka tä seisoo vieressä...
Jaa, no voi olla. Mulla vaan ei oo kumpaakaan.
mikä on sun mielestä iskemistä?
 
kuu
Seksit vaatteet - tukka ja meikki hyvin - ja olevinaan tekemään asiaa lähelle - naurahtelua ja kanamaista tirskahtelua - yritetään olla vitsikkäämpiä kun ollaan - pientä silmäpeliä jne
 
onhan se erikoista että ravintolassa mennään puhumaan vieraalle miehelle jolla on naisystävä mukana, kyllä siinä voi sanoa että mukana on muutakin kuin "hyvää iltaa, hieno sumuinen ilma täällä baarissa..."

mulle ei tulisi kyllä mieleenkään mennä kenenkään ventovieraan tyypin kanssa puhumaan kun sillä on naisseuraa mukana....voivoi sitten jos ei oo pystynyt ittelleen hankkimaan sitä seuraa sinne baariin mukaan tai vapaat yksilöt ei oo kiinnostuneita


no, tehkää niinkuin tykkäätte, en mä ainakaan oikeesti välitä kunhan on kiva sitä touhua silmäkulmasta seurata B)

tiedän kyllä miltä tuntuu kun joku luulee, että mä yritän pokata jonkun miehen mutta silloin en oo ees jutellut tai kattellut kyseistä miestä päin ja yleensä kyseessä on ollut hyvin tuore pari jossa nainen on hyvin epävarma itsestään...yleensä hyvinkin nuori...peace...
 
elli
miten säälittäviä onkaan ne miehet, jotka yrittävät iskeä tai silmäkontaktia vaikka vaimo tai tyttöystävä on mukana, salassa tietysti eli vaimo raukka ei tiedä mitään. Näitäkin on nähty ;)
 

Yhteistyössä