Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Näin pienessä kylässä mä kyllä tunnen, mut tietty jossain isommassa paikassa ei välttämättä tuntisikaan tai jos ei oo kauaa ollu yhdessä.
Kyllä mä kuuden vuoden aikana oon jo tutustunu sen kavereihin
Mut jos olisikin joku kaveri, niin miksi ei sit puhuisi myös sille miehen siipalle? Kyllä mä ainakin juttelen myös puolisolle, jos satun näkemään miespuolisen kaverini jossain.
joo mäki
kerran kävi kyllä ihan helvetin nolo moka! :headwall:
olin Fme:ssä promoamassa ja edellisenä päivänä olin jutellu yhden tutun miehen kans siellä joka sitten kertoikin et hänen tyttis asuu stadissa. noh seuraavana päivänä kun tuli vähän tylsää ja katoin et jaahas sama jannu seisoo tuossa tyttöystävänsä kans niin meen niille muka ihan läpällä jakaan flyereita ja sitten "jaa tässä onki vissiin sun tyttöystävä, moi mä oon fjonga" kundi katto et wtf
"tunnetaanko me jostain...???" mä sitten "älä viitti xxxxx ollaanhan me jo monesti heruteltu toisillemme" no se mies oli sitten et "tiedätkö kun ei me oikeesti tunneta" ja mä aloin kattoon tosi tarkkaan sitä niin ei helevetti siis jotain 99% samannäkönen ku mun kaveri mut ei siis todellakaan sama tyyppi
vittu et silloin hävetti! annoin sille jätkälle sitten kotisivuosoitteen et voi käydä ite kattomassa miten paljon niillä on samaa näköä.