miehen tiukka esinahka

  • Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Liisa
Miehelläni on tiukka esinahka, jota ei ole hoidettu lapsena. Kun siitin on erektiossa on siinä ja siinä, ettei se tee miehelle kipeää. Esinahkaa ei voi oikein vetää taaksepäin paitsi alkoholin ja vaseliinin voimin. Olen miehelle monesti sanonut, että menisi lääkäriin ja ympärileikkaukseen, mutta savolaisena jääräpäänä ei uskalla kumpaankaan. Mitä tässä nyt sitten tekee kun on selvästi yksi ainoa vaihtoehto, mutta mies vaan on niin tyhmä ja pelokas sokaistuu täysin. Olen epätoivoinen ja kiitollinen avusta.
 
Rukoilijasirkka
Siinä on vaan se, että kun sitä väkisin liikutellaan, se sattuu ja se voi kehittää arpikudosta ja krymppyä ja tiukentua entisestään. Toihan alkaa jo häiritä seksielämää tollanen. En oo ympärileikkauksen ystävä, mutta ehkä kuitenkin suosittelisin sen näyttämistä lääkärille.
 
Liisa
Mies pelkää ettei seiso enää jos menee leikkaukseen. Taitaapi vain olla turhaa pelkoa. Jäärä mikä jäärä.
Miksi melkein kaikki miehet pelkäävät että erektio häiriintyy??? Onko seisominen niin tärkeää..
 
lääkäriin vaan
Meillä pojalla oli tiukka esinahka ja se leikattiin pojan ollessa 1v, leikkaus oli säästävä. Luulisin että miehellesi riittäisi myös tuo säästävä leikkaus kun kuitenkaan ei ole niin tiukka ettei esinahka koskaan menisi taakse. Tuossa säästävässä leikkauksessa tehtiin esinahkaan viilto pitkinpäin joka sitten ommeltiin vaakaan. Koita saada miehesi lääkäriin, toimenpide on kuitenkin niin pieni että siitä on varmasti enemmän iloa kuin haittaa.
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Mies pelkää ettei seiso enää jos menee leikkaukseen. Taitaapi vain olla turhaa pelkoa. Jäärä mikä jäärä.
Miksi melkein kaikki miehet pelkäävät että erektio häiriintyy??? Onko seisominen niin tärkeää..
Mun mies pelkäsi samaa. Pakko oli mennä siinä vaiheessa, kun tiukkuus aiheutti parafimoosin. Esinahka jäi terskantaakse jumiin ja terska täyttyi verellä ja turposi järjettömän kokoiseksi. eihän tämä ukko alkuun edes uskaltanut kertoa, ennen kuin oli pakko. Oli ehtinyt kerttää jo märkää terskanjuureen. Leikkaus tapahtui heti seuraavana päivänä ensialkuun helpottavien juttujen jälkeen ja leikkaus oli säästävä. Esinahkaan tehtiin kaksi V muotoista "lovea" ja nahka alkoi liukua hyvin edestakaisin. Nyt leikkauksesta on kulunut aikaa kaksi vuotta ja mitään ongelmia ei ole ollut. Muutamassa viikossa nahka parani ja pissaaminen onnistui heti hyvin ilman kipuja. Enää ei edes teidä, missä ne löysennytkohdat ovat. Seisokki on parempi ja mikä miehen mielestä hienointa, tuli mittaa pari senttiä lisää. Ihan vain siksi varmaan, kun esinahka ei enää kiristä.

Mies on tyytyväinen, ei kipuja enää ja vehkeet pelaa. Ei todellakaan vaikuttanut seisokkiin muuten, kuin positiivisella tavalla. Aamulla mies meni sairaalaan, leikkaus kesti noin 10 min, puudutuksessa. Muutama tunti sen jälkeen sairaalassa ja kuudelta olitiin kotona. Kannattaa mennä hoidattaan, se on sen jälkeen paljon mukavampaa, elämä ja seksi tietenkin.
 
spasi
olen 25 w nuori mies. huomasin esinahan tiukkuuden n. 14 vuotiaana. kävin terkkarilla joka huomasi ongelman heti ja laittoi minut sairaalaan. pääsin leikattavaksi. esinahkaani "löysennettiin". se oli ensiapua. "kaveri" toimi noin kaksi vuotta. kunnes jo aiemmin huomaamani arvet alkoivat suureta. yhdyntäkivut olivat valtavat. seuraavaksi kävin sairaalassa poistattamassa arvet ja kiinnikkeet. noin 2kk ja sai taas harrastaa seksiä. menihän se vähän aikaa ihan hyvin. nyt olen vakituisessa parisuhteessa ja joudun usein kieltäytymään seksistä yhdyntäkipujeni vuoksi. kertokaa mulle mikä enään on avuksi!!!!????
 
mun veljeltä on poistettu...eikä oo mittään ongelmaa...
kannattaa todellakin poistaa se tai ainakin näyttää lääkärille...
koska se pahenee tuolla menolla..
kieltäydy seksistä niin eiköhän herra kipitä vähän ajan sisällä lääkäriin

spasi menee uudestaan lääkäriin... :hug:
 
mävaan
Tekeekö ne lapsillekin sen vaan puudutuksessa?

Meillä nyt 9v poika, jolla aina ollut kireä esinahka. Pienenä oli paljon "pippelinpään tulehduksia", mutta nyt ei enää ole niitä vaivoja ollut.

Terveydenhoitajalla käytiin muissa asioissa ja esinahka ei mennyt taakse ollenkaan, edestä aukeni vain noin pari milliä. Hoitaja sanoi vain, että voi olla että sillekin täytyisi tehdä jotakin... Poika vaan on kauhuissaan ajatuksestakin.
 
kokemusta
Joo itellä oli vaikeuksia ton kireen esinahan kanssa ku ei sitte menny millää terskan taakse, mut sit kyrpiinnyin siihe sen verra, että aloin väkisin venyttämää sitä terskan taakse vaikka se sattuki iha perhanasti, ja ku venyttelin sitte säännöllisesti meikän heppiä niin kyllä se koko aja vähä enemmä ja enemmä meni sinne ja sit se jänne meikällä turpos pari kertaa sillee että ei pystyny kusemaa seisaaltaa ku lähti älytönt suihkuu, mut ei siinä mitää nykysin se menee iha normaalisti terskan taakse. Neuvoni siis on, että venytelkää heppiänne ennen kuin menette lääkärin puheille.
 
poika 15 v
joo oon tosiaa 15 v ja esinahka taitaa olla tiukka ku ei mee millää terskan taakse... ja jos yrittää venyttää ni vähäse alkaa menee sit alkaa koskee niin pirusti et on pakko lopettaa.. joten mikä neuvoksi ?
 
poika 14 v
joo tota oon 14v ja esinahka on vähän tiukka ei sitä saa vedettyä terskan taakse vaikka miten koittas.. en oo kenellekkään puhunu tästä kun se nolottaa mua jotenki et mitä mun pitäs tehä? kenties lääkärin puheille?
 

Yhteistyössä