Hakutulokset

  1. Z

    Äidit jotka loksauttaa teidän suut auki?

    Heitetään oma kivi kehään. Kerran yhessä pikaruokalassa (jossa tuolloin sai vielä tietyllä alueella polttaa tupakkaa) tuli yks äiti, jolla pieni vauva sekä joku äidin kaveri. Äiti otti vauvan vaunuista syliinsä, kaivoi röökit laukusta ja alkoi siinä vaan polttaa, iha kun tämä olis maailman...
  2. Z

    Mitä teet rakastelun jälkeen?

    pesulla kävin ja tähän koneelle hetkeksi istahdin B)
  3. Z

    Leikattiinko väliliha synnytyksessä?

    Just tuli välineitten kanssa siihen aikomuksissa leikkaamaan, ku ei meinan pää mahtua ulos ja ponnistusvaihe pitkittyi pitkittymistään. Mut sit "onneks" repesin ja lapsi pääs ulkomaailmaan, sanoi kätilö että läheltä piti, oli just leikkaamassa. Meinaan että revennyt voi parantua paremmin kuin...
  4. Z

    Mistäpäin on ihminen jonka nimi on Zaida?

    taitaa olla joku arabialainen nimi juuriltaan? ehkä olen väärässä. tunnen yhden supisuomalaisen Zaidan :)
  5. Z

    Aito blondi

    :laugh: :laugh:
  6. Z

    Mistä mä löydän baariseuraa?!!!

    miä oisin mielelläni lähteny mutta asun liian kaukana :D jukkapoika on paras!
  7. Z

    Minkä hintainen vihkisormus sinulla on?

    valitsin mieleiseni ja se löytyi alennuksesta 69 e :heart: kaunein =)
  8. Z

    Kuinka voi lähestyä epämiellyttävää nikkiä?

    :laugh: :laugh:
  9. Z

    Hui, annoin lapselle väärän lääkkeen!!!

    Juu soita myrkytystietokeskukseen ja kysäise. Ei paljon maksa vaivaa.
  10. Z

    Painoindeksisi?

    20
  11. Z

    Vinkkejä taaperon pottailuun? Asiallisia kommentteja kiitos..

    Oma "vauvani" on 2v 9kk eikä ole oppinut vielä potalle. Ihan ensikertalaisena uunona kyselen pottailuvinkkejä. Aamu- ja iltapissin osaa jo lirauttaa potalle, mutta päivisin ei osaa kertoa/ asettua potalle kun pissittää, joten pissa lirahtaa huomaamatta housuun ja lapsi tätä aina hämmästyy ja...
  12. Z

    Suoristusrauta

    Iteki tarvitsisin suoristusrautaa, ja GDH:hen ei ole varaa.. Onko tuo babyliss paris siis täyskeraaminen vai onko vain keraaminen pinta (joka kuluu käytössä pois)??
  13. Z

    Onko pakko?

    Tottakai voit kieltäytyä.
  14. Z

    Mua ärsyttävät heikot ihmiset

    Jos pitää sanoa että joku ihmisessä (tietyn tyyppisessä) ärsyttää ni se, että ei uskalla elää OMAA elämää täysillä ja nauttien. Esim. kun menee naimisiin, ei voi lähteä ulos viettämään omaa aikaa, KUN MIES KIELTÄÄ :o Näitä naisisa (ja miehiäkin) on paljon.
  15. Z

    Minkätakia jotkut äidit tai kauan parisuhteessa olleet ei enää meikkaa?

    Mä ainakin huolehdin itsestäni myös ulkoisesti, ETENKIN äidiksi tultuani. En anna itseni "rupsahtaa", tulee sitä paitsi parempi mieli kun pitää huolta ulkoisesta hyvinvoinnistaan ja jaksaa panostaa myös omaan ulkonäköönsä =) :flower: Tämä mun mielipide! Mut täytyy kyl sanoa et yleensä en...
  16. Z

    Saako KYNSISIENEEN ilman reseptiä mitään?

    edellisistä peesailen, Lamisil ei todellakaan tehoa kynsisieneen, eivät muutkaan jalkasilsa-voiteet. Ne tehoavat jalkasilsaan, eivät kynsisieneen. Inhottava tuo kynsisieni. Mitäpä jos marssisit uudestaan lääkärille, täytyy kai joku keino löytyä sen nujertamiseen ?
  17. Z

    Miun mies käy sit varmaan täällä lukemassa mun juttuja...

    Ohhoh..ihmettelen vaan miten joku edes jaksais tonkia... En vois kuvitellakaan miestä selailemassa jotaan mun kirjottamia tekstejä nettipalstalla :o
  18. Z

    Tekeekö neuvola last. suojeluilmon, jos lapsella on säärissä mustelmia?

    Enpä ole ajatellut edes koko asiaa neuvolakäynneillä, meillä vilkas poika! Aina jaloissa mustelmia, päässä kuhmuja... ei sitä kaikkea kerkeä vahtimaan, tarhassakin kaatuu ja sattuu pieniä haavereita..
  19. Z

    Mä nyt vielä haluaisin jakaa iloni teidän kanssa

    Me ollaan sitten saman kokoisia :flower: :laugh:

Yhteistyössä