Miun mies käy sit varmaan täällä lukemassa mun juttuja...

Eilen tuli jotain juttua ja hän vahingossa paljasti käyneensä plussalla.
Kovin sitten tuli monta selitystä että missä oli ollut johonkin keskusteluun linkki tai joku työkaveri oli lähettänyt linkin hauskaan keskusteluun...

Eipä tullut mieleeni että hän mua vakoilisi. Onneksi ei tätä nikkiä tiedä, toisen kyllä. Mutta äkkiäpä miut tunnistaa näistä jutuista.
Harmi jos ei voi täälläkään enää avautua... :/
 
Helposti luulisi ettei miestä kiinnosta plussan jutut?

Mulla on miehen läppärillä valmiina tunnus ja salasana, joten mistäs sitä tietää jos vaikka jonain tylsänä iltana täällä olisi kaksi villiä viisikkoa :whistle:
En kyllä usko että pitkään jaksaisi seurata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Epäileehän se. Ja kyllähän se kaiken jo tietääkin jos on miut täältä tunnistanut. Aikamoisia paljoastuksia olen tehnytkin.
No sitten en kyllä ihmettele yhtään. Siis jos ette pysty asioista puhumaan niin jostakin hän ne haluaa saada tietoon. En kyllä nyt yhtään tiedä mistä paljastuksista puhut, kun en ole lukenut, mutta ettekö vois puhua

:hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Epäileehän se. Ja kyllähän se kaiken jo tietääkin jos on miut täältä tunnistanut. Aikamoisia paljoastuksia olen tehnytkin.
Miksi puhut miehesi seläntakana sellaisia, mitä et voi miehesi tieten kertoa?


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Epäileehän se. Ja kyllähän se kaiken jo tietääkin jos on miut täältä tunnistanut. Aikamoisia paljoastuksia olen tehnytkin.
Miksi puhut miehesi seläntakana sellaisia, mitä et voi miehesi tieten kertoa?

Koska mie oon tehnyt sellaisia juttuja joita mun mies ei saa tietää. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
No aika epäreilulta kuulostaa.
???
Lukea julkista foorumia? Ei tämä mikään kirjesalaisuuden alainen paikka ole...
Juu, emmä sitä tarkoittanut :D Vaan sitä että on epäreilua ap:ta kohtaan jos hänen miehensä käy lukemassa juuri ap:n kirjoittamia juttuja. Sitähän me ei tietenkään tiedetä että mitä se mies on palstalla tehnyt....lukenut ap:n juttuja vai palstaillut itsekin, mutta juuri siksi kehoitin tyyppejä puhumaan ;)
 
Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Zeepra:
Ohhoh..ihmettelen vaan miten joku edes jaksais tonkia...
En vois kuvitellakaan miestä selailemassa jotaan mun kirjottamia tekstejä nettipalstalla :eek:
Ei se mitään tonkimista tarvitse olla. Voihan miehetkin lukea muitakin kuin auto- tai lätkäfoorumeita.
 
mun ja
Mun ja käy lukemassa.Tai lähinnä arvailemassa,kun en oo rekkautunu.
Sen mielestä sitte KAIKKI harmaana kirjotetut on mun kirjottamia.
HUH että mä oon nopia ja ahkera !!
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Epäileehän se. Ja kyllähän se kaiken jo tietääkin jos on miut täältä tunnistanut. Aikamoisia paljoastuksia olen tehnytkin.
Miksi puhut miehesi seläntakana sellaisia, mitä et voi miehesi tieten kertoa?

Koska mie oon tehnyt sellaisia juttuja joita mun mies ei saa tietää. :xmas:
No sitten ei ehkä kannattais julkisella foorumilla tunnistettavasti niistä kirjoittaa... :headwall:
 
Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
No aika epäreilulta kuulostaa.
???
Lukea julkista foorumia? Ei tämä mikään kirjesalaisuuden alainen paikka ole...
Juu, emmä sitä tarkoittanut :D Vaan sitä että on epäreilua ap:ta kohtaan jos hänen miehensä käy lukemassa juuri ap:n kirjoittamia juttuja. Sitähän me ei tietenkään tiedetä että mitä se mies on palstalla tehnyt....lukenut ap:n juttuja vai palstaillut itsekin, mutta juuri siksi kehoitin tyyppejä puhumaan ;)
Minusta on epäreilua ap:n miestä kohtaan, jos puoliso tekee jotain joka ei kestä päivänvaloa miehensä tietämättä. Ja nyt panikoi mahdollista paljastumista. Voihan miehetkin lukea tällaisia palstoja.
 
pax
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Epäileehän se. Ja kyllähän se kaiken jo tietääkin jos on miut täältä tunnistanut. Aikamoisia paljoastuksia olen tehnytkin.
Miksi puhut miehesi seläntakana sellaisia, mitä et voi miehesi tieten kertoa?

Koska mie oon tehnyt sellaisia juttuja joita mun mies ei saa tietää. :xmas:
Mä en voisi olla rauhallisesti vakavassa parisuhteessa jos salailisin jotain menneitä mieheltäni ja koko ajan pitäisi pelätä että se kuulisi ne jostain muualta.

 

Yhteistyössä