Miun mies käy sit varmaan täällä lukemassa mun juttuja...

Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin missä menee kyttäyksen raja? Eiköhän me kaikki täällä enemmän ja vähemmän "kytätä" toistemme tekstejä. Ja voihan noita juttuja kirjotella niinkin ettei tee itsestään tunnistettavaa. Jos haluaa jostain avautua niin muuttaa joitain epäolennaisia seikkoja tekstissä... mä teen usein niin.
Mun mielestä se on kyttäämistä ja vakoilua, jos käy lukemassa vaan ne oman puolisonsa kirjoitukset.
Ja mitenkä nyt on todennettu, että ap:n mies on lukenut _vain_ oman puolisonsa kirjoituksia?

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä googlella ja sen välimuistilla netistä löytää...
ja myös nämä voi poistaa...
Jaa? Mitenkäs pääset kiinni Googlen välimuistiin? Oletkos Googlella duunissa? Sinnehän tallentuu satunnaisesti jopa sivuja, jotka ovat poistuneet alkuperäiseltä serveriltä...
Tuossa esimerkki

http://64.233.183.104/search?q=cache:Zga6wJ2LzFsJ:kaksplus.fi/+kaksplus&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
[

Ap ainakin kirjoitti, että mies häntä on käynyt täällä vakoilemassa.
No eipä kirjoittanut!
Ihan sanatarkasti ap kirjoitti näin:
"
Eilen tuli jotain juttua ja hän vahingossa paljasti käyneensä plussalla.
Kovin sitten tuli monta selitystä että missä oli ollut johonkin keskusteluun linkki tai joku työkaveri oli lähettänyt linkin hauskaan keskusteluun...
"

Miestä vaan nolotti, että palsati käyneensä ämmien palstalla, siksi monet selitykset. Jonku työkaverin vaimo palstailee, kertonut hauskasta ketjusta, jonksa mies sitten linkittää työkavereilleen ja nämä avaavat ja lukevat linkin. Mitä vakoilemista se on?
Ap:n otsikonkin mä miellän enemmän kysymykseksi, kuin varmaksi tiedoksi...
 
No sun tapauksessa varmaan ihan hyvä jos kävisikin lukemassa juttusi täältä. Petät miestäs ja selität että olet sen kanssa vain koska et pärjäis yksin. Minusta olis ihan reilua jos sais tietää puuhistasi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin missä menee kyttäyksen raja? Eiköhän me kaikki täällä enemmän ja vähemmän "kytätä" toistemme tekstejä. Ja voihan noita juttuja kirjotella niinkin ettei tee itsestään tunnistettavaa. Jos haluaa jostain avautua niin muuttaa joitain epäolennaisia seikkoja tekstissä... mä teen usein niin.
Mun mielestä se on kyttäämistä ja vakoilua, jos käy lukemassa vaan ne oman puolisonsa kirjoitukset.
Ja mitenkä nyt on todennettu, että ap:n mies on lukenut _vain_ oman puolisonsa kirjoituksia?

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä googlella ja sen välimuistilla netistä löytää...
ja myös nämä voi poistaa...
Jaa? Mitenkäs pääset kiinni Googlen välimuistiin? Oletkos Googlella duunissa? Sinnehän tallentuu satunnaisesti jopa sivuja, jotka ovat poistuneet alkuperäiseltä serveriltä...
Tuossa esimerkki

http://64.233.183.104/search?q=cache:Zga6wJ2LzFsJ:kaksplus.fi/+kaksplus&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi

no ei tuo todista mitään tuo linkki.....

ja asiahan menee niin että jos plussalta poistetaan joku ketju, niin se sitten poistetaan myös. se säilyy tietyn ajan ylläpidon serverillä lokitiedoissa ja sieltä ne varmaan ihan tasasin väliajoin poistuu/poistetaan. ja sen jälkeen sitä EI NÄY MISSÄÄN sitä poistettua ketjua/sivua.

näin se vaan on.
 
lilli
Kyllähän poistetutkin ketjut näkyy googlen välimuistissa?

Vähän aikaa sitten niille nuorille tytöille käv mite kävi/teki mitä teki ni kyllä löysin googlella esim. suomi24 poistettuja keskusteluja
 
Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin missä menee kyttäyksen raja? Eiköhän me kaikki täällä enemmän ja vähemmän "kytätä" toistemme tekstejä. Ja voihan noita juttuja kirjotella niinkin ettei tee itsestään tunnistettavaa. Jos haluaa jostain avautua niin muuttaa joitain epäolennaisia seikkoja tekstissä... mä teen usein niin.
Mun mielestä se on kyttäämistä ja vakoilua, jos käy lukemassa vaan ne oman puolisonsa kirjoitukset.
Ja mitenkä nyt on todennettu, että ap:n mies on lukenut _vain_ oman puolisonsa kirjoituksia?

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä googlella ja sen välimuistilla netistä löytää...
ja myös nämä voi poistaa...
Jaa? Mitenkäs pääset kiinni Googlen välimuistiin? Oletkos Googlella duunissa? Sinnehän tallentuu satunnaisesti jopa sivuja, jotka ovat poistuneet alkuperäiseltä serveriltä...
Tuossa esimerkki




no ei tuo todista mitään tuo linkki.....

ja asiahan menee niin että jos plussalta poistetaan joku ketju, niin se sitten poistetaan myös. se säilyy tietyn ajan ylläpidon serverillä lokitiedoissa ja sieltä ne varmaan ihan tasasin väliajoin poistuu/poistetaan. ja sen jälkeen sitä EI NÄY MISSÄÄN sitä poistettua ketjua/sivua.

näin se vaan on.
Puhut vasten parempaa tietoa.
Jos Googlen välimuistiin tarrautuu, siellä on ja pysyy. Ja löytyy netistä muitakin arkistoja, vaikka servut on tyhjätty aikoja sitten

http://web.archive.org/web/20010517012045/www.kuvalehdet.fi/kp_index.html
 
Jooh. Toki on täysin mahdollista että mies on käynytkin vaan jonkun linkin kautta äkkiä. Eikä Siinä ole mitään pahaa :)

Ja kyllä, mulla on kaksi nikkiä ja toinen on ihan yleisesti tiedossa moni tietää mun nikkini ja täälläkin olen monesti linkitellyt esim irc-galleria kuviani. Joten siksi en sillä ikinä, ikinä kirjoittaisikaan mitään vähänkään sellaista mitä haluisin ihmisten tietävän.

Tällä toisella taas kirjoittelen juuri mitä haluan ja niin saankin tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
no ei tuo todista mitään tuo linkki.....

ja asiahan menee niin että jos plussalta poistetaan joku ketju, niin se sitten poistetaan myös. se säilyy tietyn ajan ylläpidon serverillä lokitiedoissa ja sieltä ne varmaan ihan tasasin väliajoin poistuu/poistetaan. ja sen jälkeen sitä EI NÄY MISSÄÄN sitä poistettua ketjua/sivua.

näin se vaan on.
Puhut vasten parempaa tietoa.
Jos Googlen välimuistiin tarrautuu, siellä on ja pysyy. Ja löytyy netistä muitakin arkistoja, vaikka servut on tyhjätty aikoja sitten

http://web.archive.org/web/20010517012045/www.kuvalehdet.fi/kp_index.html[/quote]

et tainnu ihan tajuta..... en puhu vasten parempaa tietoani.

googlen välimuistiin voi tarrautua juu, MUTTA ei nekään sivut siellä iäisyyksiä pysy....

kokeileppa hakea jottain semmosta kaksplussan keskustelua jonka tiiät poistetun ja koitas linkittää se tänne...

ja kun klikkaat tuota linkittämääsi sivua ja sieltä sen keskustele-osion, niin mitäpäs sieltä tuleekaan vastaan? I rest my case....

 
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Jooh. Toki on täysin mahdollista että mies on käynytkin vaan jonkun linkin kautta äkkiä. Eikä Siinä ole mitään pahaa :)

Ja kyllä, mulla on kaksi nikkiä ja toinen on ihan yleisesti tiedossa moni tietää mun nikkini ja täälläkin olen monesti linkitellyt esim irc-galleria kuviani. Joten siksi en sillä ikinä, ikinä kirjoittaisikaan mitään vähänkään sellaista mitä haluisin ihmisten tietävän.

Tällä toisella taas kirjoittelen juuri mitä haluan ja niin saankin tehdä.
Öhöm, jos sä oikeesti haluisit ettei kukaan sua tunnista niin kannattaako sitten jakaa noita vihjeitä? Ei meinaan tullu montaa nikkiä mieleen kuka sä voisit olla ;) Mutta kirjottele ihan rauhassa vaan..
 
Outoa käyttäytymistä
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
No tokihan tänne on monikin linkitellyt kuviaan. :)
Mikä sekin on köh, kummallista. Outoa, että nykyään ihmisillä on valtava tarve jonkinasteiseen esiintymiseen. Linssiluteita tuntuu nykyään piisaavan ja omasta yksityisyydestä luovutaan omaehtoisesti kuvin ja tekstein. Merkillinen tarve tilittää elämäänsä.
 
Haramaana ku aina
No voi vitja, mun ex sen sijaan soitti yksi päivä raivona ja sanoi, että mitä oikein kirjottelen kaksplussan sivuille, mun nikki on tunnistettu jne. Uhkaili ja oli aika pahalla päällä. Mä olin vähän, että täh? Siis onko joku tiimarin vihon kanssa heilunut... Joku oli sille sanonu, et muijas kirjottelee perheestä asioita. Olin kuulemma liiotellu kaikkea. N0, miten ne sit on mut tunnistanut? Harmaana aina kirjotan ja sit mun nimimerkki on "jäänyt kiinni". Huoh.

En huomannu kysyä, että millä nimimerkillä oon kirjotellut, jos on niin paljon yhteneväisyyksiä. Vituttaa tuollanen homma...
 

Yhteistyössä