niin ja on keraamiset ja kapea, helppo.Alkuperäinen kirjoittaja susse84:Ostin gigantista omani ja on TODELLA hyvä. Se on merkiltään babyliss paris. Siin on myös kuivaus ominaisuus...
Muistakko, mitä maksoi? Meillä esikko kaipailee uutta suoristusrautaa ja olen yrittäny hintoja katsella ja ihmetellä, että mistä ja mihin hintaan kannattais ostaa. Meillä kun jo yhdet on ja sanoo olevan ihan huonot...Alkuperäinen kirjoittaja susse84:niin ja on keraamiset ja kapea, helppo.Alkuperäinen kirjoittaja susse84:Ostin gigantista omani ja on TODELLA hyvä. Se on merkiltään babyliss paris. Siin on myös kuivaus ominaisuus...
ööö....alle 35e...en tarkkaan muist, mut voi olla et oli myös 30e hujakoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Lukki:Muistakko, mitä maksoi? Meillä esikko kaipailee uutta suoristusrautaa ja olen yrittäny hintoja katsella ja ihmetellä, että mistä ja mihin hintaan kannattais ostaa. Meillä kun jo yhdet on ja sanoo olevan ihan huonot...Alkuperäinen kirjoittaja susse84:niin ja on keraamiset ja kapea, helppo.Alkuperäinen kirjoittaja susse84:Ostin gigantista omani ja on TODELLA hyvä. Se on merkiltään babyliss paris. Siin on myös kuivaus ominaisuus...
Mieheni tuon laitteen meinas maksaa, lahjaksi kun tulee. Haluan itse käydä laitteen ostamassa, koska myös minä voisin muussa tapauksessa saada kihartimen suoristajan sijaan...Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Mä toivoin taannoin lahjaksi suoristusrautaa ja sain kihartimen