Onko miehillänne naispuolisia ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti
ap
Itselläni ei muuten enää ole miespuolisia ystäviä. En tosin ole töissä juuri nyt,joten ei ole edes miespuolisia työkavereita. Ystäviä ei niin helpolla näin vanhemmiten uusia juuri tule "hommattuakaan" tai siis ympyrät on suht pieniä johon ei "uutta" juurikaan yht äkkiä tule. :) Ja nää miehenikin ystävät ovat menneiltä vuosilta, vanhoja ystäviä siis.
Ja kuten alkuun itse kirjoitin, jollain tapaa nämä "vanhat naispuoliset ystävät" pitävät yllä sitä tunnetta,että on "joku joka pysyy ystävänä vaik elämä murjois ja parisuhde kaatuis."

Kyllä on yksi erittäin hyvä naispuolinen ystävä, joka on myös poikamme kummi. Ja tiedän ihan varmasti, että ovat todellakin vain ystäviä. Ei mulla ole mitään syytä olla hänestä mustasukkainen, enhän ole sitä muistakaan miehen ystävistä.

on hänellä hyviäkin, no problem to me..! ja heistä myös tullut minun ystäviäni, ja läheisiä..
ja minun paras ystäväni on mies, tai no aviomieheni on kyllä Se parhain Ystävä ja mies, mutta kavereistani rakkain on miespuolinen.. en oo ikinä tullu oikee akkojen kanssa juttuun, vaan miesten ;)

On sillä. Ja miks ei sais olla? En jaksa uskoa et sillä ois mitään haluja ystäviään kohtaan. Saatan olla väärässä, mutta en jaksa olla mustasukanen jokaisesta sen kaverista. Mun mielestä sillä sukupuolella ei oikeesti oo mitään väliä, mulla on ollu useita miespuolisia kavereita, joista en koskaan mitään muuta ois halunnukkaan.

juu
mun miehellä pari, jotka tuntenut kouluajoista asti ja asuvatkin aika lähellä meitä. en usko että miehelläni ikinä mitään "selllaisia" tunteita kumpaakaan kohtaan on ollut, ehkä hän olisi sitten seurustellut jommankumman kans jos näin olisi ollut.

Yhteistyössä