Mikä on menny kasvatuksessa pieleen !

..ku äiti-ihmiset vetää autossa röökiä, samalla lapset istuu kyydissä vieressä ja takapenkillä.. Olen todistanut tämän niin monta kertaa, ja en voi kuin ihmetellä..että miks pitää lapset/vauvakin savulle altistaa.. poltetaan tupakkaa autossa posket lommolla ja korkeintaan oma kuskinpuoleinen ikkuna vähän raollaan.. ja lapset joutuu kärsimään äidin/isän huonoista elintavoista, tahtomattaan..ei huhhuh!

Äly hoi, älä jätä! :headwall:
Kiitos ja näkemiin
 
Entä mikä tässä on mennyt pieleen kun nuori isä hakee n.3-4vuotiaan pojan tarhasta ja lapsi seisoo etupenkillä ja hakkaa ikkunaa nyrkeillä riemusta kiljuen kun isä lähtee parkkipaikalta kaasu pohjassa... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:
en tekisi tuollasta mutta kaikkee ehdittekin seuraan,sillä mä en ehdi tuollasia seuraamaan :D
Kyllä mä huomaan mitä ympärilläni tapahtuu, käyn sitten kaupassa tai kirjastossa tai muuten vain ulkoilen.. en voi olla huomaamatta ja ärsyyntymättä. En mä tätä ilmiötä mitenkään seuraa, se vaan oksettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeepra:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:
en tekisi tuollasta mutta kaikkee ehdittekin seuraan,sillä mä en ehdi tuollasia seuraamaan :D
Kyllä mä huomaan mitä ympärilläni tapahtuu, käyn sitten kaupassa tai kirjastossa tai muuten vain ulkoilen.. en voi olla huomaamatta ja ärsyyntymättä. En mä tätä ilmiötä mitenkään seuraa, se vaan oksettaa.
Ok,en mä seuraile muita ja muiden elämää ;)
Ja ihan samanlailla käyn kaupassa niin keskityn kaupassa käyntiin,ulkoilussa lasten kanssa keskityn lapsiini yms ...
No jokainen taaplaa tyylillään :D

 

Yhteistyössä