Hakutulokset

  1. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    tässä masukuvaa rv 31 + 4 :D
  2. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NIQ mäki sitä mietin et pitääkö se paikkaansa et pojalla matalampi syke ja tytöllä korkeempi..noh meilleppä se kätilö tyttöä lupaili vaikka syke on ollu 138-148 paikkeilla..:o ja noilla sykkeil olis aikalailla poika tulos jos niihin on luottamista :D ja toiseks mulla on pallo masu eli tyttömasu...
  3. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123 öö emmä oikee tarkallee muista mut nyt meen viikol 30 + 5 ja tais sitä olla ainaki jo 25viikol..huomasin kun lakanoihin oli topin läpi tihkuttanut :D kamalia läikkiä lakanois..en oo ite viittinyt puristella sieltä väkisin maitoa :D joskus kauan aikaa sit kun en edes ollut raskaana niin...
  4. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123 :D siis todellakin rinnat kasvaa ja PALJON :D itseasias ihan kamalaa xD vaikka aina suuria rintoja olenkin toivonut kun entinen koko ollut se 70b tai vastaava..noh nyt se on ehkä d :D vaikeeta on löytää sellasii sopivia mitkä menee rinnanympäryksen..se aina on liian kiree tai ei mene...
  5. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    MJ mie oon aika huono muutenki juomaan maitoa :D tosin KAHVI! :D vaikuttaako se sit siihen :D koska laitanhan mie kahviin maitoa jonku verran :D aamulla kun kahvin kanssa hörppään aina raudan..:P ja illalal sit ihan vaan veden kanssa.. Päivänsäde ja masuasukki 29 + 3 :o hui kohta poksuu 30 :D
  6. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    mullaki tänää taas oli neuvola..hemoglobiini vaihteeks pudonnu 115.sta 113.sta..vaikka popsinki kahta rautaa päivässä..tosin ilta rauta annos meinaa välillä unohtumaan..:headwall: painoa mulle oli tullut parisen kiloa lisää..itseasiassa erittäin huvittava luku..synnytän varmasti siis demonin :D...
  7. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Kohta alkaa mulla raskausviikko 29 :o oho :D kyllä se aika rientää :D saa muuten jännittää tuleeko pikkunen ulos kuukauden etuajassa koska mies on ite syntyny kuukautta ennen laskettua aikaa ja sehän on kai geeneissä et sillo voi syntyä mullaki ajoissa :o jännittääkö teitä synnytys? on muute...
  8. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Maryjane Onnea Poikalupauksesta ja Onnea Susse83 Tyttölupauksesta :) Meillä oli myös rakenneultras sillo et piti kysyy et näkyykö siel kumpi on tulossa kun huomasin et kätilö oli lopettelemas niin äkkiä sit kysäsin ja sit se sano et haluatteko tietää ja sit se katto sen :) Susse83 mulla ei...
  9. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    söpöjä masukuvia oli otokka ja MJ <3 :) mä sain eilen sen äitiyspakkauksen jo :) oli aika huvittavaa kun mä just ja just ehdin avaa sen koko paketin nii mies siinä heti oli jo tonkimas laatikon sisältöä :laugh: sain sen 2010 äitiyspakkauksen..innostuin heti kun siin tuli joku sellanen ruoka-ohje...
  10. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    anu84 no mulla löytyy kas vastaavaa oiretta tai välil pissiminen kirveltää..haavaumia saattanu tulla tosin kun sinne on myös ilmestynyt jotai näppylöitä ja emättimen sisällä sit taas on myös jotain vastaavaa valkoista röpelöpintaista ja syylämäisen tapaista MUTTA neuvolatäti se tutki mun alapään...
  11. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hyppy eiku tunnistin vaan et oot jostai pohjanmaalta ku sanoit "kahtoo" :D ja mie ite ku oon katsos vantaalta lähtösin :D asunu koko pienen ikäni vantaalla ja nyt sitten muuttanu tänne etelä-pohjanmaalle Jurvaan..tosin on sitä tullu oltuu myös kalajoel ja alahärmäs :D ja mie kyl vaan tutkailin...
  12. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NiQ aijaa :o oho mun mielestä siel on just hyvää toimintaa..mä ainakin olen saanut :) siis se kätilö on ihana ihminen<3 se aina puhu niin nätisti sille monitorille kun näki kun pikkunen siel temppuili..:) sit juteltii joulun aikana myös kun meillä on 2koiraa et annettii koiralle kinkun luu niin...
  13. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hyppy mistäpäin muute oot?:p pohjanmaalta? NiQ joo siis mä olin seinäjoen äitiyspoliklinikalla sillo rakenneultras raskausviikol 21 ja kysyin et näkyykö kumpi siel on..niin se sit kysy et halutaanko tietää et se koittaa kattoo..elikkä siis kuvitelkaa nyt ittenne esim tollases kuvakulmas :D esim...
  14. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Otokka Onnea poikauutisesta! :) toi syke juttu on siis selvästi huijausta mitä netis on niitä testejä et 130-140 on pojan syke ja tytön sitten 140-160 vai miten se meni :D mä muistan kun netis tein kaikkii niit testei et mikä tarkoittaa et tulis tyttövauva ja mikä että poikavauva :P tosin tyttö...
  15. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    pitkästä aikaa taas tulin kirjottelee tänne..ollu vaihteeks vähän kaikenlaista..tossa yhessä vaiheessa kävin terveyskeskuksessa hengenahdistuksen takia..kun mulla ollut sitä monta vuotta ja astma diagnoosin ne on mulle tehnyt mut koskaan mulle ei oo tehonnu mikään astmapiippu joten empä ole...
  16. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Nyt on sit tänää käyty siel rakenneultrassa oli sama kätilö kun niskapoimu-ultras..:) tosi mukava..tutki siellä vauvalta kaikki munuaiset ja verisuonet jalat kädet nenän silmät suun..kaikki oli kunnossa ja vauva on täydellinen <3 :) siellä se taas temmelsi tosi pirteenä ja liikutteli suuta ja...
  17. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Mulla on jo masu kasvanut..:) huomenna ultra jeeee..oon iha täpinöis..:D onko muille tullu mitää punasta läikkyä mahaan tai jotai ihottumaa ku mun maha punottaa välil ja kutisee..:S luin netistä et voi olla jotai raskaus ihottumaa ku paikat venyy?
  18. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NiQ olin tossa viikko sitten hammaslääkärissä koska mulla oli siis ihan kunnon reikä hampaas..semmonen syvä musta kolo..ja todellakin tarvitsen semmoseen puudutuksen :D joten puudutuksesta ei ole mitään haittaa mutta röntgeniä ei saa ottaa..juurihoitoakin voi ihan hyvin antaa tehdä..sanoin...
  19. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    sain eilen lainaan doplerin ja oon sillä eilisestä lähtien kuunnellu vauvan sykettä..yöllä se kuulu tosi selvästi...mut tänään kun nousin ylös tossa öhm vasta 15.00 ja join lasin kokista niin musta tuntu et se sai siitä jotain lisä virtaa :D en meinannut pysyä sen perässä millään..liikku ihan...
  20. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Voi Keiju :hug: pahoittelut toisen menetyksestä mutta ihanaa kuulla et siellä masussa vielä toisella on kaikki kunnossa <3 kaksos raskaudet on aika jänniä..mä joskus nuorempana toivoin et jos joskus sais kaksoset niin sit pääsis vähän niinku helpol ja ei tartteis synnyttää kahta kertaa jos...

Yhteistyössä