Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

NiQ
Hurrrrrrjan paljon onnea tiuhti :)

Hyppy: älä murehdi siitä jos pikkuinen ei vielä vastannut kokoa, meillä kävi ihan samallalailla ekassa neuvolassa kun ultrattiin, koko vastasi 7+ vähän päälle vaikka piti olla 8+1, sitten taas nt-ultrassa pikkuinen oli 12+4 vaikka piti olla 11+6 (siis tuosta mun omasta alkuperäisestä laskelmasta), mittavirheitä sattuu tai pikkunen ottaa vasta pian kasvupyrähdyksen. Ja mullakin piti olla aika varma toi 8+1 silloin koska tikutin oviksen.

Kiitti kysymästä, mun neuvolalääkäri meni hyvin, Penan sydän hakkasi 160, kohdun koko vastasi viikkoja, kaikki arvot oli kunnossa, painoakin pari kiloa tippunut (ei haittaa tällä massamäärällä mitään, bmi joku 34 xD)

NiQ & Pena 14+1
 
tiuhti Ihanaa...onnea hirmuisesti :)

taiska87 varmaan ilmnestyy aiemmin kuin toukokuussa, mutta vasta toukokuussa sitä aletaan jakaa, sitten kun edelliset loppuneet.

keiju ja salama santeri 15+3
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
Ensinnäkin onnea tuhannesti Tiuhtille!

Tulin poksumaan tänne vartin etuajassa *poks* rv 21! Yli puolenvälin ollaan :). Maha on vähän ruvennut kasvamaan ja tänään täytyi ihan käydä ostamassa suorat mustat housut äitiysmallisina, kun omat ei tunnu enää mukavilta jalassa. Löysin Bebes:stä ihanat Boob-merkkiset.

Olen edelleen hukassa näiden perhanan lastenvaunuvalikoimien kanssa! Apuua! Muutaman syötävän suloisen vauvan vaatteen olen ostanut Huuto-netistä ja hyvänen aika, että sieltä saa edullisesti hyvää kamaa. Etenkin tämä pieni Tuttan koon 56 sammakko-kuvioinen kesäasu :heart:



Otokka ja pikkarainen 19+6
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea tiuhti_

Otokka onpas aivan ihana puku!! :) Iteki mietin jo noita rattaita.. Ei vielä kannata kyllä ostaa :D Mutta mietin sitä,että mistä sitä tietää mikä on hyvä?

Hyrh!! Mikä pakkanen! -32!! Palelen! :)

Vieläkö teillä muuten väsymys jatkuu? Mulla aina vain.. Tekis mieli vain nukkua.. Onneks nytkin pääsee hetkeks nukkuun,kun iltapäiväksi takasin töihin.. Aamun siellä kerkesin jo pyörähtää :)
 
Tulin tänne varovaisesti vähän kurkkimaan :) Eilen illalla sain haamusen testiin ja sama homma tänä aamuna, jolloin viiva oli ehkä pikkiriikkisen vahvempi :heart: Toivottavasti saan liittyä seuraanne ihan oikeastikin. Tänään pitää käydä vielä hakemassa testejä, CB:n viikkonäytöllinen ainakin on ostoslistalla sekä varmaan PregCheckin liuskoja. Pää on aikas pyörällä, silleen hyvällä tavalla :D
 
NiQ
Ihanaa JOMI!!!! :flower: kyllä se siitä vahvistuu :) Tervetuloa myös Zophie, täällähän alkaa olemaan jo paljon tuttuja ;)

tsemppiä Anu lääkärineuvolaan! ihana kun sai kuulla ekaa kertaa sydänäänet siellä <3 (sä toki oot jo saanukin ne kuulla aiemmin :) )

Otokka ihana puku <3 mä en oikein osaa tuolta huuto.netistä mitää ostella, oon joskus kyllä katsellu mutta se kirjautuminen ja kaikkee :D eiks ne huudotki maksa jotain vai muistanko väärin? ja onnea puolesta välistä :)

Ommoo nappaa: ei täne ihmeitä, maha turpoo iltaisin aina kunnon vaavi-masuksi ja aamun mennessä taas tasaantuu vaan kunnon makkaraks :p kai se siitä ihan kohta... Mä oon taas saanu liikunta kärpäsen pureman, käyny nyt lähes joka päivä joko jumpassa, sauvakävelyllä, uimassa tai salilla <3 ihanaa!

NiQ & Pena 14+2
 
Onnea kaikille uusille vielä :) Ihana saada lisää meitä.

lääkärineuvola Täällä meillä päin se on ekaa kertaa vasta rv 28, jos ei ole kuulu mihinkään riskiryhmään yms. Noh kai minä sinne asti pärjään, tietysti jos tulee ongelmia niin sitten pääsee varmasti aikaisemmin.

Keiju ja salama santeri 15+4.
 
NiQ
Keiju ei siellä kyllä mitään ihmeellistä ollu, ihan hyvin olis selvinny ilman sitäki että lääkäri kurkkas vaan nopeesti toosaan ja sit runnot sormet sisälle ja toisella kädellä kokeili kohdun kokoa :D ja lopuks kuunteli sydänäänet mutta ne olis kuullu varmaan terkkarillaki jos ei olis lääkäri ollu heti terkan jälkeen...
 
NIQ Eli sama jutut, mitkä se tk-gyne teki mulle kun jouduin sen vuodon takia käymään siellä.

Mahankasvu Minua välillä epäilyttää kasvaako miun massa ihan normaalisti. Se ei oikeestaan näy ulospäin, tai kyllä minä itse huomaan pienen kummun alavatsalla, joten kai se siitä alkaa kasvaa....

keiju ja salama santeri 15+5
 
pitkästä aikaa taas tulin kirjottelee tänne..ollu vaihteeks vähän kaikenlaista..tossa yhessä vaiheessa kävin terveyskeskuksessa hengenahdistuksen takia..kun mulla ollut sitä monta vuotta ja astma diagnoosin ne on mulle tehnyt mut koskaan mulle ei oo tehonnu mikään astmapiippu joten empä ole käyttänyt vaan olen vaan elänyt päivä kerralla ja joka päivä keskittynyt siihen hapen saantiin..eli aika usein haukottelemalla hengitän..vaikeaa siis..noh siellä lääkärissä se täti sitten kuunteli mun keuhkoja ja käski sitten olla hengittämättä..ja ilme kertoi jo paljon..sano ettei keuhkoista kuulu mitään mutta sydämestä kyllä..nimittäin sivuääni..:S ja siitähän se heti sit huolestui ja sano et tämä on hoidettava nyt äkkiä että mitä se oikeen on että kun mulla pian synnytyskin edessä että jos mun sydämessä on vikaa niin sillon en saa synnyttää normaaliteitse vaan joudutaan lapsi aikasemmin ottamaan ulos keisarileikkauksella..ei siinä mitään keisarileikkaus mulle olisikin helpotus..noh sitä nyt on sitten tultu käytyä sairaalassa testeissä verikokeissa ja sydänfilmissä ja pahin oli kun se mies tökkäs jonkun piikin mun ranteesee valtimon kohdalle ja voi luoja mä tärisin ja mun kädestä tuli tunnoton hetken päästä :/ nooh sillä hetkellä he eivät löytänyt mitään erikoista..keuhkotulpan riski ensiksi siis otettiin pois ja sellaista ei ollut..uuden kutsun olen saanut taas sitten sydämen ultrakuvaukseen ja uusi ultraäänikin äitiyspoliklinikalle on 8.2 luultavasti juuri siksi että kun jos en pysty normaaliteitse synnyttämään ja katsotaan että vastaako vauva viikkoja jos sen aikasemmin ulos pitää ottaa..varmaan pitää vaan rauhassa odotella niitä oikeita diagnoseja eikä netistä lukea kaikkia et mitä sivuääni tarkoittaa..koska siinä mä heti ajattelen että joudun syömään lääkkeitä loppuelämäni tai joudun sydänleikkaukseen ja mitä jos saankin tahdistimen..mut tosiaan ne siis vähän epäili et mun astma epäily olisi sittenkin sydänperäistä..vaikka itse epäilen edelleen että nämä jotkut oireet mitä mulle on tullut uusina johtuu vaan tästä asunnosta jossa luultavasti voi olla hometta..

tulipa tarinaa kerrakseen..mut mites muuten onko teillä jo rinnoista maitoa erittynyt?tai itsellä on nyt parina yönä lakanassa ollut läikkiä ja toppi ollu märkänä :D pitää varmaan pikkuhiljaa alkaa ostelee jotkut liivinsuojat..:p masukin on jo iso..kuvittelin että pärjään L koon takilla tän talven kun sen tilasin netistä mut pah alkaa olee tiukkaa et takki ei menis kiinni :D luultavasti joutuu tilaa uus takki kokoa XL :) oon muuten kokoa S ollut niin ei oikee oo osannu sillai arvioida et mitä kokoa sitä sit tarttee ostaa..kivoja oloasuhousuja oon kyl löytänyt seppälästä :)

ps.otimpa vielä kuvan tänne mun masusta :D



 
Viimeksi muokattu:
Pävänsäde :hug: tsemppiä, toivotaan ettei ole mitään vakavaa ja saavat tutkittua sinut <3. Ja pakko kommentoida miten ihana maha! vauvamasu <3 minäkin haluun jo tommosen..

TERVETULOA JOMI JA ZOPHIE <3 Ihanaa kun pino kasvaa !

(.) täälläpä ei uuutta.. ihailen vaan ultrakuvaa, missä mun pikkunen näyttää pienelktä ihmiseltä jo :D iso pää ja pullukka masu ja pienet pallokädet alkaa kasvaa.. osaa se olla söpö! <3
Ja oon kyllä ihan pihalla että pitääköhän mun ite tilata aika PKKS np-ultraan vai tuleekohan kutsu postissa.. joop, pitänee soittaa neuvolaan.. :D

Hyppy ja Oliver 10+3 (9+5)
 
Valitettavasti kävi niin, että ei sitä viivaa enää meinannut tänään testistä erottaa ja vuotokin alkoi :( Että semmoista. Jospa seuraavalla kerralla aloittaisin testaamisen vasta joskus kp 33, niin ei tarvitsis hajota kemiallisen vuoksi.

Tsemppihalaus Päivänsäteelle, toivottavasti kaikki selviää. Onnellista odotusaikaa myös teille muille!
 
NiQ
Tsemppiä Jomille :(

Ihana masu Päivänsäteellä <3 itellä tuntuu olevan vaan pelkkää läskimakkaraa. Toivottavasti saavat sinulle oikean diagnoosin... ikävää tuollainen odottaminen :/

Nyt oon työmaallakin sit jo julkiraskaana, vähä on porukka ollut suu auki :)

NiQ & Pena 14+4
 
Päiväsäde82 Ihana massu sinulla :) Voihan nuo sivuäänet olla vaarattomia, ja jos ne ei siellä sydänfilmissä sitä uudesttan löytäyyt niin ei se niin kovin paha sivuääni voi olla. Sulla no oikea asenne :)

Jomi :hug: Vomia ja Uutta yritystä peliin :)

Tällä viikolla olenki äitipolilla harkassa, ihan nähdä mahoja :)

keiju ja salama santeri 15+6, huomenna poksuu :)
 
anu84 Hienoa Anu :)

Miulla on ihme vaiva, "vetää" reisiä ja nyt alko vetää jalkojakin alempaa, johtuukohan kun liikkeessä joutuu olee koko päivän harkassa. Pitää seurata. Muuten vointi on mahtavin, näin hyviä oloja ei ole ollut vielä plussan jälkeen :)

Poks, keiju ja salama santeri 16+0
 
Otokka
Rakenneultra takana, kaikki oli paikallaan ja vauva vastasi hyvin viikkojaan, sykkeet muistaakseni 144. Peukkuaan pikkarainen siellä imutteli ja haarojen välissä oli sellaiset vehkeet, että kätilö onnitteli 100%:sti pojasta :D.

Otokka ja ElmoPikkarainen 20+3
 
Otokka Onnea poikauutisesta! :) toi syke juttu on siis selvästi huijausta mitä netis on niitä testejä et 130-140 on pojan syke ja tytön sitten 140-160 vai miten se meni :D mä muistan kun netis tein kaikkii niit testei et mikä tarkoittaa et tulis tyttövauva ja mikä että poikavauva :p tosin tyttö masu mulla kai on eiks se jotenki menny nii et on pyöreä maha ja levii sivuillekkin ja pojassa sit menee suoraa eteenpäin..tosin mun mahassa kasvaa karvojakin :D :D ja se viittais et poika olis tulos..mut tyttöä se kätilö lupaili mulle :D ja voinhan tietty kysellä uusiks kun on se uus ultra 8.2 jos pikkunen sillo esittelis paikkojaa selvemmin :D laitan vielä kuvan tänne teille tyttö arviosta :)

katso liitettä 11999
 

Yhteistyössä