Hakutulokset

  1. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    hmm miten kaikil on hemoglobiini noin korkeee??? :D siis mulla on 113 :D rautaa popsin ja nyt oon syönyt vähän verilettuja..
  2. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123 älä nyt huomiseen odota vaan yritä nyt mahdollisimman pian päästä johonkin päivystykseen kyllä tollanen asia on sen verran tärkeää että pakkohan sun on päästä johonkin nyt katsomaan että mitä se oli :hug: voimia <3 niin ja keiju123 tänään olit siis neuvolas?tekikö ne sulle jonkun...
  3. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    kaikille jotka kärsii pahoinvoinnista <3 muistan niin hyvin kun mun pahoinvointi alko siinä joskus viikolla 6 ja sitä tosiaa kesti kauan..tais jopa olla viikolle 15. Ja se oli todella rankkaa..ihan itketti sillon kun oli niin huono olo eikä voinut oikeen tehdä mitään muuta kun olla sängyssä..en...
  4. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Moikka! Tänään oli neuvola..eka otettiin hemoglobiini joka oli sama kun viimeks eli 113..verilettuja varmaan pitäs syödä vaikka otankin päivässä 2 rautatablettia mut välil aamuisin joutunu oksentaa niin tullu tabletti ulos..:s sit sain infulenssa rokotteen :) sit kuunneltiin vauvan syke..eka...
  5. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    np-ultra mulla oli siinä viikolla 13 :) ja se kätilö oli tosi mukava :) ja oli niin kivaa kattoo ku se pikkunen siel temmelsi..hmm en oo iha varma mut oliskohan mahdollista et voisin tuntee jo pikkusen liikkeitä..tai eilen ku istuin koneel ja sit yhtäkkiä alko mahas hirveesti kuplii tai tuntu...
  6. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123 mulla oli iha samaa just noilla viikoil..viikko 6 - viikko 15 asti..nyt on viikko 18 ja ei enää ole oksettanu..paitsi tänää ku heräsin ja join sit vaan pelkkää limua ja tietysti sit yskin ihan hulluna ku täällä on sitä hometta ja se laittaa mut ihan tukkoon ja joka aamu tulee yskittyä...
  7. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Heips..eipä tässä mitään ihmeempiä..huono olo on kadonnut nyt..unirytmi tosin päin mäntyä ja päikkäreitä tulee otettua..neuvolakin taas tossa 19päivä..uus kämppä olis hyvä löytyy pian ku ei tässä kämpäs pysty oikee olee kun on hengenahdistusta ja vaikka mitä allergia oireita..
  8. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    ompa ollu surkeeta pari päivää..oon ollu ihan kuollu..en tiedä mikä on mut unirytmi on päin helvettiä..no se nyt ei ihme olekkaan kun en ole töissä ja valvon aina miten sattuu mut nyt menny aika yli..eilen menin nukkuu 20.50 heräilin tunnin välein ja lopulta sit yhden jälkee en enää saanut...
  9. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    en mä tiiä minkä ikänen pikkunen on tai et miten se lasketaan? mut siis viikkoja mulla taitaapi olla nyt 13 + 6 :) :heart:
  10. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    :) mulla ei meinaa oikee uppoo mikään lämminruoka vaikka olis aika järkevä syödä jotai kunnon ruokaa mut ku ei maistu..meitsi mussuttaa vaan porkkanoita ja ruisleipää purkkilihan kanssa :D :laugh: ja omena on hyvää ja vesimelooni ja vishy ja mansikkakeitto :D mä en malttais millää odottaa 16.12...

Yhteistyössä