Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

Otokka
Hei!

Täältä kuulumisia pienen radiokatkoksen jälkeen. Pahoinvoinnin kourissa olen ollut. Eilisen päivän jouduin ensimmäistä kertaa olemaan töistä saikulla, kun olin oksentanut sunnuntai-illan ja koko seuraavan yön aina aamukuuteen asti. Eipä paljon huvittanut mennä töihin. Enkä itse asiassa olisi päässytkään, koska huimasi niin, etten päässyt edes suihkuun. Nyt on taas parempi olo eli etoo, mutta ei ole tarvinnut koko päivänä halailla pönttöä. Mehukeittoa kyllä kuluu hirveitä määriä. Viime yönäkin piti hiippailla neljän aikoihin jääkaapille ottamaan lasillinen, kun tuli niin kova nälkä.

Outo juttu toi raskauspahoinvointi. Sunnuntainakin maha oli täynnä, eli se ei ollut ongelma. Pahoinvointi ei myöskään ole jatkuvaa ja on hyviä ja huonoja päiviä. Sunnuntai-iltana kaikki jotenkin haisi ihan yli-pahalle, etenkin koira. Sitten mies rupesi syömään vieressäni pasta bolognesea ja se oli menoa se. Haisi niin pahalta, että tän pää oli kyllä sillä sekunnilla pöntössä... Ajattelen siis, että oksennus tulee niinä päivinä, jolloin kaikki hajutkin tuntuvat voimakkaammilta?

Onneksi tämän pitäisi helpottaa kohta. Netin mukaan vko 9 on se viikko, kun ne pahoinvointia aiheuttavat hormonit yms. saavuttavat korkeimman tasonsa ennen lievenemistään.

Pahoinvoinnin ja huimauksen keskellä annoin periksi myös harrastusten suhteen ja lopetin ratsastuksen. Pitää keksiä jotain kivaa tilalle!

Minulle voi päivittää LA:ksi 4.6.

T. Otokka ja pikkarainen 8+3
 
Voi sua Otokka! :( Tsemppiä, onneksi ei olo ihan koko aikaa pää pöntössä, ja hirmu hyvä että jäit saikulle kun siltä tuntui! Mulla on yksi ystävä nyt ollut kolme kuukautta saikulla raskauspahoinvoinnin takia... Että ei tee näistä omista pikku menkkajomotuksista paljoo mieli ruikuttaa. :ashamed:

Terkkuja neuvolasta! Oli mukava täti, joskin vähän semmonen hellanduudelis, mutta toisaalta ihan kiva kun joku oli sellanen hyysääjä. Kaikki muut (mies ja vanhemmat) on vähän silleen että, noh katsotaan nyt kunhan siitä viikot lisääntyy. Kyllähän mä olen jo nyt paksuna, saakeli, vaikkei viikkoja vielä montaa olekaan! :kieh:

Painosta olin ihan kauhuissani, ja sitten sain kakisteltua ulos että joudunko mä nyt johonkin nuhteluun ja kyttäysvalvontaan ja riskiryhmään ja sitte mua alkokin jo itkettää ihan kauheasti. :ashamed: Niin sitten se oli ihan ällistynyt se täti ja sanoi että en joudu eikä siitä tarvitse mitään puhua, pääasia että minä ja vauva voidaan hyvin. :heart: Ja sitten se vielä kehaisi että olen niin komea ja pitkä nainen ettei mitään hätää. Kiva! :)

Vointi on oikein hyvä kaikin puolin, menkkamaista jomotusta tuntuu nyt melkein koko ajan ja mun tissit on tulleet hulluiksi. Kuppikoko on nyt jo DD ja kipeet on ku mitkä. Miehellä on hauskaa kun se niitä kokeilee. Kiva että sekin saa tästä edes jotain irti jo nyt... :rolleyes:

Voikaa hyvin kaikki ja kertoilkaahan kuulumisia taas!

MJ & Salarakas 5+6
 
ompa ollu surkeeta pari päivää..oon ollu ihan kuollu..en tiedä mikä on mut unirytmi on päin helvettiä..no se nyt ei ihme olekkaan kun en ole töissä ja valvon aina miten sattuu mut nyt menny aika yli..eilen menin nukkuu 20.50 heräilin tunnin välein ja lopulta sit yhden jälkee en enää saanut unta..olimpa sit sängyssä aamu kuuteen asti pyörien..noh sit nukahdin ja kello oli herättää puol 12 ja piti soittaa puhelu ja puhelun jälkeen jatkoinkin sit taas unia..ja nousin ylös 17.00 ja söin leivän..olo ei ollut mikään hyvä joten menin takaisin sänkyyn ja sängyssä olin melkeen 20.00 asti..:S sit sainki syötyä vähän enemmän..mulla särkenyt nyt 2 päivää silmiä ihan kamalasti..tuntuu et on hiekkaa täys ja ne on väsyneet..:/ hengenahdistustakin on välillä.. anemiaa mulla luultavasti on kun rautatablettejakin joudun syömään kun hemoglobiini aika matala..mut tää silmien kirvely sitä en tiedä mistä johtuu..:S oon alkanu jo miettii et mitä jos täs kerrostalo asunnos mis asutaan on joku kosteusvaurio tai jotai hometta kun toi yks huone sinne en voi edes mennä kun siellä haisee..ollaan hiljattain tähän muutettu rivitalosta.. elukoista en usko tämän johtuvan vaikka joskus mulle onkin tehty diagnoosi et olis astma mut mikään astma piippu muhun ei koskaan ole tehonnut..

ainiin Mary Jane tosta tissi jutusta :D itellä on kanssa etuvarustus kasvanut ja aika outoa kun yleensä oon pitänyt jotain 80a kuppikoon liivejä ja nyt ei niinku mene enää edes C :D oon niinku et WTF??!? :D mielummin yritän olla ilman rintsikoita kun tuntuu et niin on kaikista parasta ja jaksaa hengittääkki :D
sit sama tääl miekkosel on kans kivaa kun mun etuvarustus kasvaa ja kasvaa :D :LOL: on se jännä kun joskus parikymppisenä toivo silikoneja ja piti pitää rintsikoita et tissit vähänki näyttäis isommilta mut nyt näyttää isoilta ilman mitään rintsikoita :D :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
Terveisiä myös neuvolasta ja 9+0 *poks*. Samoja kokemuksia, kuin Mary Janella, vähän hellanduudelis neuvola-täti, mutta mukava, ja ei hirttänyt mua karrrmean painon takia, mitä pelkäsin ennakkoon :D. Hemoglobiini oli hyvä, verenpainekin ok, vaikka jännitti, ja pissa puhdas sokereista yms. Tyytyväinen siis olen! Kalkkitabletteja tosin pitää lähteä ostamaan. Seuraavat tapaamiset ovat 16.11. ultra+verikokeet ja 8.12. neuvola. Aika pitkä aika tohon seuraavaan neuvolaan : /. Joudunpa muuten myös kertaluontoiseen konsultaatioon äippäpolille, koska minulla on perinnöllinen sairaus, joka saattaa vaikuttaa synnytykseen (ei mitään vakavaa onneksi).

Täällä on muutaman päivän pysynyt pahoinvointi pois ja selkeästi esim. koiruus ei haise nenään enää niin pahalta. Mies oli ihana eilen ja teki mulle itse pitsaa :heart:. Sain itse valita täytteet päälle ja otin tietysti pizzan täydeltä ananasta ja fetaa ja vähän jauhelihaa sekaan (sluprs, hirveä ananas- ja appelsiinihimo). Aikamoinen pitsa... Tänään mies rupesi siivoamaan kakkos-makuuhuonetta pikkaraista varten :heart:. Milläköhän viikoilla uskaltaisi oikeasti ruveta hankkimaan vauvalle tavaraa? Vielä en ole uskaltanut kuin tilata vauva-lehden ja itselleni masutuubin ja bola-korun.

T. Otokka ja pikkarainen 9+0
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Kiva lukea teidän kuulumisia =)
Täällä olisi siis yksi esikoishaaveilijoista äskettäin poistunut (viettämään stressittömämpää yritysaikaa) ja taisi tuottaa heti tulosta. Poistumisen jälkeen 3 päivän jälkeen vahva ovisplus (kp9?) ja siitä tasan 2viikkoa(eli viime torstaina) vahva plussa apteekin testillä päiväpissasta =) Ja tänään vielä varmistelin digillä ja raskaana pamahti ruutuun. Nyt on kyllä niin onnelinen olo! Yrityskertoja kertyi 6.
Odotan vielä muutaman hetken enneku listalle haluan. Jännittää vaan niin hirmusen paljon, että pysyykö matkassa ja onko kaikki ok? Oliko teillä samanlaisia tuntemuksia heti plussan jälkeen?
Oireita ei sinänsä ole, paitsi tissit vähän turvonneet ja alavatsaa jomottaa varsinkin öisin/makuullaan, ei kyllä hirmu lujaa mutta sillai että tuntuu. Millon teillä muilla oli eka neuvola? Ajattelin huomenna soittaa aikaa.

T. Nuplu ja nöpötys 4+2
 
Joo, eli yhden yrityskierron kerkesin tuolla the esikoisesta haaveilevissa pinoilla ja sitten tänään plussa pärähti raskaustestistä. En usko asiaa vielä todeksi, pitäää varmaan muutama yö sulatella asiaa...ja toivoo, että kaikki menee hyvin...Eli laskettu aika olisi laskureiden mukaan 8.7.2011 ja sairaala mks.

keiju ja nyytti 4+2
 
Ihan pikapika päivitys!

Nuplulle varovaiset sylintäydelliset onnittelut! :flower: :)

Keiju123 Onnea Onnea!!! :flower::flower::) Ihanaa kun et tuon pidempään joutunut jännittämään.

Ommaa nappaa tuun päivittelemään huomenna, mutta kaikki siis hyvin ja rauha maassa. Mitä nyt saan itkukohtauksia ja lettuja oli vaan ihan pakko saada. Niinku heti. Mutta muuten on melkein huolestuttavan oireetonta. :|

Huomenissa lisää!

MJ & Salarakas 6+5 :heart:
 
Otokka
Tervetuloa uusille ja onnea!

Täällä pahoinvointi hellittänyt, vaikka eilen yksi pöntön halaus tulikin. Väsymys ja huimaus sitä vastoin painavat. Kovasti odotellaan kahden viikon päästä olevaa seuraavaa ultraa, toivottavasti kaikki on hyvin :heart:. Ehkä sitten uskaltaa ruveta odottamaan varmemmin mielin. Tai enpäs sanokaan, luultavasti sitä saa olla tästä lähtien jatkuvasti huolissaan jostain...

Edelleen pähkäilen influenssa-rokotuksen kanssa, ottaisiko vai ei. Neuvolan suositusten mukaan lopetin jo ylimääräisen D-vitamiinin ottamisen ja lisäsin kalkkitabletin päivittäiseen annokseen (jossa tosin on myös D:tä). Muuta mietittävää tai muutettavaa ei neuvolasta sanottukaan, joten samaan malliin jatketaan arkea :).

Ruoka on ruvennut maistumaan, jopa suklaa on tehnyt paluun! Lähdenkin tästä kotiin päin syömään maustekurkku-voileipää ja kalasoppaa, nam.

T. "Voi kun voisi olla alkuraskauden pois töistä ja vaan nukkua kotona - Otokka" ja pikkarainen 9+4
 
Täällä elellään hyvin oireetonta oloa, että ihan pelottaa. Rinnat pinkeät ja välillä mahassa tuntuu jotain.
Neuvola on 7.12 ja ultran yritän saada ennen joulua, niin voisi yllättää isovanhemmat lahjapaketilla jossa ultrakuvat :D

Onko teillä kaikilla ollut jotain oiretta näillä viikoilla?

Keiju + Nyytti 4+5
 
MJ Ja otokka: kiitokset onnitteluista:)

Keiju123 kiva kun mennään ihan samoilla päivillä=) Ei mullakaan mitään sen kummempia oireita. Tuntuu että rinnat alkaa kipeytyä pikkuhiljaa. Näläntunnetta mulla ei oo pahemmin ikinä ollut ja nyt tuntuu että sellanen on ilmaantunut, sekin lievänä. Syödessä alkaa etoa välillä. Vatsassa juilinta vähentynyt.

Varasin kanssa ekan neuvolan ja sain jo 17.11 ajan. Yllättävän aikasin. Menis nyt viikot nopeesti tonne jouluun asti..

T. Nuplu ja nöpö 4+5
 
Keiju123, mulla ei alkuun ollut ajoittaista alamahan vihlontaa lukuunottamatta muuta kuin nälkä. Huonoa oloa ja tissien kipeytymistä alkoi tulla vasta jotain 5+3 ehkä. Nälkä on edelleen ihan koko ajan, meillä ruokalan myyjä jo arvasikin kun käyn siellä tullaamassa tarjoomukset parin tunnin välein. :D
 
Heissan! Tässä yksi ikionnellinen teidän joukkoonne! Eilen tein ekan plussatestin ja tänään toisen, ja ei meinaa millään uskoa todeksi!! Meillä on yritystä takana reilut 1,5 vuotta ja hormonihoidoilla saatiin tämä plussa. Niin monta pettymystä on mahtunut, että en halunnut uskoa kropan viestittämiä oireita, palelin koko ajan ja väsymys on kovaa, pissalla on saanut käydä vähän useemmin ku ennen ja hieman on ollut huonovointisuutta. Eilen sit ei jaksanut enää miettiä ja sain yllättyä iloisesti. Ollaan miehen kanssa molemmat oltu yhtä hymyä!! :heart:

Kuinka paljon/usein teillä muilla on alavatsakipuja? Mulla tuntuu vähän koko ajan ja toisinaan (liikkuessa nopeesti) vihlaasee oikein pahastikin. Pelkään, että vois olla kohdunulkoinen, mutta kai sitä nyt vaan jännittää turhaan. Ja luin, että jos on tehty joku leikkaus, niin sit voi tuntea enemmän ja mulle tehtiin alkuvuonna laparoskopia jossa poistettiin endo-pesäke. Miten teillä muilla?

Mulla on vähän sama tilanne ku sulla Mary Jane... Vau.fi:n laskuri antaa, et olisin 4+6, mut CB:n testistä tuli heti 3+. Viimiset menkat on ollut 30.9. ja kierto noin 30-31 päivää, ovista en pongannut... Eli mitkä viikot on?? :)
 
Onnittelut uusille plussanneille.:)

espe kyseli alavatsakivuista. Mulla ei ole ollut koko raskauden aikana vatsakipuja. Aivastaessa repäsee kyllä tosi kovin alavatsalla mutta muuten olen selvinnyt ilman.

Keiju123 Oireista: Mulla oli plussan jälkeen ihan hirvittävä väsymys joka kesti noin viikon verran ja sitten alkoikin jo 5+ jotain etova olo. Sen kourissa mennään edelleenkin ja saikella ollaan. Tänään tosin on ensimmäinenn päivä kun ei ole oksettanut vielä kertaakaan joten oliskohan pahaolo väistymässä.

Neuvolassa käytiin tiistaina. Ihan hauka täti oli meilläkin. Mitä nyt suurin osa asioista meni ohi korvien kun oli niin pahaolo ettei jaksanut keskittyä, mutta onneks voi sitten soitella jälkeenpäin ja kysellä. Ultra saatiin varattua ja se on 2.12. Nyt vaan odotellaan sitä sitten.=)
 
espe Onnea, voin vaan kuvitella mikä tunne noin pitkän yrittämisen jälkeen. Mulla oli viimeiset menkat 29.9. ja kierto 30pv. ja mulla viikkoja 5+1. Ne clearblun testit näyttää ajan hedelmöittymisestä eli siihen lisätään 2vk. Eli olet viikoilla 4+5-5+1. Laskurilla esim. vau.fi, laita siihen kierronpituuden, niin se näyttää hyvin oikeeta.
Mulla oli viime viikolla kovia vihlaisu kipuja, esim. yöllä kylkeä vaihtaessa ja menkkamaisia kipuja ollut.

mary jane ja susse83 Ihanaa, että on muitakin vähä oireisia. Tunteet kyllä täällä heittää :(
 
NiQ
Heippa vanhat rakkaat muruset ja uudetkin!

Tulin varovaisesti kurkistamaan tänne, tänään tuli iltapissassta joka oli pari tuntia ehtinyt vanheta rakossa ihan selkeä plussa, tosin ei läheskään kontrolliviivan vahvuinen :) sain ovistestiin plussan 26.10 (kp26), eli nyt olis dpo10. olishan se voinut että se ovistesti näyttikin alkaneen raskauden ja ovis oliskin ollut kp19-20 niin kuin normaalistikin? täytyypi huomenna hakea apteekista CB: viikkonäytöllinen...

mut hei.... tuun takaisin sit ku alkaa oleen vähän luottavaisempi olo ja vahvempi viiva :)
 
NiQ
Nyt näyttää samalla herkällä davidin testillä jo tositosi selkeen viivan, kai se sitten uskottava on. tilasin viikkonäytöllisen, pitäis tulla loppuviikosta, joten siinä sen sit näkee. nyt vaan täytys hokea itselleen että yrittää nauttia raskaudesta, mutta mä ainakin pelkään ihan hulluna tuulimunaa tai keskenmenoa... miten muilla on fiilikset? koskahan pitäis/uskaltais soitella neuvolaan aikaa? laskureiden mukaan nyt olis vissiin 3+6. vähänkö pelottaa että onkin kemiallinen tai jotain...
 
Voisin kanssa tähän hiljalleen siirtyä... Tänään plussasin 4+2!! Heti ilmesty viiva, ei tokikaan ihan kontrolliviivan vahvuinen mutta lähellä!!! Johan tähän onnenpäivään kolmevuotta menikin!!!
 
Ihanaiset espe--, NiQ ja anu84!!! Onnea onnea onnea! Kylläpä meillä on plussapuhuri käynyt.

Erityisesti pitkämatkalaisille, täällä ihan tuli vedet silmiin kun luin että olette tänne puolelle tulossa, ihan mahtavaa.
:heart:

Valkokullan kuulumisia kaipailen, onko kaikki hyvin?

NiQ Mä soitin itseasiassa heti plussauspäivänä jo neuvolaan. Meidän neuvolantäti tykkäsi, mutta olen käsittänyt että joillain paikkakunnilla pitää odotella jonkun aikaa. Mutta siis soita sinne ihan reippaasti ja kysy, eihän tämmöisiä kukaan voi valmiiksi tietää ennen kuin ekaa kertaa kokee. :) Voithan tietty odottaa ensin että sulla on menkat vaikka pari päivää myöhässä jos olet vielä epävarma. Onnea vielä!


Keiju123 Mä saan aamuisin ihan ihme kiehuntakohtauksia, jos sitä tuolla tunteiden heittämisellä meinasit. Välillä muuttuu siinä meikatessa saatavat veloiksi niin että soi. Ehkä tämä on mun versio aamupahoinvoinnista.


espe Mulla on ollut tähän saakka melkein jatkuvasti vatsakipuja! :wave: On ihan normaalia, ja käsittääkseni kohdunulkopuolinen ei edes vielä tuntuisi missään. Mulel tuli todella isona yllärinä etten pääsytkään menkkakivuista eroon vaan ne muuttuivat melkein jatkuviksi. :kieh: Rahat takaisin hä! Ei vaan, nyt ne on helpottaneet jo. Mutta ole siis huoleti, siellä se pieni vain järjestäytyy ja tekee oloaan mukavaksi. :heart:

Ommoo nappoo: Täällä on pari hyvää päivää voinnin puolesta takana, sunnuntaina kävin äiteen kanssa jo äitiyshousu ostoksilla, kun ei meinaa enää iltapäivisin riittää hameissa jousto. Löysin tosi kivat farkut (mulla ei siis muutenkaan ole ollut mahtuvia, ehjiä farkkuja muutamaan kuukauteen...:ashamed:) ja kotihousuiksi ihanat lötkösamettibyysat. :heart:

Mites muilla, turvottaako, onko kiloja tullut? Minen ajatellut niistä nyt enää niin murehtia, neuvolantätikin sanoi että pääasia että on hyvä olla. Nih. Mutta olen silti tehnyt itseni kanssa diiilin että ennen kuin palaan työelämään 2012 syksyllä niin mua on 15 kg vähemmän tähän lähtöpainoon nähden.


Hauskaa viikonjatkoa kaikille!

MJ & Salarakas 7+6
 
NiQ
Mary Jane hui kauhiaa, ootpas sä jo "pitkällä", tuntuu että siitä on korkeintaan joku viikko ku plussasit :) niin se aika vaan meneepi! Kyllä mä nyt jo uskon, että oon raskaana, vielä kun pysyisin seuraavat 8kk raskaana niin olis tosi jees :D Mun PITI tänään soittaa neuvolaan, mutta kappas, soittoaika on ma-pe 11-12, ja arvaapas vaan muistanko koskaan siihen aikaan soittaa työhäsmäkässä... mua jännittää ihan pirusti se neuvola, mulla on sen verta ylipainooki että varmaan se täti huutaa mut pihalle sieltä, bmi huitelee jossai 35 paikkeilla. mä yritän ottaa tavoitteetks, että ennen joulua ei nousis yhtään... (hahaaaa!) hirvittävästi olis neuvolantädiltä kysyttävää... mä hukutan sen heti kysymyksiin ekalla kerralla :D jokos sulla MJ on ollu neuvola tai ultra?

ON: mä olin niiiiiin vähällä kertoo tänään yhdelle ihanalle työkaverille alkaneesta raskaudesta, mutta loppumetreillä tukin turpani. oli nimittäin kyse myrkyllisen aineen käsittelystä ja keksin kaikki tekosyyt, miks häippäsen pelipaikalta just silloin enkä suostunu tekee sitä myrkky-hommaa... kai mä sit vaan oletan, että heti jos jollekin kerron niin kaikki meneekin pieleen... ikuinen pessimisti :stick:

NiQ & ?? 4+0
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
onnea anu84 ja Niq, niin mahtavaa

mary jane joo, mulla melkein oireet ovat nälkä ja tunteet vaihtelut. Tänään kilahdin miehelle siitä, kun tulin koulusta kotiin ja se oli syönyt mun tekemän lohipiirkana lähes kokonaan. Tulin koulusta äsken, joten olisi ollut nälkä :(

turvotus tunnen jopa itseni hoikemmaksi ja rinnat on valtavat :)
 
Niinpä! Huomenna tulee tasan 8 viikkoa, eli olen sitten kolmannella kuulla raskaana, kuvitella! :) Eli tasan kuukausi sitten syntymäpäivänäni plussasin. :heart:

Meillä oli onneksi erikseen soittoajan lisäksi joku pöytäpuhelinnumero, johon soittamalla sain tädin kiinni ennen kun piti päästää asiakkaat sisään. Tosi kiva olis ollut tommosta asiaa alkaa muiden kuullen selittämään.


Mulla on ollut eka neuvola, siitä on enemmän tekstiä tuolla ekalla sivulla. Seuraava neuvola on 29. pv ja eka ultra 30.! Vähän jänskättää että mitä sieltä löytyy, meillä on suvussa kaksosuutta, joskin tuosta on yksi sukupolvi jäänyt välistä.

Mun BMI on kanssa tasan 30 (no nyt varmaan jo ylikin :ashamed: nimimerkillä tälläkin hetkellä persikkapiirakka uunissa...köhköh), mutta ei se tätsky siitä mitään sanonut, päinvastoin! Sanoi vaan että pääasia kun me voidaan hyvin. Ja se punnitushan ei ole pakollinen, sulla on oikeus siitä kieltäytyä jos haluat, mutta tietysti turvotuksen seurannan kannalta (raskausmyrkytys jne.) se on hyvä tehdä. Meidän kaupungissa tehdään sokerirasitustesti kaikille yli 26-vuotiaille, joten siinäkään ei mun kohdalla painoon vedota. :)

Ymmärrän ton sun taikauskoisen suhtautumisen kertomiseen, mä en kanssa voi kuvitellakaan vielä ostavani mitään vauvalle, ja itselle noiden äippäpökien ostaminenkin tuntui aika hassulta, mutta kun ei normikledjut enää mene niin pakko oli. Musta on toisaalta ihanaa, kun töissä on yksi läheinen työkaveri joka tietää. Voi jollekulle näyttää että nyt on muuten huono olo, ja jos tässä käy huonosti niin voi jonkun kanssa surra. Kerroin omille vanhemmilleni saman tien, mutta muut ei vielä tiedä. Jotenkin musta vaan tuntuu että tää on mun ja Miähen juttu, eikä muille kuulu vielä hetkeen. Kälylle ja veljelle aion kertoa seuraavaksi, heillä kun on pieniä lapsia niin saan vähän vertaistukea raskauteen jne. :)

Voikaa kaikki hyvin!

MJ & Salarakas 7+6

HUOM! Laittakaa ketjun avausviestissä pyydettyjä tietoja allekirjoittaneelle jos pinoon haluatte, eli LA ja oletettu synnäri. Kits. :wave:
 
NiQ
Siis hei, paniikki!!!! mulla oli 5 kpl (Joo tiedän!!!!) davidin 10mlU/ml r-testejä. onhan ne sit pitäny kaikki tehä tässä raskautuessa :D mutta tänään, 2,5h rakossa olleesta tuli vaan tosi haalee viiva! oonks mä nyt sit vähemmän raskaana ku toissapäivänä, jolloin viiva oli pikkusen selkeempi??? eilen tein apteekin oman ja viivat oli melkein yhtä vahvat! IIX!! apteekin oma testihän on muistaakseni 20-25mlU/ml?? huokaus! kaikkeen sitä ihminen sortuukin, nyt iski ihan hirvee stressi, sanokaa pliis joku mulle että davidin testit on ehkä vaan kakkoja! jeps, eli neuvolaan soitettu, eka aika oli 8.12. silloin sit katelaan sydämensykkeet ja siitä muutaman viikon päähän sit oikein kunnon ultra. ei siis ehtinyt ennen joulua... neuvolantädin mukaan nyt olis siis 5+6 viikot, vaikka yritin selittää että ovis on ollut vasta 26.10. mut täti tahtoi, että menkkojen mukaan mennään... hassua!

MJ mä kans oon katellu sivusilmällä tota heinäkuisten pinoa ja musta tuntuu ettei mua siellä kauheesti kyl tuu näkyyn... oma vanha tuttu porukka kumminki oli kuumeilijoissa ja nyt täällä...

mitäs Anulle ja Keijulle kuuluu?

Terveisin paniikkia hipova NiQ & ?? 4+1

*muoks! ai niin, MJ voisit laittaa mut pinoon, eli LA 8.7 ja synnytyssairaala SeKS, kiitos :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä