Vuoto on lakannut, eikä vatsakipuakaan enää. Silti pelottaa ruveta nukkumaan, entä jos joudun heräämään siihen kun hulahtaa housuun jotain.. ikäviä ajatuksia päässä
Katso aava.fi raskauslaskurilla! Siinä näkyy aina päivämäärät millon mikäki rv alkaaMitä mieltä ootte voikohan päätellä oireista tai mistään kumpi on tulossa? ei millään malttas odottaa rakenneultraan asti!! Pitääkin varaa se jo, ettei tuu kiire. Mua ärsyttää kun pitää noita viikkoja laskea aina mihin ajanväliin varaa ja pelkään varaavani väärään ajankohtaan pitää vaan tarkasti laskea...
@Mini-n-n mullakin viikon päästä. Jännää ihanaa kun pääset töissä joka viikko siis ultraan?? varmasti tuo varmuudenkin tunnetta lisää
Vedänpä sanani takaisin. Jälleen kerran hieman veristä vuotoa tullut. Mitään kipuja ei kuitenkaan. Nyt sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin.Veristä vuotoa ei ole tänäänkään ollut. Valkovuotoa jonkun verran tulee. Sen takia useasti käyny vessassa kattomassa ettei verta tule. Kiitti tsempeistä
Voi eii, toivon että kaikki on kuitenkin ok! Monesti verinen vuoto ilman kipuja vaikka olis runsastakin voi olla ihan normaalia ja pienellä silti kaikki ok. Toivotaan ainakin näin! Mullakin torstaina nt-ultra.Vedänpä sanani takaisin. Jälleen kerran hieman veristä vuotoa tullut. Mitään kipuja ei kuitenkaan. Nyt sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin.
Nt-ultra on ens viikon torstaina elikkä 19.12.
Eilen illalla tuli lusikallisen verran verta pönttöön. Ja sen jälkeen tiputellu niin, että pyyhittäessä näkyy. Neuvolaan soitin. Ymmärsin hänen sanoistaan ettei välttämättä tarkoita keskenmenoa. Sitten th katsoi minun veriryhmää joka on rh negatiivinen. Käski huomenna mennä avoneuvolaan ottamaan anti-D-rokotteen. Otetaanko se siis vaikkei olisikaan keskenmeno? Kun jotenkin oon netistä lukenut, että otetaan keskenmenon tai synnytyksen jälkeen. Oon nyt kyllä niin hermoraunio, etten mitään oikein ymmärräkään.@Vaniljapulla mikä on tilanne tällä hetkellä?
Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin. En muista mutta olitko käynyt varhaisultrassa ja näkyikö silloin syke? Tsemppiä varmasti pitkä aika odottaa torstain NT ultraan!Tänään avoneuvolassa sain AntiD-pistoksen ja sykkeet yritettiin kuunnella. Sykettä ei kuulunut..
En oo käynyt varhaisultrassa. Neuvolassa ei ilmeisesti ole mahdollisuutta ultrata. Nt-ultra tosiaan torstaina. Piinaavaa odotella vaikka oon jo niin varma, että keskenmeno on tullut. Nytkin koko ajan verta hiukan vuotaa..Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin. En muista mutta olitko käynyt varhaisultrassa ja näkyikö silloin syke? Tsemppiä varmasti pitkä aika odottaa torstain NT ultraan!
Voiei tsemppiä valtavasti. Vielä on toivoa. Jos haluat kirjoitella niin mä käyn täällä aktiivisesti lukemassa. Toivotaan kuitenkin parasta jos olisi keskenmeno niin aika myöhäisillä viikoilla tuli sitten juuri kun riski alkais pienentyä!En oo käynyt varhaisultrassa. Neuvolassa ei ilmeisesti ole mahdollisuutta ultrata. Nt-ultra tosiaan torstaina. Piinaavaa odotella vaikka oon jo niin varma, että keskenmeno on tullut. Nytkin koko ajan verta hiukan vuotaa..
Toivotaan että kaikki menee hyvin!Voisin varovasti kurkata tänne, vaikka lähtö saattaa tulla jo ylihuomenna. Vuosien yrittämisen jälkeen sain ekasta alkionsiirrosta elämäni ekan plussan, laskettu aika olisi 30.7. Kävin viikko sitten yksityisellä varhaisultrassa, viikkoja 6+6 mutta sikiö vastasi 6+1. Pääsen nyt sitten perjantaina julkiselle kontrolliultraan. Etova olo ja kipeät rinnat edelleen, joten elättelen pientä toivoa että kaikki on sittenkin kunnossa. Niin olin toivonut, että sen ultran jälkeen kaikki pelot edes vähän helpottaisivat, mutta ei nyt mennyt ihan toivotusti.
Th sanoin vain, että nyt ei voida keskenmenoa sulkea pois. Ei oikein muuta. Pahoitteli kun nyt tuli lisästressiä siitä kun sykettä ei kuulunut.. täytyy huomiseen odotella, ultra klo 14.30.@Vaniljapulla mitä ne muuten neuvolassa sanoi siitä kun syke ei kuulunut ja muuten tästä tilanteesta?