~Heinäkuiset 2020~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja succubus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on jännä tää etova olo, tulee niin aaltoina. Välillä aamut alkaa ihan ok ja tänään taas oli ihan karsea olo aamulla ja nyt pitkin päivää. :sick: Onneks on pian ruokatauko töissä!
Sain myös päähäni että tänään on ihan pakko saada uuniperunoita kinkku- ja tonnikalatäytteineen ja salaattia. :ROFLMAO: Kaupan kautta töistä kotiin siis! Nää mieliteot on kyllä aivan ihmeellisiä. Appelssiinit ja appelssiinimehu menee mutta muuten mieliteot on kyllä suolaisia ja lähinnä ruokia.
Mini + Sirpa 8+1:love:

• Tykkää
Reactions: Minic ja Manria
Täälläkin käyty tänään varhaisultrassa ja siellä se pikkuinen on ja sydän sykkii. :love:Vastasi viikkoja 7+4, joten päivällä aikaistui la omista laskuista. Ja muutenkin on kaikki kunnossa ja se vuotokin ollut ihan normaalia alkuraskauden "tihkumista" . Aivan uskomaton olo!! :barefoot:

@succubus Mulle voi päivittää
Hubbis/30v/esikoinen/11. 7

Hei kaikille! Täällä ilmoittautuu vielä uusi odottaja. Tänään 7+0 varhaisultrassa todettu kaiken olevan kunnossa! Vieläköhän FB ryhmään mahtuisi?en kyllä ole koskaan liittynyt näihin ryhmiin vaikka nyt jo neljäs raskaus,mutta jos nyt liittyisinkin.

Hatchi/38v/15.7

@valloitus. Ihanaa kun ultrassa oli kaikki hyvin :love: toi olo kuulostaa tutulta. Mulla olo vieläkin sama, ainut millon en tunne etovaa oloa on syödessä ja nukkuessa. Mutta koko ajan ei voi syödä tai nukkua :cry: sit just olo masentaa myös, ihanku ois koko ajan krapula. Siltä olo tuntuu. Ootan aina että pääsen töistä kotiin :ROFLMAO: onneksi oon pystynyt kätkemään olon töissä mutta hankalaa se on kun etoo/masentaa/väsyttää

Heippa taasen kaikki!
Täälläkin nyt varhaisultrassa käyty ja huh kun on ollut päivä yhtä tunteiden vuoristorataa. :unsure:

Ensin tuli tuomio tuulimunasta, mutta hetken etsintöjen jälkeen löytyikin elämää. Tosin kätilö totesi, että sykettä ei löydy. Ja siitä hetken kuluttua löytyi myös syke.

Tosin siellä vastattiin viikkoja 6+1 eli tismalleen viikon pienempiä kuin piti olla. Toisaalta en saanut ovulaatiota tästä kierrosta lainkaan kiinni ja kätilökin piti oiken mahdollisena myöhäistä ovulaatiota. Silti jäi koko homma nyt painamaan ja joutuu odotella taas pari viikkoa kontrollikäyntiä.

Heippa taasen kaikki!
Täälläkin nyt varhaisultrassa käyty ja huh kun on ollut päivä yhtä tunteiden vuoristorataa. :unsure:

Ensin tuli tuomio tuulimunasta, mutta hetken etsintöjen jälkeen löytyikin elämää. Tosin kätilö totesi, että sykettä ei löydy. Ja siitä hetken kuluttua löytyi myös syke.

Tosin siellä vastattiin viikkoja 6+1 eli tismalleen viikon pienempiä kuin piti olla. Toisaalta en saanut ovulaatiota tästä kierrosta lainkaan kiinni ja kätilökin piti oiken mahdollisena myöhäistä ovulaatiota. Silti jäi koko homma nyt painamaan ja joutuu odotella taas pari viikkoa kontrollikäyntiä.

Voi että! Tärkeintä kuitenkin että elämää ja syke saatiin sieltä bongattua. Varmasti parin viikon päästä jo näkyy selkeästi pikkuinen sieltä. Se oli vielä vaan niin pieni! ❤️

Moikka! Tuun tähän nyt varovasti seurailemaan ja voisin tulla myös FB-ryhmään, jos mahtuu?
Mulla oli jo alkukuusta ekoja oireita. Tein negatestin isänpäivänä. Pari päivää siitä eteenpäin kävin vatsakipujen takia päivystyksessä, ja siellä hCG-arvo olikin koholla. Sitten piti odottaa pari viikkoa tuloksen vahvistumista. Tein toissapäivänä uuden testin, joka oli selvä plussa. Viikkoja olisi nyt 5+3 ja toinen lapsi

Vielä mahtuu muutamia fb-ryhmään :)
Jos halukkaita ilmaantuu lisää niin tehkää ihmeessä toinen! Ois tosi kiva ottaa kaikki mukaan samaan, mutta toisaalta vähän pienemmässä ryhmässä tulee paremmin tutuiksi ja oppii tuntemaan kaikkia :) ja uskaltaa paremmin jakaa omia juttujaankin.

Me ollaan päätetty miehen kanssa että kerrotaan vanhemmillemme nt ultran jälkeen :love: vaikkakin tuloksia yhdistelmäseulonnasta ei saa heti (netissä ajanvarauksen yhteydessä luki että tuloksissa kestää viikko, neuvolan täti sanoi kaksi viikkoa, niin netissä sanottiin että niskaturvotuksen voi mitata siinä ultrassa ja siinä näkee yleensä myös pahat rakennepoikkeamat joten luulisi että jotain osviittaa saa onko terve vai ei. Sen turvin päätetään sitten että kerrotaan koska haluan niin kovasti ennen joulua kertoa :cry::cry:

Heippa!
Täällä odotetaan kolmatta pienokaista, viikkoja tänään epävarmat 7+6 :love:
Varhaisultra yksityisellä tulossa 13.12. koska varsinainen eka ultra vasta 30.12. Näin ehkä uskalletaan jouluna kertoa asiasta eteenpäin Laitoin viestiä Facebookin liittyen :)

Nepu_/28v/kolmas/11.7.

Haluaisko joku ihana päivitellä heinäkuisten listaa vaikka siten, että sitten tänne kommentteihin julkaisee aina päivitettyä listaa? :love: Mä oon viimeaikoina ollu huono päivittelijä ja vain puhelin käytössä, niin aika hankala :(
En välttämättä tällähetkellä käy täällä niin usein, pyrin kyllä että jossain vaiheessa käyn taas enemmän.
Anteeksi <3

Ekassa neuvolassa käyty, mulle nyt ihan pelkkää liibalaabaa koko juttu
Nyt odotellaan lähetettä ultraan ja ens viikolla pitää hoitaa pakolliset labrat.
Olo heittelee aika reilusti, on hyviä päiviä ja tosi huonoja päiviä, kaippa tää tästä pikkuhiljaa paranee.

Pidin viikonlopun taukoa ja näin ollen vastasin vasta yksityisviesteihin.

HUOM! FACERYHMÄ NYT TÄYNNÄ! En vastaa enää uusiin pyyntöihin.

Oltiin miehen ja lasten kanssa viikonloppu Helsingissä, hotelliaamupalat oli luksusta ja muutenkin reissu oli kaikinpuolin onnistunut. Pahoinvointi pysyi myös yllättävän hyvin aisoissa! Tänä aamuna olikin sitten täys työ pidätellä oksennusta. :sick: Nää olot vaihtelee kyllä päivittäin. Sillä lailla tämä kyllä eroaa edellisistä raskauksista että pahoinvointi ei ole jatkuvaa eikä läheskään yhtä kamalaa. Tyttö ehkä tulossa? Tai sit vaan mun toiveajattelua. :love::ROFLMAO:

Mini + Sirpa 8+6

Kökkö olo ei helpota. En oo kertaakaan oksentanut mutta koko ajan palan tunne kurkussa ja pieni närästys ja etova olo. Väsymys vaihtelee... :sleep: vähän alakulonen olo myös ollut. Varmaan just vielä tästä kököstä olosta johtuvaa :oops: sit yrittää syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaakin :ROFLMAO:
Nyt 9+2

Rv 7+1 ja alkoi nyt enempi verta vuotamaan, ensin tuli vetistä verta, mutta nyt ihan tummanpunaista, ei vielä hyytymiä, mutta kivut on jo lähes menkkojen tasolla. Tiesinhän mä tämän päivän olevan tulossa, tai vaistosin. Mutta mä poistun heinäkuisista. Parempaa onnea teille muille :)
Me nyt varattiin ulkomaan matka perheelle lasketun ajan lähelle, niin ei tarvi kotisuomessa sitä hetkeä surra.

Pidin viikonlopun taukoa ja näin ollen vastasin vasta yksityisviesteihin.

HUOM! FACERYHMÄ NYT TÄYNNÄ! En vastaa enää uusiin pyyntöihin.

Oltiin miehen ja lasten kanssa viikonloppu Helsingissä, hotelliaamupalat oli luksusta ja muutenkin reissu oli kaikinpuolin onnistunut. Pahoinvointi pysyi myös yllättävän hyvin aisoissa! Tänä aamuna olikin sitten täys työ pidätellä oksennusta. :sick: Nää olot vaihtelee kyllä päivittäin. Sillä lailla tämä kyllä eroaa edellisistä raskauksista että pahoinvointi ei ole jatkuvaa eikä läheskään yhtä kamalaa. Tyttö ehkä tulossa? Tai sit vaan mun toiveajattelua. :love::ROFLMAO:

Mini + Sirpa 8+6

Laitoin sulle perjantaina yksityisviestiä mutta en oo saanut mitään vastausta, enkö siis mahtunut enää faceryhmään? (n)

@Titi-Love oon niin pahoillani. Toivon että ensi vuosi on teille onnekaampi kuin tämä<3
@Mahaotus @valloitus. mulla sama että lähes koko ajan etova olo mut mulla myös oksentelua. Nyt jostain syystä uutena oireena myös ilta pahoinvointi ja eilen ihan yllätyksenä oksensin illallakin. Koira lenkkejä ei voi tehdä pitkiä koska niilläkin tulee huono olo. :sick:

Tänään oli eka neuvola ja voi vitsit miten ihana neuvola täti! Tunteet oli aivan pinnassa kun kysyi heti miten voin ja siinä sitten vaan aloin samantein vollottamaan pahoinvoinnin ja huonosti nukutun yön jälkee :LOL:
LA on nyt neuvolan mukaan 5.7 menkoista laskettuna kun ei sitä varhaisultran perusteella muuta, että vasta ekassa virallisessa muuttuu jos muuttuu. Sen varhaisultran ja menkkojen la ero on nyt 6 päivää ja lueskelin et jos enemmän kuin 5 niin sit muutettais. Onko jollain kokemuksia?

@Titi-Love voimia hirveästi :oops: <3 kumma kun jo aavistit ettei kaikki ole kohdallaan, miten vaistot voikaan toimia noin. Tosi epäreilua että tänä vuonna ja muutaman kerran käynyt epäonni teidän kohdalle. Kyllä sen pitää pian onnistua ja huono tuuri loppua.. Hyvä että menette matkalle perheen kanssa nauttimaan :love:

@Hubbis mulla myös kuukautisten mukaan laskettu LA 5.7 mutta varhaisultran mukaan 4.7. Mullekkin sanottiin neuvolassa että siinä ekassa "virallisessa" ultrassa saadaan laskettu aika koska se on kuulemma kaikkein tarkin silloin mitata ja sitten mennään sen mukaan mikä siellä määritellään. Milloin sulla on ultra? :)

Me lopetetaan yrittäminen tähän. Ainakin puoleksi vuodeksi näin alkuun, jos ei jopa kokonaan. Ollaan kyllä onnellisia näin kolmestaankin <3
Ei jotenkin jaksa enää sitä oviksen kyttäämistä ja dpota ja testailuja. Nyt keskitytään meidän esikoiseen ja tähän elämiseen :)
Yrittämisen aikana olin kyllä tosi iloinen ja onnellinen, mut nyt plussasta asti oon ollut vaan tosi ahdistunut ja en yhtään oo iloinnut, en oikein ees positiivisesta testistäkään. Oon vaan odottanut sitä hetkeä koska alkaa vuoto.
Tammikuussa sentään olin iloinen testistä, kunnes sit iski ahdistus ja oireet katos ja testi haaleni ja alkoi vuoto. Nyt en oo kyllä vielä uudelleen testannut, et olisko haalennut jo toinen viiva.

Me lopetetaan yrittäminen tähän. Ainakin puoleksi vuodeksi näin alkuun, jos ei jopa kokonaan. Ollaan kyllä onnellisia näin kolmestaankin <3
Ei jotenkin jaksa enää sitä oviksen kyttäämistä ja dpota ja testailuja. Nyt keskitytään meidän esikoiseen ja tähän elämiseen :)
Yrittämisen aikana olin kyllä tosi iloinen ja onnellinen, mut nyt plussasta asti oon ollut vaan tosi ahdistunut ja en yhtään oo iloinnut, en oikein ees positiivisesta testistäkään. Oon vaan odottanut sitä hetkeä koska alkaa vuoto.
Tammikuussa sentään olin iloinen testistä, kunnes sit iski ahdistus ja oireet katos ja testi haaleni ja alkoi vuoto. Nyt en oo kyllä vielä uudelleen testannut, et olisko haalennut jo toinen viiva.

Paljon tsemppiä teille <3 Todella epäreilua ettei tämäkään onnistunut ;( Ehkä tosiaan pieni tauko voisi auttaa.

tollasella pessimisti ei pety-asenteella täälläki mennään aika pitkälti.

Yhteistyössä