Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
F)
Kaasutin sitten tänään 80 kilsaa ja poliisit pysäytti. Vittu, saatana, perkele, nyt on pakko kiroilla. Jumalauta mä ajoin ihan niin kuin pitää, ylinopeutta oli taajama-alueella vaan 60km ylimäärästä saatana. Miten tuollasen takia pysäytellään asiansa osaavia kuskeja, luulis että verovaroille olis parempaakin käyttöä. Minä voin hyvässä lykyssä soitella tästä Kepun toimistoon ja tekevät siellä pyynnöstäni lakialotteen, ettei minua enää häiritä kun ajelen maanteitä niin kuin kunnon veronmaksaja ajelee. Saatana ajoin pihaan tullessa ojaankin, helvetti kun niitä pitää teiden varsille kaivella. Kohta menen hakemaan peräkärryn ja kaasuttelen mökille ja ajan suoraan järveen. Korkkaanpa lonkeron.

F)
Kaasutin sitten tänään 80 kilsaa ja poliisit pysäytti. Vittu, saatana, perkele, nyt on pakko kiroilla. Jumalauta mä ajoin ihan niin kuin pitää, ylinopeutta oli taajama-alueella vaan 60km ylimäärästä saatana. Miten tuollasen takia pysäytellään asiansa osaavia kuskeja, luulis että verovaroille olis parempaakin käyttöä. Minä voin hyvässä lykyssä soitella tästä Kepun toimistoon ja tekevät siellä pyynnöstäni lakialotteen, ettei minua enää häiritä kun ajelen maanteitä niin kuin kunnon veronmaksaja ajelee. Saatana ajoin pihaan tullessa ojaankin, helvetti kun niitä pitää teiden varsille kaivella. Kohta menen hakemaan peräkärryn ja kaasuttelen mökille ja ajan suoraan järveen. Korkkaanpa lonkeron.
pikkukaupunkilainen :D

F)
Pikkukaupunkilainen :D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
"vieras"
[QUOTE="vieras";27016091]No ei sitten menty risteilylle, mies meni yksin. Ei auta kuin istua kotosalla, kun ei ole autoa, tai on, mutten osaa ajaa, tai osaan, mutten uskalla, tai uskallan, mutten saa, tai saan, muttei ole autoa.[/QUOTE]

:D

Kiitos kaimani päivän nauruista.

Samoin Lunikselle!

Huh-huh!

Tiedän talonrakentamisesta kaiken ja kukaan ei voi rakentaa taloa halvemmalla kuin xxx euroa koska meilläkin maksoi niin paljon.
Epäilen, että tällä viitataan nyt allekirjoittaneeseen? Voin toki olla väärässäkin? Ehkä tästä nyt hyvällä tahdolla itsensä tunnistaa, vaikka tyyli ja etenkin argumentoinnin tapa ovat kyllä totaalisen pielessä.

Etenkin nuo Lunaticin kirjoittamat ovat kyllä olleet hauskoja. :D

Lapsipieni
Murhaajat, heitän teidät ojaan kuin roskat. Aivokuolleet herää kyllä henkiin ja te tapatte vanhemianne kun otatte letkuista irti aivokuolleena!!! Tässä tutkimustulosta faktaa faktaa:

*linkki auki* "Mies heräsi koomasta..........Aivokuollut ihminen ei kuitenkaan voi herätä koomasta koskaan......................"

Lunatic
G)
Mitäs tytylle kuuluu ;) ? Mie mietin mitähän tuota keksis viikonlopulle, kun on lapsivapaa viikonloppu. Voishan tuota lähteä vaikka reissaamaan ympäri Suomea.... Mitäs sie meinasit tehdä? ;)
Aurinkokin paistaa nätisti, vois mennä vaikka hiekkasärkille naimhaan ja iltakuutamolla tehdä romanttisen kävelyretken. Lähekkö mukhan kaunis tyttö? Mie voisin lipasta ja tehä vähän muutakin.
Mersulla kun kulen niin voinhan mie tulla vaikka sinne eteläänkin, jos sie annat? ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
G)
Mitäs tytylle kuuluu ;) ? Mie mietin mitähän tuota keksis viikonlopulle, kun on lapsivapaa viikonloppu. Voishan tuota lähteä vaikka reissaamaan ympäri Suomea.... Mitäs sie meinasit tehdä? ;)
Aurinkokin paistaa nätisti, vois mennä vaikka hiekkasärkille naimhaan ja iltakuutamolla tehdä romanttisen kävelyretken. Lähekkö mukhan kaunis tyttö? Mie voisin lipasta ja thhä vähän muutakin.
Mersulla kun kulen niin voinhan mie tulla vaikka sinne eteläänkin, jos sie annat? ;)
Aries

G)
Aurinkokin paistaa nätisti, vois mennä vaikka hiekkasärkille naimhaan ja iltakuutamolla tehdä romanttisen kävelyretken. Lähekkö mukhan kaunis tyttö? Mie voisin lipasta ja thhä vähän muutakin.
oli vaikea...Aries?

Tässä jotain
Min olen min omasta mielestä ruma ja siksi min laitan tähän kuvaketjuun ainakin kolme kuvaa kerralla omasta naamasta näin vähän keikistellen ja muikistellen, vaikka eihän min älykkyyttä kukaan ymmärrä tai sitä miten aateluus velvoittaa mint tekemään hyväntekeväisyystyötä jota en ole vielä aloittanut. Min käy min miestä vain niin sääliksi kun tänäänkin min nostin upean hameeni helmaa kellarikopissa ja min leikin syväkurkkua ja sitten hänen irstasta tammaansa.

Toivon yllin ynnä kyllin, että sinä saat elämääsi valoa ja rakkautta ja pääset yli tuosta kaikesta pahasta olosta, jonka kommenttisi toi juuri esiin. Itse istun täällä taas villisti alasti tietokoneen edessä, aamusämpylät on leivottu kuudellekymmenelle hengelle ja lapset leikkivät lähimetsässä tai suolla tai pikatiellä tai jossakin, en ole niin itsekäs että liittyisin heidän seuraansa pilaamaan heidän leikkinsä.

Kohta avan vinipullon ja pidän biilet, rankka viikko ollut - olen pitänyt lasta sylissä jo kaksi kertaa! Huomenna pitä ajaa Helsinki ja Tamperelle katsomaan merta ja ostaman uusia parempia tamponeja, etei ne tipu minun korjatusta pimpistä niin kuin ne kerta tippui kun minä olin strippaamassa lavalla, mutta nyt menen syömään lisää juustoa 145 euroa kiloa ja juomaan ekoluomumansikkaviiniä 876 euroa litra oksennan ehkä poreammesen.

Yhteistyössä