Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi korkeushyppääjä Mike Collins on niin iloinen. Mitä iloittavaa siinä on, jos pääsee riman yli? Siitä on tehty tutkimuskin, että Mike-nimiset miehet ovat yleensä iloisia, vaikkei olisi aihettakaan, se näkyy hyvin monissa kuvissa. Mutta Michael Jackson ei ollut pedofiili, sitä on ihan turha kenenkään väittää, vaan asia on niin, että prinsessa Madeleine on nyrpeä ja selvästi mustasukkainen. Olen seurannut hänen elämäänsä jo pitkään.

Siis miksei ihmiset tykkää mun postauksista facessa, eiks frendien kuuluis tehä niin. Sanokaa nyt onks hyvä jos mä laitan tällasen tuubitopin ja lyhyen minarin tuonne sukujuhliin kun sinne tulee se mun exä ja mä ajattelin saada sen takaisin kun sen nyxä on ihan järkky. Ja kun mä olen kuitenkin sanonut mun lapsille että se on niiden isä vaikka se ei sen toisen isä olekaan niin kyllä sen kuuluisi olla mun kanssa.
Mutta mun pitäisi varmaan sanoa sitten hyvästit tolle mun raksulle, siitä ei ole kyllä kuulunut mitään moneen viikkoon sen jälkeen kun se lainasi mutsiltaan tai siis mun anopilta kaljarahaa. Me just vaihettiin facessakin että me seukataan, tosi kiva jos taas tulee ero. Mutta exällä olis auto ja se on aika tärkeetä kun me tehään niitä perheretkiä prismaan ja syödään pihvejä autossa parkkihallissa.
Mut siis kyll joku noista on mun elämänmies <3 ne ei vaan tajuu sitä vielä ite <3

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
Tosi kiva paita tossa kuvassa.

"Niin varmaan. Onko pakko alkaa vittuuulemaan heti, kun yhden kuvan laittaa! Eipä paljoa tuu viihdyttyä enää palstalla, kun aina aletaan vittuulemaan ja syyttelemään. Minäkö tässä nyt muka riitelen? Tais kuule mennä sulta pointti ohi ja kovaa. Mutta minun vikahan se tietysti aina on. Eipä tartte taas käydä täällä pitkään aikaan!"

chef harmaana
[QUOTE="vieras";27016160]Miten tehdään keitettyä vettä? Perhana, kun se taas paloi pohjaan. Ei tästä mitään tule, en ikinä opi keittämään vettä. Mutta tein kyllä tänään saippuaa ja kävin kuudella kirpparilla. Niistä voi lukea mun blogista ja sitten vielä, miten päin perunat pitää istuttaa maahan?[/QUOTE]

No kai mä nyt sentään veden osaan keittää. Ehkä :D :D :D :D :D

Tässä ois taas linkki mun blogiin jonne mä kirjoitan mukaomaperäisiä provosoivia juttuja. Korvike vaan on sekundaa ja paskaa ja on ihan lapsen pahoinpitelyä jos ei äidillä taidot riitä imettää. Se on lapsen loppuelämä piloilla jos saa tipankin korvikepaskaa. *myhäilee koneensa ääressä kun saa ihmiset provosoitumaan ja tappelemaan monta kymmentä sivua*
Toimin muuten myös imetystukihenkilönä.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Ken guru
Mulla on salaisuus, mutta mä en kerro teille sitä koskaan. Käyn kyllä aina välillä muistuttamassa teitä siitä salaisuudesta jota en teille kuitenkaan kerro. Mitä mieltä olette jos maalaan kaikki keittiön huonekalut mustiksi? Ihan sama mitä mieltä olette, maalaan ne kuitenkin. Ja tuon ikean tarjottimen lyön seinälle, piditte siitä tai ette. Ja kerron joka ikinen päivä moonta kertaa että mitä mun jalalle kuuluu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Minskii
Ken guru
Tässä ois taas linkki mun blogiin jonne mä kirjoitan mukaomaperäisiä provosoivia juttuja. Korvike vaan on sekundaa ja paskaa ja on ihan lapsen pahoinpitelyä jos ei äidillä taidot riitä imettää. Se on lapsen loppuelämä piloilla jos saa tipankin korvikepaskaa. *myhäilee koneensa ääressä kun saa ihmiset provosoitumaan ja tappelemaan monta kymmentä sivua*
Toimin muuten myös imetystukihenkilönä.
vrs

Yhteistyössä