Yritin, mutta huomasin, että et sä oikeastaan sano koskaan mitään. Postaat kuvia ja videoita ja välillä käyt kertomassa jollekin, miten turha, tyhmä, ääliö tai muuten vaan viallinen se on. Revi siitä sitten. Nyt kasvatat persoonan! Heti!Laitoin "pahansuopa", kun olen huomannut ettei kaikkien huumori täällä veny tämmösiin sfääreihin. Ihan pilke silmäkulmassa itselläni, ei oo sarvet päässä ny.
Ois kiva jos joku mustakin leukailis samanlailla. Sehän ois suorastaan kohteliaisuus.
:xmas:
KeittisE)
Mä oon oppinut tulemaan omillani toimeen, jo sairaanhoitaja-aikoinani. Mutta mulle on hirveän tärkeetä, että mä voin tarjota kuopukselleni ja tyttärelleni läheiset välit isovanhempiin ja mun siskoon, joka on aina asunut naapurissa. Mä en menis sanomaan kenellekään, että ne on väärässä. Mulle on tärkeetä tarjota läheisilleni kunnon päivällinen kun täysikuu loistaa, ja saatan polttaa tuolloin pihalla olkipukinkin. Musta kunnioitus lähtee siitä, että on perinteitä. Niitä mä oon takonut tuon junnunkin kaaliin, ja mä olen varma, että vaikka se muuttais isona Japaniin, se osaa imuroida ja pyykätä. Jos mun miniäkseni tulee joku geisha, niin sille mä kyllä opetan heti ettei anna kuopuksen hyppiä nenilleen.
Jostain syystä sun jutuista tulee mieleen Luna Lovegood. :saint: Kaikella rakkaudella.Been kohdalla jäin miettimään, etten tällaiseen ole palstalla törmännyt ja sit väitätte että se oon mie?!
Min on selkeästi panostettava palstapersoonani kehittämiseen. Minusta mie oon enempi tämmönen skrode nainen, joka on kaukana eteerisen harhaisesta keijukaisesta ja käyttää aikansa lähinnä katsomalla vampyyriaiheisia ohjelmia, leipomiseen ja Super Mario Bros. 2 pelaamiseen NES:illä. Oon hieman rajumpi poikatyttö, joka käy salilla likimain päivittäin useammalla tunnilla ja katselee työkseen kuvia ruhjoutuneista ruumiista sekä opiskeluissaan tutkii mm. laitonta elinkauppaa.Jostain syystä sun jutuista tulee mieleen Luna Lovegood. :saint: Kaikella rakkaudella.