Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Laitoin "pahansuopa", kun olen huomannut ettei kaikkien huumori täällä veny tämmösiin sfääreihin. Ihan pilke silmäkulmassa itselläni, ei oo sarvet päässä ny.

Ois kiva jos joku mustakin leukailis samanlailla. Sehän ois suorastaan kohteliaisuus.
:xmas:
Yritin, mutta huomasin, että et sä oikeastaan sano koskaan mitään. Postaat kuvia ja videoita ja välillä käyt kertomassa jollekin, miten turha, tyhmä, ääliö tai muuten vaan viallinen se on. Revi siitä sitten. Nyt kasvatat persoonan! Heti!

Lunatic
E)
Mä oon oppinut tulemaan omillani toimeen, jo sairaanhoitaja-aikoinani. Mutta mulle on hirveän tärkeetä, että mä voin tarjota kuopukselleni ja tyttärelleni läheiset välit isovanhempiin ja mun siskoon, joka on aina asunut naapurissa. Mä en menis sanomaan kenellekään, että ne on väärässä. Mulle on tärkeetä tarjota läheisilleni kunnon päivällinen kun täysikuu loistaa, ja saatan polttaa tuolloin pihalla olkipukinkin. Musta kunnioitus lähtee siitä, että on perinteitä. Niitä mä oon takonut tuon junnunkin kaaliin, ja mä olen varma, että vaikka se muuttais isona Japaniin, se osaa imuroida ja pyykätä. Jos mun miniäkseni tulee joku geisha, niin sille mä kyllä opetan heti ettei anna kuopuksen hyppiä nenilleen.

"vieras"
E)
Mä oon oppinut tulemaan omillani toimeen, jo sairaanhoitaja-aikoinani. Mutta mulle on hirveän tärkeetä, että mä voin tarjota kuopukselleni ja tyttärelleni läheiset välit isovanhempiin ja mun siskoon, joka on aina asunut naapurissa. Mä en menis sanomaan kenellekään, että ne on väärässä. Mulle on tärkeetä tarjota läheisilleni kunnon päivällinen kun täysikuu loistaa, ja saatan polttaa tuolloin pihalla olkipukinkin. Musta kunnioitus lähtee siitä, että on perinteitä. Niitä mä oon takonut tuon junnunkin kaaliin, ja mä olen varma, että vaikka se muuttais isona Japaniin, se osaa imuroida ja pyykätä. Jos mun miniäkseni tulee joku geisha, niin sille mä kyllä opetan heti ettei anna kuopuksen hyppiä nenilleen.
Keittis

"vieras"
Miten tehdään keitettyä vettä? Perhana, kun se taas paloi pohjaan. Ei tästä mitään tule, en ikinä opi keittämään vettä. Mutta tein kyllä tänään saippuaa ja kävin kuudella kirpparilla. Niistä voi lukea mun blogista ja sitten vielä, miten päin perunat pitää istuttaa maahan?

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Ken guru
[QUOTE="vieras";27016160]Miten tehdään keitettyä vettä? Perhana, kun se taas paloi pohjaan. Ei tästä mitään tule, en ikinä opi keittämään vettä. Mutta tein kyllä tänään saippuaa ja kävin kuudella kirpparilla. Niistä voi lukea mun blogista ja sitten vielä, miten päin perunat pitää istuttaa maahan?[/QUOTE]

Chef

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";27016133]Yritin, mutta huomasin, että et sä oikeastaan sano koskaan mitään. Postaat kuvia ja videoita ja välillä käyt kertomassa jollekin, miten turha, tyhmä, ääliö tai muuten vaan viallinen se on. Revi siitä sitten. Nyt kasvatat persoonan! Heti![/QUOTE]

Joku persoonaton läskiperse siellä huutelee. :popcorn:

[video=youtube;zTbjLOem2Qg]http://www.youtube.com/watch?v=zTbjLOem2Qg[/video]

"Halutaan ostaa asunto. Mahtuuko viis ihmistä kolmioon? Ja vaikkei mahtuiskaan niin ostetaan silti kolmio. Pitääkö välittäjälle kertoa että ollaan katseltu muitakin asuntoja ja että suoli on toiminut tänään? Mitä tehdään pankissa? En tiedä omia enkä mieheni tuloja mutta kai me saadaan lainaa?? Olen siellä vaan ihan hiljaa kun en mistään mitään tajua. Ja perun pojan leikkauksen kun ei sit päästäis vapputorille ja ois vappu pilalla."

Ken guru
Meillä likka syö eineksiä aamusta iltaan. Mä en kyllä edes haluaisi miestä, vaikka mulla sellainen tuossa kyljessä vähän väliä roikkuukin. Teen vuorotöitä, ja jos likan kaverit tulee kylään, sanon kyllä että saavat tuoda omat eväät.

"vieras"
Oltiin sitten seksimessuilla isännän kanssa, mutta nyt pitää mennä tekemään karjalanpaisti, että pääsen kouluun. Ihmettelen kyllä yhtä ystävää, kun se ei tee mitään ja valittaa vaan.

Jostain syystä sun jutuista tulee mieleen Luna Lovegood. :saint: Kaikella rakkaudella. :)
Min on selkeästi panostettava palstapersoonani kehittämiseen. Minusta mie oon enempi tämmönen skrode nainen, joka on kaukana eteerisen harhaisesta keijukaisesta ja käyttää aikansa lähinnä katsomalla vampyyriaiheisia ohjelmia, leipomiseen ja Super Mario Bros. 2 pelaamiseen NES:illä. Oon hieman rajumpi poikatyttö, joka käy salilla likimain päivittäin useammalla tunnilla ja katselee työkseen kuvia ruhjoutuneista ruumiista sekä opiskeluissaan tutkii mm. laitonta elinkauppaa.

Sangria
[QUOTE="vieras";27016087]Tsih.

Tässä teille perseposekuva :ashamed:
Ja tissivako :ashamed:

Miehen kanssa menee niin loistavasti ettei enää edes puhuta toisillemme. Täytyy kuitenkin saada iso telkku. Millaisia teillä on? Toivottavasti en TOD ole raskaana. Huoh. Taidan tsihauttaa kun ei se ukko ymmärrä hyvän päälle.

Tässä vielä duckfacekuva. :ashamed:

Ja kepsikselle pyllypyllistyskuva :ashamed: Niin ja tietysti tissit :ashamed: Ja päättömälle vielä pärstäkuva :ashamed: Eikä majuri saa jäädä ilman joten tässä vielä muutama pikainen räpsy :ashamed:

Tsih. Tsih. Tsiiiiiiiiiih.[/QUOTE]

:LOL: mä ilmeisesti :p

Ken guru
Mulla on sata lasta, ja synnyttäminen ei ole yhtään mun juttu, mutta tämän vielä synnytän. Voi kun vaan olis perätilassa ettei tarvitsisi kuitenkaan synnyttää. Sektio kun ei ole synnytys.

• Tykkää
Reactions: as if
"Vieras"
Syön ruuaksi eineksiä ja maustan ketsupilla. Olen taitava piirtäjä (vaikka en oikeasti ole, vaan ihan räpelö) ja osaan käsitellä kuvia. Minulla on aina likainen tukka ja olen pullukka. Vihaan uskovaisia, koska ovat niin tyhmiä. Mutta uskon silti itse horoskooppeihin, koska sehän on ihan järkevää. Olen ilkeä, tykkään arvostella bootypeppiä ja kumppaneita. Aloitan tälläisiä pahanmielen ketjuja.

[QUOTE="vieras";27016178]Kyllä minä snaon, etä TYVOMATOMISTO eu ainkaan täällä meillä toimi MITEKÄÄN. Pitäis joku lappi vieä niistä päivistä KUN ON OLLUT TYÖRAJOTELUSA vaika minäkin oin puhelinvaiheessa EIKÄ SIINÄ SANUT VSTATA jos ei ERIKSEN OLUT LUPA.[/QUOTE]

Rollolainen?

Yhteistyössä