Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Oletko itse
Voi mua hassua höppänää kun taas niin mokasin ja sohelsin ja kauheesti aiheutin naurua ja hirnuntaa. Mutta hei, miten tämä tietokone nyt toimiikaan, entä mikä on Espanjan pääkaupunki ja kuuluuko ruskeisiin kenkiin käyttää ruskeaa kenkäplankkia? Tykkään teistä kaikista ihan valtavan hirmuisesti ja elämä on niin namnam. Paitsi silloin kun ottaa päähän ihan älyttömästi. Mutta sittenhän voin taas valivali täällä ja sen jälkeen laittaa kuvia. Mikä kuva vaan kelpaa, kyllähän teitä kiinnostaa rakentaminen, kotieläimet, minä itte meikillä ja ilman, mun hiukset ja niiden uudet mallit ja värit ja sitten tietty tuo ihana Jorma-Kalevi <3. Hymiö hymiö jee jee. Joskus mulla on joku pointtikin jutuissa, mutta harvemmin :).
Turkilmas?

Oon ihan törkeen lihava ja valitan asiasta täälläkin aina kun joku jaksaa kuunnella, ja vaikkei jaksaisikaan, mutta silti pupellan käsittämättömiä määriä karkkia ja keksejä ja pizzaa ja muita hyvyyksiä.
Pesen kylpypyyhkeet joka käyttökerran jälkeen kun ne on niin ällöjä ja rumia roikkumassa naulakossa, eikä mulla oo hienoa pyyhenaulakkoakaan, mutta kouluikäiset mukulat laitan itse pesemään pyykkinsä ja olen siis kammottava natsiäiti.
Linkitän typerää blogiani jokaiseen "mainosta blogiasi"-ketjuun ja kuvitttelen että jotain kiinnostaisi.
Lapseni muistaa elämänsä ennen syntymää ja pelkään että kuopukselle tuli traumoja käynnistyksestä ja sektiosta.

"vieras"
Oon ihan törkeen lihava ja valitan asiasta täälläkin aina kun joku jaksaa kuunnella, ja vaikkei jaksaisikaan, mutta silti pupellan käsittämättömiä määriä karkkia ja keksejä ja pizzaa ja muita hyvyyksiä.
Pesen kylpypyyhkeet joka käyttökerran jälkeen kun ne on niin ällöjä ja rumia roikkumassa naulakossa, eikä mulla oo hienoa pyyhenaulakkoakaan, mutta kouluikäiset mukulat laitan itse pesemään pyykkinsä ja olen siis kammottava natsiäiti.
Linkitän typerää blogiani jokaiseen "mainosta blogiasi"-ketjuun ja kuvitttelen että jotain kiinnostaisi.
Lapseni muistaa elämänsä ennen syntymää ja pelkään että kuopukselle tuli traumoja käynnistyksestä ja sektiosta.
Sinä? Ajattelin sillä perusteella etten usko että muista noin ilkeästi kirjoittaisit..

• Tykkää
Reactions: as if
Onko tää sinä?

• Tykkää
Reactions: as if
Lunatic
[QUOTE="vieras";27016294]Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi korkeushyppääjä Mike Collins on niin iloinen. Mitä iloittavaa siinä on, jos pääsee riman yli? Siitä on tehty tutkimuskin, että Mike-nimiset miehet ovat yleensä iloisia, vaikkei olisi aihettakaan, se näkyy hyvin monissa kuvissa. Mutta Michael Jackson ei ollut pedofiili, sitä on ihan turha kenenkään väittää, vaan asia on niin, että prinsessa Madeleine on nyrpeä ja selvästi mustasukkainen. Olen seurannut hänen elämäänsä jo pitkään.[/QUOTE]

:LOL: :LOL:

"vieras"
Huomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin tarvitseeko alkaa lukemaan omia rivien välistä, tässä voidaan jankata näistä asioista vaikka kuinka kauan mutta eipä sillä taida ollaan mitään vaikutusta kerta jos se ei mene kerrasta päähän niin ei taida mikään määrä ratakiskoa teille mielikuvituksettomille vieraille riittää.
Vastaus kysymykseen löytyy aiemmista vastauksistani, ei ehkä tosin tässä ketjussa joten mistä minä tiedän kuka milloinkin tuosta harmaasta massasta jotain vinkuu, ei ole minun vika jos sisälukutaidossa on vikaa.
Ja turha tulkita näitä vastauksia taas oman mielen mukaan, hyvä se on tuikituntemattomana harmaana kirjoittaa kun ei ole pokkaa kirjoittaa rekisteröityneenä mustana jolloin tekstit pystyy jäljittämään. En viitsi edes vaivautua vastaamaan teille, te ette kuitenkaan tajuaisi miten minä olen jälleen ja aina oikeassa.
Kyllä kaikki harmaat perskärpäset pitäisi bannata.

Ja Lunis, ei olisi susta taas uskonut.

"vieras"
i)

Lapsi viestittää itse milloin haluaa hypätä pois auton alta. Jos mä menen siihen väliin huitomaan ja huudan että tulee pois kadulta, kun auto tulee kohti, niin eihän lapsi ymmärrä koskaan millon voi jäädä auton alle. Mulle on kasvattajana tärkeää opettaa lapsi toteuttamaan itseään ja omia tarpeitaan. Ei mun kuulu käskeä ja komentaa lasta, me olemme erillisiä yksilöitä. Lapsi ei ole mun jatke. Toki mä häntä imetän lukioikään asti,, mutta muuten hän kyllä osaa itse huolehtia omista tarpeistaan ja viestittää niistä tarpeentullen, mutta mähän en voi puuttua hänen valintoihinsa milläänlailla. Jos mun lapsi juoksee autotielle auton eteen, on se hänen valintansa. Mä voin äitinä toki filosofiselta kannalta hämmästellä hänen valintojaan, mutta se ei ole rakentavaa eikä vie asioita eteenpäin milläänlailla. Mä en kannusta tai kehoita lastani tekemään asioita, kyllä lapsi itse tietää milloin mennään nukkumaan ja milloin kavutaan tissille, mä en ole lapseni jatke.
Musta Anni-Synnöve Reki-Paiseen kirja "Vaistolla vanhemmaksi" ja Luukas Peränallin "Itsenä ja itsenä" kirjat avaavat hyvin kasvatuksellisia ja filosofisia tulkintoja juuri siitä tavasta, jolla meidän perhe toimii arjessa.

Yhteistyössä