Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä en halua asua Suomessa, tällä kaiki katteliisia ja rumia paskan kasoja, haha. Mut nyt mä meen laitamaan mun pää imutus kun tulee lobotoomia huomenna ja pitää mennä Helsinki asti sen ottaman. Jos kateellisia ootte niin haistakaa paska, hahha, te ootte rumia ja teile ei sen tehdä kun teillä ei varaa siihen. Mä olen menestyvä bisnis nainen ja te siitä jaksa haukkua ja huuta kuin hullut. Te ootte hullut paskat suoimalaiset kaikki.
Oi mä otan illalla viiniä joka maksaa 680 euron pullo haha ja juuston ostan stokkan herkkusta ja paljon muuta purtavaa ennen leikausta kun mulle se huomanna tehdän Helsinkissä. Kysyn samalla jos voisivat poistaa mun peruukki joka aina kasva liika ja se päänahkassa kiinni, haluun poista päänahkan. Mut ei samalla kertaa kun tänään juon viinin ja syön herkut niin huomenna en jaksa varman kahta leikausta kerralla, haha. Te voite haistaa paskan. Mut nyt mun mennä piitä hakemaan viinit, hain liihat ja luomu pässin kiivekset. Mä otan pinkkin auton, hahha. Kaikki miehet mulle vilkuttaa ja iske silmän kun sillä ajan ja antavat raahan ja poliisit kerran osti mulle siksi ison kultaharkoon kun sillä ajoin bensa aseeman pihan. Ne on niin ihanat täällä kaikki polisit mulle. Voi mut katastrofi nyt tuule jos en mene nyt kaupan ja bisnes kärsi. Haistakaa paskan, nyt meen, haha.

:D :D :D apua...
Mä en saa kohta henkee vedetyksi!

Lunatic
Olen pahoillani puolestasi kun et halua panna miehesi ystävää. Moinen asia on aivan luonnollinen ja toki filosofiselta kannalta hyväksi mielenterveydelle sekä keholle. Toki moinen suoritus ei sinulta onnistuisikaan kuten minulta, minä kirjoitin aiheesta esseenkin ja otin tuon jälkeen tehtäväkseni ottaa biopoikani läheiseltä ystävältä suihin. Moinen tulee minulta luonnostaan, toki se ei kaikilta onnistu toki, jos ei muutenkaan osaa toimia kuten meidän perheessä toimitaan arvojen ja akateemisten spesifististen kasvatusaatteiden pohjalta. Olen todella pahoillani myös lapsiesi puolesta, kun he joutuvat moisen bioäidin kanssa tekemisiin. Mutta toki moinen epäkohta korjaantuu jossain vaiheessa ajan myötä. Toivon sinulle toki kaikkea hyvää ja moinen toki on sinulle hyväksi.
Olen kutakuinkin kostea, toki nyt pitää mennä naimaan Katjan poikakaveria, tuo on meille melkein kuin biopoika.

:)

• Tykkää
Reactions: letkee lapamato
Tunnistin
Olen pahoillani puolestasi kun et halua panna miehesi ystävää. Moinen asia on aivan luonnollinen ja toki filosofiselta kannalta hyväksi mielenterveydelle sekä keholle. Toki moinen suoritus ei sinulta onnistuisikaan kuten minulta, minä kirjoitin aiheesta esseenkin ja otin tuon jälkeen tehtäväkseni ottaa biopoikani läheiseltä ystävältä suihin. Moinen tulee minulta luonnostaan, toki se ei kaikilta onnistu toki, jos ei muutenkaan osaa toimia kuten meidän perheessä toimitaan arvojen ja akateemisten spesifististen kasvatusaatteiden pohjalta. Olen todella pahoillani myös lapsiesi puolesta, kun he joutuvat moisen bioäidin kanssa tekemisiin. Mutta toki moinen epäkohta korjaantuu jossain vaiheessa ajan myötä. Toivon sinulle toki kaikkea hyvää ja moinen toki on sinulle hyväksi.
Olen kutakuinkin kostea, toki nyt pitää mennä naimaan Katjan poikakaveria, tuo on meille melkein kuin biopoika.

:)
Mummeliisa x)

Turkilmas
Voi mua hassua höppänää kun taas niin mokasin ja sohelsin ja kauheesti aiheutin naurua ja hirnuntaa. Mutta hei, miten tämä tietokone nyt toimiikaan, entä mikä on Espanjan pääkaupunki ja kuuluuko ruskeisiin kenkiin käyttää ruskeaa kenkäplankkia? Tykkään teistä kaikista ihan valtavan hirmuisesti ja elämä on niin namnam. Paitsi silloin kun ottaa päähän ihan älyttömästi. Mutta sittenhän voin taas valivali täällä ja sen jälkeen laittaa kuvia. Mikä kuva vaan kelpaa, kyllähän teitä kiinnostaa rakentaminen, kotieläimet, minä itte meikillä ja ilman, mun hiukset ja niiden uudet mallit ja värit ja sitten tietty tuo ihana Jorma-Kalevi <3. Hymiö hymiö jee jee. Joskus mulla on joku pointtikin jutuissa, mutta harvemmin :).

Tämä on kyllä ihan loistava! :D

En osaa päättää olenko palstalla liikaa vaiko liian vähän; tunnistin suuremman osan, mutta en tiedä kenestäkään niin paljoa, edes palstamielikuvia, että osaisin kirjoittaa mitään (saattaa toki johtua myös kirjoitustaidosta :D).

On hän toisaalta, mutta kukaan ei tunnu koskaan joko ottavan häntä todesta tai muuten kiinnittävän suurta huomiota hänen sanomisiinsa. Ok, pari huomautusta harmailta itsekehusta tms. mutta hyvin vähän siihen verrattuna, että mie suunnilleen asetun pyövelin pölkylle ja ojennan nöyränä kirveen myöntäen virheeni kun taas mieheni on niin tyypillinen jellona kuin olla ja osaa paistatellen palvonnassa (jota ainakin mie häneen kohdistan).
Kohteliaalla käytöksellä pääsee pitkälle. Provoaminen ei taas ole alaani.

• Tykkää
Reactions: Minna77
Mitä sinulla on minua vastaan, kun noin karkein sanoin minua arvostelet? Ihan kuin olisin loukannut sinua verisesti. Tahdon vain kertoa Jeesuksesta kyselijöille, jollei sinua kiinnosta niin voit olla hiljaa. Jeesuksen armossa ja rakkaudessa eläminen on niin ihanaa, että voin suositella sitä varauksetta kenelle hyvänsä, myös sinulle.

Mitä sinulla on minua vastaan, kun noin karkein sanoin minua arvostelet? Ihan kuin olisin loukannut sinua verisesti. Tahdon vain kertoa Jeesuksesta kyselijöille, jollei sinua kiinnosta niin voit olla hiljaa. Jeesuksen armossa ja rakkaudessa eläminen on niin ihanaa, että voin suositella sitä varauksetta kenelle hyvänsä, myös sinulle.
UniquePoppy? Tosin sopisi vuosien varrelta muistellen moneen muuhunkin. Hän nyt vain "tuoreimpana" tuli mieleeni.

sirkkis aka pölyhuiska?

Yhteistyössä