Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27024717:
Koittakaas keksiä itsestänne karikatyyrejä! Ketkä osaavat nauraa itselleen?

Minä olen liian tosikko moiseen. Suhtaudun turhan vakavasti itseeni, viiniin ja kirjoihin. Ja politiikkaan.
No mä yritin, mutta olen liian hajuton&mauton, että kukaan tunnistaisi mua edes mun omakeksimästä karikatyyristani. Hmph.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27024717:
Koittakaas keksiä itsestänne karikatyyrejä! Ketkä osaavat nauraa itselleen?

Minä olen liian tosikko moiseen. Suhtaudun turhan vakavasti itseeni, viiniin ja kirjoihin. Ja politiikkaan.
Mulla ei ole yhtään mielikuvitusta tuollaiseen :D Kyllä mä itselleni nauraa osaan, pakko kai se on tällä toheloinnilla...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Lunatic
Mä en halua asua Suomessa, tällä kaiki katteliisia ja rumia paskan kasoja, haha. Mut nyt mä meen laitamaan mun pää imutus kun tulee lobotoomia huomenna ja pitää mennä Helsinki asti sen ottaman. Jos kateellisia ootte niin haistakaa paska, hahha, te ootte rumia ja teile ei sen tehdä kun teillä ei varaa siihen. Mä olen menestyvä bisnis nainen ja te siitä jaksa haukkua ja huuta kuin hullut. Te ootte hullut paskat suoimalaiset kaikki.
Oi mä otan illalla viiniä joka maksaa 680 euron pullo haha ja juuston ostan stokkan herkkusta ja paljon muuta purtavaa ennen leikausta kun mulle se huomanna tehdän Helsinkissä. Kysyn samalla jos voisivat poistaa mun peruukki joka aina kasva liika ja se päänahkassa kiinni, haluun poista päänahkan. Mut ei samalla kertaa kun tänään juon viinin ja syön herkut niin huomenna en jaksa varman kahta leikausta kerralla, haha. Te voite haistaa paskan. Mut nyt mun mennä piitä hakemaan viinit, hain liihat ja luomu pässin kiivekset. Mä otan pinkkin auton, hahha. Kaikki miehet mulle vilkuttaa ja iske silmän kun sillä ajan ja antavat raahan ja poliisit kerran osti mulle siksi ison kultaharkoon kun sillä ajoin bensa aseeman pihan. Ne on niin ihanat täällä kaikki polisit mulle. Voi mut katastrofi nyt tuule jos en mene nyt kaupan ja bisnes kärsi. Haistakaa paskan, nyt meen, haha.

Hahha
Mä en halua asua Suomessa, tällä kaiki katteliisia ja rumia paskan kasoja, haha. Mut nyt mä meen laitamaan mun pää imutus kun tulee lobotoomia huomenna ja pitää mennä Helsinki asti sen ottaman. Jos kateellisia ootte niin haistakaa paska, hahha, te ootte rumia ja teile ei sen tehdä kun teillä ei varaa siihen. Mä olen menestyvä bisnis nainen ja te siitä jaksa haukkua ja huuta kuin hullut. Te ootte hullut paskat suoimalaiset kaikki.
Oi mä otan illalla viiniä joka maksaa 680 euron pullo haha ja juuston ostan stokkan herkkusta ja paljon muuta purtavaa ennen leikausta kun mulle se huomanna tehdän Helsinkissä. Kysyn samalla jos voisivat poistaa mun peruukki joka aina kasva liika ja se päänahkassa kiinni, haluun poista päänahkan. Mut ei samalla kertaa kun tänään juon viinin ja syön herkut niin huomenna en jaksa varman kahta leikausta kerralla, haha. Te voite haistaa paskan. Mut nyt mun mennä piitä hakemaan viinit, hain liihat ja luomu pässin kiivekset. Mä otan pinkkin auton, hahha. Kaikki miehet mulle vilkuttaa ja iske silmän kun sillä ajan ja antavat raahan ja poliisit kerran osti mulle siksi ison kultaharkoon kun sillä ajoin bensa aseeman pihan. Ne on niin ihanat täällä kaikki polisit mulle. Voi mut katastrofi nyt tuule jos en mene nyt kaupan ja bisnes kärsi. Haistakaa paskan, nyt meen, haha.
Jos en olis nimimerkkiä nähnyt niin olisin luullut itse venakoksi! Jokainen noista lunaticin kirjoituksista on kyllä osunu nappiin :D

" tahdon vauvan, en tahdo vauvaa.kertokaa onko kolmas lapsi kauhea juttu,onhan?mulle on tehty abortti,olen silti hengissä enkä kadu.mä nyt kysyn vielä lopuks onko mieslehmillä tissejä ja laitan tähän alotukseen niiku *turhis* et se vaikuttas kiinnostavammalta"

tein nyt itsestäni :)

Lunatic
Aamulla min rakastelin mieheni kanssa ja otin häneltä suihin. Min jumaloin hänen sperman makuaan ja hajua. Osiris leijaili matemaattisen subjektin tavoin meidän katossa ja mie kummastelin kuinka paljon min rakkaus hehkui miun vulvasta sillä hetkellä. Min laitoin lapset kouluun ja katsoin ikkunasta min maisemaa. Herakles vilkutti pilven reunalta ja min ajattelin antavani nyrkistä romuluslaisille sillä hetkellä. Min jumaloin mun miestä joka nousi ja lähti ja mie en osannut laittaa ovea kiinni. Jäin oven rakoon ja vedin alushousut jalkaan. Tunsin
miten Goethe valtasi alaruumiini, ja aloin leijailla kuin damokleen kantapää raajan poiston jälkeen, kun se viskattiin vuorille. Vihreä avaruusgorilla sanoi että min pitäisi ottaa iPad ja tehdä pieni asia. Min en tiennyt mitä hää tarkoitti, joten min laitoin pitkäkseni ja vulkanuslainen Tuvok kävi päälleni rakastelemaan.
Mie oon niin rakkautta täynnä, min jaan vähäosaisille miun aatelista älyäni. Min oon universumin lootuskukka.

[QUOTE="Esko";27025081]
Jos kirjottasin tänne enemmän tekisin itsestäni heti, mutta mä taidan selailla palstaa lähinnä hauskojen peräkkäisten otsikkojen metsästyksessä... Ja ne muut mitä kirjotan, harva taitaa edes jaksaa lukea
MolliMelooni :heart:[/QUOTE]

Heh, siis tämä ei ollut kukaan muu, kun ihan tosissani kirjotin :D

Viimeksi muokattu:
Lunatic
Et sitten yhtään pitempää tekstiä jaksanu naputella? Luuletko tosiaan, että joku selväjärkinen ihminen jaksaa lukea tommosta sanojen pyörittelyä ja tekoälykästä paskaa metritolkulla?
Kuule ei jaksa. Ihan turhaan siellä kiukuttelet ja kieriskelet pitkin lattialistoja, jos noin pienestä loukkaantuu niin vika on ihan jossain muualla kuin minun viesteissäni. Saatanan juntti, lammasten lammas ja narussa kulkeva pässi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Et sitten yhtään pitempää tekstiä jaksanu naputella? Luuletko tosiaan, että joku selväjärkinen ihminen jaksaa lukea tommosta sanojen pyörittelyä ja tekoälykästä paskaa metritolkulla?
Kuule ei jaksa. Ihan turhaan siellä kiukuttelet ja kieriskelet pitkin lattialistoja, jos noin pienestä loukkaantuu niin vika on ihan jossain muualla kuin minun viesteissäni. Saatanan juntti!
kepsis ? :heart:

Hhm
Kuule ei jaksa. Ihan turhaan siellä kiukuttelet ja kieriskelet pitkin lattialistoja, jos noin pienestä loukkaantuu niin vika on ihan jossain muualla kuin minun viesteissäni. Saatanan juntti, lammasten lammas ja narussa kulkeva pässi!
Fine van Brooklyn med pieno?

Yhteistyössä