Mä en halua asua Suomessa, tällä kaiki katteliisia ja rumia paskan kasoja, haha. Mut nyt mä meen laitamaan mun pää imutus kun tulee lobotoomia huomenna ja pitää mennä Helsinki asti sen ottaman. Jos kateellisia ootte niin haistakaa paska, hahha, te ootte rumia ja teile ei sen tehdä kun teillä ei varaa siihen. Mä olen menestyvä bisnis nainen ja te siitä jaksa haukkua ja huuta kuin hullut. Te ootte hullut paskat suoimalaiset kaikki.
Oi mä otan illalla viiniä joka maksaa 680 euron pullo haha ja juuston ostan stokkan herkkusta ja paljon muuta purtavaa ennen leikausta kun mulle se huomanna tehdän Helsinkissä. Kysyn samalla jos voisivat poistaa mun peruukki joka aina kasva liika ja se päänahkassa kiinni, haluun poista päänahkan. Mut ei samalla kertaa kun tänään juon viinin ja syön herkut niin huomenna en jaksa varman kahta leikausta kerralla, haha. Te voite haistaa paskan. Mut nyt mun mennä piitä hakemaan viinit, hain liihat ja luomu pässin kiivekset. Mä otan pinkkin auton, hahha. Kaikki miehet mulle vilkuttaa ja iske silmän kun sillä ajan ja antavat raahan ja poliisit kerran osti mulle siksi ison kultaharkoon kun sillä ajoin bensa aseeman pihan. Ne on niin ihanat täällä kaikki polisit mulle. Voi mut katastrofi nyt tuule jos en mene nyt kaupan ja bisnes kärsi. Haistakaa paskan, nyt meen, haha.