Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"nimetön"
" olen supererikoinen, raju ja pahis. hei, katsokaa nyt miten korostan erillaisuuttani ! mulla on aina tukka pystyssä enkä ikinä katso hääohjelmia. mä pistän nyt tähän kuvaketjuun sata kuvaa itsestäni, kun en usko että oon ruma pottunokka vaan ootan et joku kehuis"

KUKA?!! :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vieras";27016211]Oltiin sitten seksimessuilla isännän kanssa, mutta nyt pitää mennä tekemään karjalanpaisti, että pääsen kouluun. Ihmettelen kyllä yhtä ystävää, kun se ei tee mitään ja valittaa vaan.[/QUOTE]

Viiskymppinen isoäiti (vai mikä se nykyinen nikki on) :D

Mulla on salaisuus, mutta mä en kerro teille sitä koskaan. Käyn kyllä aina välillä muistuttamassa teitä siitä salaisuudesta jota en teille kuitenkaan kerro. Mitä mieltä olette jos maalaan kaikki keittiön huonekalut mustiksi? Ihan sama mitä mieltä olette, maalaan ne kuitenkin. Ja tuon ikean tarjottimen lyön seinälle, piditte siitä tai ette. Ja kerron joka ikinen päivä moonta kertaa että mitä mun jalalle kuuluu.
tää on tää sörhis, teepussi vai mikä kumma se oli...sanokaas nyt....riepu?

Esikoistyttö on tosi hankala ja raskaus oli tosi hankala enkä ois millään jaksanut lähteä terveyskeskukseen hakemaan lääkkeitä alapään tulehdukseen vaikka se ois voinut olla vaaraksi vauvalle, synnytyssairaala on ihan perseestä ja edellisessä raskaudessa oli prO-eklampsi mitä en osaa kirjoittaa, ja synnytys oli hankala ja miehelle jäi traumat kun tuli ponnistusvaiheessa paskat. Vauva on tosi hankala ja esikoinenkin ja vauvalla on refluksi enkä jaksais kannella sitä maidonsakeutusjauhetta mukanani niin voiko melkein vastasyntyneelle antaa velliä. Vaihdoin nikkiäkin välillä ja kaikki vittuilee vaan mun alottamiin kuvaketjuihin.

Viimeksi muokattu:
Lunatic
[QUOTE="vieras";27016294]Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi korkeushyppääjä Mike Collins on niin iloinen. Mitä iloittavaa siinä on, jos pääsee riman yli? Siitä on tehty tutkimuskin, että Mike-nimiset miehet ovat yleensä iloisia, vaikkei olisi aihettakaan, se näkyy hyvin monissa kuvissa. Mutta Michael Jackson ei ollut pedofiili, sitä on ihan turha kenenkään väittää, vaan asia on niin, että prinsessa Madeleine on nyrpeä ja selvästi mustasukkainen. Olen seurannut hänen elämäänsä jo pitkään.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: Akaatti

[QUOTE="vieras";27016294]Olen pitkään jo ihmetellyt, miksi korkeushyppääjä Mike Collins on niin iloinen. Mitä iloittavaa siinä on, jos pääsee riman yli? Siitä on tehty tutkimuskin, että Mike-nimiset miehet ovat yleensä iloisia, vaikkei olisi aihettakaan, se näkyy hyvin monissa kuvissa. Mutta Michael Jackson ei ollut pedofiili, sitä on ihan turha kenenkään väittää, vaan asia on niin, että prinsessa Madeleine on nyrpeä ja selvästi mustasukkainen. Olen seurannut hänen elämäänsä jo pitkään.[/QUOTE]

Akaatti :D Tälle repesin.

Lunatic
Mulla on salaisuus, mutta mä en kerro teille sitä koskaan. Käyn kyllä aina välillä muistuttamassa teitä siitä salaisuudesta jota en teille kuitenkaan kerro. Mitä mieltä olette jos maalaan kaikki keittiön huonekalut mustiksi? Ihan sama mitä mieltä olette, maalaan ne kuitenkin. Ja tuon ikean tarjottimen lyön seinälle, piditte siitä tai ette. Ja kerron joka ikinen päivä moonta kertaa että mitä mun jalalle kuuluu.
:D Riepu

Lunatic
[QUOTE="nimetön";27016500]" olen supererikoinen, raju ja pahis. hei, katsokaa nyt miten korostan erillaisuuttani ! mulla on aina tukka pystyssä enkä ikinä katso hääohjelmia. mä pistän nyt tähän kuvaketjuun sata kuvaa itsestäni, kun en usko että oon ruma pottunokka vaan ootan et joku kehuis"

KUKA?!! :D[/QUOTE]

Oliko se nikki joku BlackDahlia tai vastaava? :D

Auts! Tunnistin kaikki hahmot aloitusviestistä.
On tullut vietettyä liikaa aikaa palstalla, kun oli heti selkeä visio keihin nikkeihin kyseiset asiat kuuluivat. :ashamed:

Yhteistyössä