Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Sangria
G)
Mitäs tytylle kuuluu ;) ? Mie mietin mitähän tuota keksis viikonlopulle, kun on lapsivapaa viikonloppu. Voishan tuota lähteä vaikka reissaamaan ympäri Suomea.... Mitäs sie meinasit tehdä? ;)
Aurinkokin paistaa nätisti, vois mennä vaikka hiekkasärkille naimhaan ja iltakuutamolla tehdä romanttisen kävelyretken. Lähekkö mukhan kaunis tyttö? Mie voisin lipasta ja tehä vähän muutakin.
Mersulla kun kulen niin voinhan mie tulla vaikka sinne eteläänkin, jos sie annat? ;)
:LOL:Aries :D

"heh"
Aika paha.

a milanna
b jonsered
c
d mummeliisa

apua, enkö ole tarpeeksi palstalla, kun en tiedä kuka on c?

hih, tuo oli hauska. Ja vaikka nauran, niin silti rakastan milannaa ja mummeliisaa.

Lunatic
[QUOTE="heh";27017093]Aika paha.

a milanna
b jonsered
c
d mummeliisa

apua, enkö ole tarpeeksi palstalla, kun en tiedä kuka on c?

hih, tuo oli hauska. Ja vaikka nauran, niin silti rakastan milannaa ja mummeliisaa.[/QUOTE]

oikea rivi oli
a) milanna
b) astrolabe
c) päätön
d) mummeliisa

"heh"
Miks te teette tämmöstä? Oikeasti mitä saatte tällaisesta irti?
etkö tajua? toi on taidetta. Musta ei oo tuohon, mitä noi saa aikaan. siis en vaan hahmota toisia ihmisiä noin hyvin tai osaa suomen kieltä niin että saisin aikaan noin eri vivahteet. ihailen niitä, jotka tuohon pystyy.

ja mää rakastan milannaa, se on kiltti ja hyvä ihminen. ei toivo pahaa kenellekään. mutta silti toi on musta hauskaa ja siistiä.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä jotain;27017062:
Min olen min omasta mielestä ruma ja siksi min laitan tähän kuvaketjuun ainakin kolme kuvaa kerralla omasta naamasta näin vähän keikistellen ja muikistellen, vaikka eihän min älykkyyttä kukaan ymmärrä tai sitä miten aateluus velvoittaa mint tekemään hyväntekeväisyystyötä jota en ole vielä aloittanut. Min käy min miestä vain niin sääliksi kun tänäänkin min nostin upean hameeni helmaa kellarikopissa ja min leikin syväkurkkua ja sitten hänen irstasta tammaansa.

Toivon yllin ynnä kyllin, että sinä saat elämääsi valoa ja rakkautta ja pääset yli tuosta kaikesta pahasta olosta, jonka kommenttisi toi juuri esiin. Itse istun täällä taas villisti alasti tietokoneen edessä, aamusämpylät on leivottu kuudellekymmenelle hengelle ja lapset leikkivät lähimetsässä tai suolla tai pikatiellä tai jossakin, en ole niin itsekäs että liittyisin heidän seuraansa pilaamaan heidän leikkinsä.

Kohta avan vinipullon ja pidän biilet, rankka viikko ollut - olen pitänyt lasta sylissä jo kaksi kertaa! Huomenna pitä ajaa Helsinki ja Tamperelle katsomaan merta ja ostaman uusia parempia tamponeja, etei ne tipu minun korjatusta pimpistä niin kuin ne kerta tippui kun minä olin strippaamassa lavalla, mutta nyt menen syömään lisää juustoa 145 euroa kiloa ja juomaan ekoluomumansikkaviiniä 876 euroa litra oksennan ehkä poreammesen.
:D Kuka toi keskimmäinen on? Mummeliisa??

Lunatic
H)
Tylsää, tylsää, tylsää.............
Söin pussillisen turkkarei, viis korvapuustii ja yhen keksipaketin.
Tylsäääääääää.
Ennen mä liikuin viitenä päivänä viikos, mut nyt mä käyn vaan pakolliset kauppareissut.
Auts, tukka meni mun märkään vakoon, hihhh.
Mies nukkuu tuol, pitäsköhän sille antaa kyydit?
Voi plääh, pitäskö syödä hiekkapaperii vai keitänkö kahvii. Mä kävelen kohta seinille.
Mä tulen......... ;)... hulluks siis. Mut voin mä muuteki tulla. :D.

Sangria
H)
Tylsäääääääää.
Ennen mä liikuin viitenä päivänä viikos, mut nyt mä käyn vaan pakolliset kauppareissut.
Voi plääh, pitäskö syödä hiekkapaperii vai keitänkö kahvii. Mä kävelen kohta seinille.
:whistle: :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
H)
Tylsäääääääää.
Meidän ihana Sangria taas :kiss:

Lunatic
i)

Lapsi viestittää itse milloin haluaa hypätä pois auton alta. Jos mä menen siihen väliin huitomaan ja huudan että tulee pois kadulta, kun auto tulee kohti, niin eihän lapsi ymmärrä koskaan millon voi jäädä auton alle. Mulle on kasvattajana tärkeää opettaa lapsi toteuttamaan itseään ja omia tarpeitaan. Ei mun kuulu käskeä ja komentaa lasta, me olemme erillisiä yksilöitä. Lapsi ei ole mun jatke. Toki mä häntä imetän lukioikään asti,, mutta muuten hän kyllä osaa itse huolehtia omista tarpeistaan ja viestittää niistä tarpeentullen, mutta mähän en voi puuttua hänen valintoihinsa milläänlailla. Jos mun lapsi juoksee autotielle auton eteen, on se hänen valintansa. Mä voin äitinä toki filosofiselta kannalta hämmästellä hänen valintojaan, mutta se ei ole rakentavaa eikä vie asioita eteenpäin milläänlailla. Mä en kannusta tai kehoita lastani tekemään asioita, kyllä lapsi itse tietää milloin mennään nukkumaan ja milloin kavutaan tissille, mä en ole lapseni jatke.
Musta Anni-Synnöve Reki-Paiseen kirja "Vaistolla vanhemmaksi" ja Luukas Peränallin "Itsenä ja itsenä" kirjat avaavat hyvin kasvatuksellisia ja filosofisia tulkintoja juuri siitä tavasta, jolla meidän perhe toimii arjessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
i)

Lapsi viestittää itse milloin haluaa hypätä pois auton alta. Jos mä menen siihen väliin huitomaan ja huudan että tulee pois kadulta, kun auto tulee kohti, niin eihän lapsi ymmärrä koskaan millon voi jäädä auton alle. Mulle on kasvattajana tärkeää opettaa lapsi toteuttamaan itseään ja omia tarpeitaan. Ei mun kuulu käskeä ja komentaa lasta, me olemme erillisiä yksilöitä. Lapsi ei ole mun jatke. Toki mä häntä imetän lukioikään asti,, mutta muuten hän kyllä osaa itse huolehtia omista tarpeistaan ja viestittää niistä tarpeentullen, mutta mähän en voi puuttua hänen valintoihinsa milläänlailla. Jos mun lapsi juoksee autotielle auton eteen, on se hänen valintansa. Mä voin äitinä toki filosofiselta kannalta hämmästellä hänen valintojaan, mutta se ei ole rakentavaa eikä vie asioita eteenpäin milläänlailla. Mä en kannusta tai kehoita lastani tekemään asioita, kyllä lapsi itse tietää milloin mennään nukkumaan ja milloin kavutaan tissille, mä en ole lapseni jatke.
Musta Anni-Synnöve Reki-Paiseen kirja "Vaistolla vanhemmaksi" ja Luukas Peränallin "Itsenä ja itenä" kirjat avaavat hyvin kasvatuksellisia ja filosofisia tulkintoja juuri siitä tavasta, jolla meidän perhe toimii arjessa.
:LOL: Nina TT

tämä oli kyllä ihan paras!

Viimeksi muokattu:
Huomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin tarvitseeko alkaa lukemaan omia rivien välistä, tässä voidaan jankata näistä asioista vaikka kuinka kauan mutta eipä sillä taida ollaan mitään vaikutusta kerta jos se ei mene kerrasta päähän niin ei taida mikään määrä ratakiskoa teille mielikuvituksettomille vieraille riittää.
Vastaus kysymykseen löytyy aiemmista vastauksistani, ei ehkä tosin tässä ketjussa joten mistä minä tiedän kuka milloinkin tuosta harmaasta massasta jotain vinkuu, ei ole minun vika jos sisälukutaidossa on vikaa.
Ja turha tulkita näitä vastauksia taas oman mielen mukaan, hyvä se on tuikituntemattomana harmaana kirjoittaa kun ei ole pokkaa kirjoittaa rekisteröityneenä mustana jolloin tekstit pystyy jäljittämään. En viitsi edes vaivautua vastaamaan teille, te ette kuitenkaan tajuaisi miten minä olen jälleen ja aina oikeassa.
Kyllä kaikki harmaat perskärpäset pitäisi bannata.

Ja Lunis, ei olisi susta taas uskonut.

Huomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin tarvitseeko alkaa lukemaan omia rivien välistä, tässä voidaan jankata näistä asioista vaikka kuinka kauan mutta eipä sillä taida ollaan mitään vaikutusta kerta jos se ei mene kerrasta päähän niin ei taida mikään määrä ratakiskoa teille mielikuvituksettomille vieraille riittää.
Vastaus kysymykseen löytyy aiemmista vastauksistani, ei ehkä tosin tässä ketjussa joten mistä minä tiedän kuka milloinkin tuosta harmaasta massasta jotain vinkuu, ei ole minun vika jos sisälukutaidossa on vikaa.
Ja turha tulkita näitä vastauksia taas oman mielen mukaan, hyvä se on tuikituntemattomana harmaana kirjoittaa kun ei ole pokkaa kirjoittaa rekisteröityneenä mustana jolloin tekstit pystyy jäljittämään. En viitsi edes vaivautua vastaamaan teille, te ette kuitenkaan tajuaisi miten minä olen jälleen ja aina oikeassa.
Kyllä kaikki harmaat perskärpäset pitäisi bannata.

Ja Lunis, ei olisi susta taas uskonut.

Kuulostaa niiiiin tutulta, mutta en vaan saa päähäni että kuka! Voi blääh.

Hhm
:D

"Otetaanko kuvaketju? Tässöis nyt kumminki kuvat mun hiuksista sekä edestä, takaa että sivulta. Ja tässä kuvassa on mun kummityttö... heti tuolla hiusten takana, näkyy vähän huonosti. Siis en mä sen takia näitä laita, että näkisitte mun hiukset, vaan mä vaan halusin laittaa kun mulle tehtiin tällaset ihanat kampaukset. Siis ihan kaikki aina haluaa laittaa mun hiuksia, ja ne aina sanoo, että ihanat, ja että ihanan paksut ja runsaat ja pitkät. Ja ei se mua haittaa, musta on ihanaa kun mun tukkaa laitetaan!"

• Tykkää
Reactions: letkee lapamato

Yhteistyössä