.....
Oikein!Olen tatuoitu jätkä?
Oikein!Olen tatuoitu jätkä?
pikkukaupunkilainen?Tiedän talonrakentamisesta kaiken ja kukaan ei voi rakentaa taloa halvemmalla kuin xxx euroa koska meilläkin maksoi niin paljon.
tää on tää sörhis, teepussi vai mikä kumma se oli...sanokaas nyt....riepu?Mulla on salaisuus, mutta mä en kerro teille sitä koskaan. Käyn kyllä aina välillä muistuttamassa teitä siitä salaisuudesta jota en teille kuitenkaan kerro. Mitä mieltä olette jos maalaan kaikki keittiön huonekalut mustiksi? Ihan sama mitä mieltä olette, maalaan ne kuitenkin. Ja tuon ikean tarjottimen lyön seinälle, piditte siitä tai ette. Ja kerron joka ikinen päivä moonta kertaa että mitä mun jalalle kuuluu.
Tämä on se mies, jonka nikki ei jää mieleen.Tiedän talonrakentamisesta kaiken ja kukaan ei voi rakentaa taloa halvemmalla kuin xxx euroa koska meilläkin maksoi niin paljon.
Juu, vielä muistetaan vaikkei häntä ole ainakaan omalla nikillään palstalla näkynyt pitkään aikaan.tää on tää sörhis, teepussi vai mikä kumma se oli...sanokaas nyt....riepu?
Jeee, minäkin muistan sentään jotainJuu, vielä muistetaan vaikkei häntä ole ainakaan omalla nikillään palstalla näkynyt pitkään aikaan.
En ole tuulipuku.Akaatti
RiepuMulla on salaisuus, mutta mä en kerro teille sitä koskaan. Käyn kyllä aina välillä muistuttamassa teitä siitä salaisuudesta jota en teille kuitenkaan kerro. Mitä mieltä olette jos maalaan kaikki keittiön huonekalut mustiksi? Ihan sama mitä mieltä olette, maalaan ne kuitenkin. Ja tuon ikean tarjottimen lyön seinälle, piditte siitä tai ette. Ja kerron joka ikinen päivä moonta kertaa että mitä mun jalalle kuuluu.