Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

"MuumiMamma"
Tänään aamulla vaaka näytti -1,4kg ja menossa siis 4.päivä. Nestettä varmaan, mutta silti ;D
Eilen ja tänään ollut kamala nälkä. Oon syönyt pari porkkanaa tms päivässä lisäksi, pysyy vatsakin mukana. Ja kahvia tietty.
Mistä niitä nuudelikeittoja, juustopastoja ja jälkkäreitä saa, aloituspakkauksestako vaan vai?
Tilasin netistä paketin missä tuli shakeja, keittoja ja patukoita eri makuja..
 
Taas ollut sen verran hälinää, ettei ole paljoa täällä ehtinyt käydä.
No hyvä että päivät menee nopsaan, niin ei ehdi syömisiä miettiä liikaa:p
Mä jätin nyt päivittäisistä aterioista jälkkärin pois ja lihaliemiä en ole syönyt, kun ne ei vaan uppoo. Kyllä mä niistä tykkään, mut ei vaan tuu syötyä.

Torstaina sitten pääsen vaa`an ostoon, ihanaa:D
Ja vielä olisi 1,5vk aikaa grillibileisiin, toivottavasti viimeistään silloin olen jo alle 90kg, sitä on sitten mukava juhlistaa! Enkä ole mitään ihmeellistä edes himoinnut, tänään tosin teki tiukkaa kun muut veteli pizzaa, mutta onneksi se tunne meni nopeasti ohi.
 
Meinasin ensin, että mun nutrilett kuuri loppuu huomenna, mutta jatkan sitä vielä ens viikon perjantaihin asti, kun mulla kuitenkin on tuolla vielä sen verran aineksia.
4.6 herkuttelen kyllä kunnon sapuskaa ja otan siideriä, huom light siideriä!;) Ja sen jälkeen "humpalle" polttaa kaloreita. Sitten sunnuntaina oletettavasti sorrun roskaruokaan, mutta sitten taas palaan ruotuun.
Muutaman viikon totuttelen pitämään painoni samassa lukemassa ja sit on taas parin viikon nutriletin aika.

Kuitenkin olen koko ajan tietty pinossa mukana, vaikken sitten pariin viikkoon laihdutakkaan, pitäähän pitä punnita itsensä, ettei pääse lihoamaan;)
Ja sen kyllä sanon, että pidän kynsin ja hampain kiinni, että kadotetut kilot ei tuu enää takaisin!!
 
"Anna"
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23824170:
Haitanneeko jos sortuu joskus yhtenä päivänä :D Mä sorruin tänään ja nyt kauhea morkkis! Mutta tästä saan taas lisäpotkua, aineenvaihdunta toivottavasti lähtee kiihtymään kans.

Mulla kans on innostus jatkunut täysnutraukseen entisestään kun olen nähnyt tuon kuin hyvin kiloja lähtee.

Nahat...joo, tosiaan mulla kans vähän hirvittää miten ne sitten tulee roikkumaan....toivottavasti saa uusia kokovaatevaraston :D
Mä oon ainakin päättänyt sallia itelleni nuo "hallitut sortumiset".. Kunhan tavoitetta kohti mennään kuitenkin koko ajan, niin miksi ei välillä voisi vähän nauttia kohtuudella! :)

Uudet vaatteet houkuttaa muakin, mutta myös kaapin pohjalla odottavat vanhat, jotka nyt ei mahdu päälle.. Mulla on muutamia tavoitevaatteita, vanhoja lemppareita, joiden avulla laihtumisenkin huomaan paljon paremmin kuin kiloja seuraamalla :)

Uskomattoman hienoja tuloksia täällä on monilla! Tekisi itsekin taas mieli nousta vaa'alle! :)
 
Helou!
Kuudes päivä Cambridgella menossa, paino nyt -3kg. Saapa nähdä torstaiaamuna, mitä viikko vei mennessään.
Mulla on "ruokaa" vielä sitten viikoksi ja olin ajatellut, että pitempäänkin voisin olla, mutta kyllä noikin alkaa maistumaan niin puulta, että en tiedä mitä tekis. Joka tapauksessa laihtuminen on lähtenyt hyvin käyntiin ja nyt saa luvan tämän tytön kroppa muuttua! :)
Muutamina päivinä on ollu "höttö" olo, mutta nyt taas on ihan ok.
 
Tänään luin eka kertaa noita Nutrilett pirtelöiden mukana tulevia lappusia...Siinä mainittiin ettei tämän niukan dietin aikana saa tehdä kovaa fyysistä työtä....saakohan sit urheilla? Tosin ei taida energiat edes riittääkkää nimittäin mulla särki päätä koko loppupäivän kun olin käyny rullaluisteleen.
Urheileeko kukaan muu tän dietin aikana?
 
Tänään luin eka kertaa noita Nutrilett pirtelöiden mukana tulevia lappusia...Siinä mainittiin ettei tämän niukan dietin aikana saa tehdä kovaa fyysistä työtä....saakohan sit urheilla? Tosin ei taida energiat edes riittääkkää nimittäin mulla särki päätä koko loppupäivän kun olin käyny rullaluisteleen.
Urheileeko kukaan muu tän dietin aikana?
en mä ainakaan oo urheillu. koiravanhuksen kans käyn kyl lenkillä mut sitä "taapertamista" ei oikein lenkkeilyks voi sanoa ;) mamma kun on 13v :D

vitsi, lukiski niissä myös ettei saa siivota |O :whistle:
 
"MuumiMamma"
raspberryllä ja OhLaLaalla todella hyvä tulos! onnea :)

Täytyykin katsastaa kauppojen valikoimaa.. tilasin nuo netistä ja siellä ei ollut muita. Mulla siis kana-, kasvis- ja tomaattikeitto + suklaa-, mansikka-, metsämarja- ja moccashake + 5(x2)kpl erilaisia patukoita. Niissä on siis syömistä muutamaksi viikoksi, osa kyllä uppoaa paremmin kuin toiset.. tai sitten on kohta niin nälkä että syö mitä vaan ;D
Mutta sitten katselin nutriletin sivuilta että niissä viiden päivän aloituspakkauksen ruoissakin(pasta ym) on kaloreitakin enemmän.. yli 200 en muista. Kun noissa keitoissa ym on kuitenkin vaan reilu 110 riippuen..

4 päivää takana, viides menossa ja vaaka näytti -1,8kg :)
 
Tänään luin eka kertaa noita Nutrilett pirtelöiden mukana tulevia lappusia...Siinä mainittiin ettei tämän niukan dietin aikana saa tehdä kovaa fyysistä työtä....saakohan sit urheilla? Tosin ei taida energiat edes riittääkkää nimittäin mulla särki päätä koko loppupäivän kun olin käyny rullaluisteleen.
Urheileeko kukaan muu tän dietin aikana?
Meille testiryhmäläisille tuli ainakin ohjeeksi (ja minusta luki jossain pirtelön selosteessakin), että vältettävä raskasta liikuntaa. Ei kyllä olo näillä 550kcal/pv syömisillä jaksaisikaan mitään suuria ponnistuksia.
 
Wau !!! Mitä tuloksia teillä on =)
Mä kävin ihan salaa aamulla vaakalla... Ja se näyttä 57.7 :O Ehkä mä koitan nyt tiristää sinne perjantaihin saakka , ennenkun meen vaakaa kiusaamaan seuraavan kerran.

Koitin laskea noita kaloreita ja sain päivän "saldoksi" reilu 1000. Olisko 1200 lähellä totuutta? Enkä tällä viikolla ole raahautunut töihin edes pyörällä... Duunissa saa tälläviikolla kipittää enemmän..
 
MarLena
Hippahei! Löysinpäs minäkin googlen kauttaa tämmöisen ketjun ja mukaan änkeen, jos vaan sopii? Ostin eilen 5 pvän aloituspaketin, minkä korkkaan tänään. Vaa'alla kävin tsekkaamassa lähtöpainon, ja se on huikeat 86,8 kg. Pituutta on 168 cm, joten ylipainoa on ihan kohtalaisesti.
Heissan taas! Nyt on sitten menossa 4. päivä ja vaaka näyttää lukemaa 85,1 kg, eli 1,7 kg olis lähtenyt.

Mulla on tullut noista pöperöistä ihan kamalat vatsaväänteet ja ilmavaivat. Tai vatsakipu varmaan johtuu siitä, kun joutuu pitelemään työpäivän ajan noita ilmoja... En muista, että aikaisemmin olis ollut vastaavaa ongelmaa. Huominen päivä vielä ja sitten mietin jatkoa. Oon niin mustavalkoinentyyppi, että se on joko tai. Eli osanutraajaksi musta ei ole. Houkuttelis ostaa kanakeittopakkaus (muistaakseni se oli ihan kelvollista syötävää), mutta jos vatsa ärtyy tästä vielä lisää, niin sitten se ei taida olla kovin viisasta.
 
tyhmää :(
Heissan taas! Nyt on sitten menossa 4. päivä ja vaaka näyttää lukemaa 85,1 kg, eli 1,7 kg olis lähtenyt.

Mulla on tullut noista pöperöistä ihan kamalat vatsaväänteet ja ilmavaivat. Tai vatsakipu varmaan johtuu siitä, kun joutuu pitelemään työpäivän ajan noita ilmoja... En muista, että aikaisemmin olis ollut vastaavaa ongelmaa. Huominen päivä vielä ja sitten mietin jatkoa. Oon niin mustavalkoinentyyppi, että se on joko tai. Eli osanutraajaksi musta ei ole. Houkuttelis ostaa kanakeittopakkaus (muistaakseni se oli ihan kelvollista syötävää), mutta jos vatsa ärtyy tästä vielä lisää, niin sitten se ei taida olla kovin viisasta.
Teinkin tuossa jo oman ketjun samasta asiasta. Eli minulla kans patukat tekee aivan hemmetinmoiset pierut ja haju on aivan :X Täytyy kokeilla toista merkkiä.
 
On niin kiirusta pitänyt että ei oo joutanut tänne!

Onko teillä muilla tullut sellaista oloa, että kun syö esim. 3 patukkaa ja 2 soppaa, että nyt on syöny liikaa? Siis mulla on koko ajan, vaikka noissa on nyt kalorit, onko ne nyt n. 1000-1100? Kanasoppa siis ja 210kalorin patukat. ja vettä. Ja ne iänikuset kaks näkkäriä :D

Olen yrittänyt pärjätä vähemmällä mutta ei vaan onnistu, tulee pahaa oloa ja nälkää. Eikä sitten jaksa mitään ja olen pirun äkänen! Mutta tuolla määrällä mielikin on iloinen :)

Ajattelin nyt, kun hyvin pääsin takaisin ruotuun sunnuntaisen ratkeamisen jälkeen, että pidän kerran viikossa päivän, että syön normaalisti. Jotain herkkuruokaa, olkoon se sitten sunnuntai tai lauantai.

Kaapissa on nyt sen verran paljon nutrilettiä, että mulla taitaa kuuri kestää aiottua pidempään! Mutta ei haittaa, kunhan paino putoaa ja kunnossa pysyn :) Jos vaikka saisin itteni että vasta pe aamuna käyn vaa'alla!
 
Uudet, jos haluatte listoille mukaan, niin ilmoittakaa lähtöpaino ja pituus,niin saan lisättyä teidät mukaan.

miimin lisäänkin oitis.

Mä syön nutriletin aloituspakkauksen ruokia, tosin lihaliemet olen jättänyt pois, kun ne ei vaan uppoa. Niin päivässä kaloreita mulle tulee 800, kun juon kuitenkin muutaman kupillisen kahvia maidon kera. Justiinsa passeli määrä mulle.
Mä en pystyis pystyssä vähemmällä kalorimäärällä, kun kuitenkin joudun juoksemaan aamusta iltaan lasten perässä:D
 
Niin päivässä kaloreita mulle tulee 800, kun juon kuitenkin muutaman kupillisen kahvia maidon kera. Justiinsa passeli määrä mulle.
Mä en pystyis pystyssä vähemmällä kalorimäärällä, kun kuitenkin joudun juoksemaan aamusta iltaan lasten perässä:D
Joo, pitäis muistaa tuokin että kun kotona kävelee koko himskatin päivän ja koko aika touhuaa jotain, niin on sekin tietynlaista liikuntaa! Sitähän tässä tekee päivät pitkät :)
 
Mä noudatan itse tiukasti ohjettä eli

Aamiainen : Pirtelö
1. Ateria: Patukka
2. Ateria : Keitto tai Pasta
Iltapalaksi vetäsen sen jälkkärin

Sit paaaljon vettä ja muutama kupillinen kahvia.

Nythän mä hokasin, että herranjestas kuinka vähän mä syön päivässä:O
Ennen toi meinaan oli mun iltapalan verran, muiden syömisien lisäksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23840120:
Joo, pitäis muistaa tuokin että kun kotona kävelee koko himskatin päivän ja koko aika touhuaa jotain, niin on sekin tietynlaista liikuntaa! Sitähän tässä tekee päivät pitkät :)
Niinpä.
Meinasin tässä sen 2 viikon tauon jälkeen vetäistä vielä 2 vk nutrilett kuurin ja sen jälkeen alkaa laihduttaa ihan normaali ruokavaliolla, eihän tää nutrilett yksistään ole paras pitkäkestoinen laihdutuskuuri, mutta tämä on hyvä potku perseelle:D
Meinaan hankkia heinäkuun aikana itselleni personal trainerin, jonka kanssa laadimme sitten mulle sopivan ruokavalion. Ja liikuntaohjelman.
 

Yhteistyössä