[QUOTE="Anna";23823268]Voih! Sorruin eilen.. Join pari lasia valkkaria ja söin fetasalaattia ja vähän patonkia.. Menkat alko, enkä voinu vastustaa kiusausta.. Mutta tänään palattu ruotuun taas! Kanakeitto ja juustopasta syoty tänään ja ajattelin pian leffan kanssa herkutella pähkinä-suklaapatukalla.
Kävin työpäivän jälkeen reippaalla kävelylenkillä ja juustopasta maistu sen jälkeen uskomattoman hyvältä
Se, tomaattiliemi ja pähkinäpatukat ovat mun lemppareita. Harmi, ettei kahta ensimmäistä myydä pelkästään. Jos joku haluaa päästä eroon noista, niin vaihdan mielelläni johonkin
Ensi lauantaina aion sortua myös. Vietän vkonlopun ulkoilmatapahtumissa, joissa nutrien syönti on vähintäänkin vaikeaa ja lauantain Maailma kylässä festareilla on varmasti tarjolla vaikka mitä ihania etnisiä ruokia. Jotain meinaan kyllä hyvällä omalla tunnolla syödä, kunhan olen koko vkon ensin kiltisti syönyt pussiruokaa.
Aion muutenkin siirtyä osanutraukseen jossain vaiheessa. Tosin luulen, että jatkan täysnutrausta pidempään kuin alunperin aikomani kaksi viikkoa. Sen verran kivuttomasti tää on tähän asti eilistä lipsahdusta lukuunottamatta sujunut
[/QUOTE]
Haitanneeko jos sortuu joskus yhtenä päivänä
Mä sorruin tänään ja nyt kauhea morkkis! Mutta tästä saan taas lisäpotkua, aineenvaihdunta toivottavasti lähtee kiihtymään kans.
Mulla kans on innostus jatkunut täysnutraukseen entisestään kun olen nähnyt tuon kuin hyvin kiloja lähtee.
Nahat...joo, tosiaan mulla kans vähän hirvittää miten ne sitten tulee roikkumaan....toivottavasti saa uusia kokovaatevaraston