Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23818701:
Onnea raspberry!!!! eikös olekin mahtava motivaatio tuo kun paino viikossa (aja allekkin) lähtee tuon 3kg!!!!
Ei muuta kuin jatkamma vaan, samaan tahtiin :)
no kyllä! siis tiistaina vasta tulee viikko täyteen.

mä teen noi pirtelöt veteen, alussa tein rasvattomaan maitoon mut empä mä maussa ainakaan eroa huomaa. kun sheikkerillä sekoittaa niin se lämpenee mielestäni hurjasti, siks laitan pakastimeen hetkeks et on kylmää, en mä muuten laittais. mut se maistuu haaleena ja lämpimänä aika kaameelle :D mulla on joku vanha sheikkeri täällä mikä on exän vanha salikippo :D en oo siis ostanu uusia systeemejä.
 
minäpäs kokeilen tuota pakastinta kans, kun se maku ei mikään loistava ole! saan kuiten nyt jo sulkaapirtelön kokonaan alas, mansikkaa en ole yhden kerran jälkeen kokeillutkaan, jotenkin tuo keinotekoinen mansikanmaku on kaikessa mulle melkoinen yöksi
ja tämä ketju auttaa kans, monta kertaa päivässä pitää käyä kurkkiin että miten muilla menee :)
 
JES hyvä pudotus raspberry!!! Tiedän tuon tunteen! Mua masenti hetken, kun viikko sitten pe näytti vaaka 104,8 mutta maanantaina kun täysnutraus alkoi, niin taas 106,2 kiitos vaan kuohuviininhuuruisen bileillan. Mutta tänä aamuna epävirallisen tuloksen mukaan on jo 103,5kg. Eli ollaan jo alle sen edellisen "hyvän" tuloksen, kahdella tavalla katsottuna viikossa pudonnut vaja 3kg tai sitten "vain" 1,5kg. Mutta kumminkapäin vaan, olen jo 8kg kevyempi kuin aloittaessani ja se on huimaa se!!! Motivaatio kasvaa, mahtavaa. Huomenna on virallinen punnitus, saas nähdä saanko vielä tuon 500g nipistettyä. Vaatteet lököttää jo :D

Hyvä me :cool:
 
Kiitos :) ihan mieletön fiilis, kun tulee tulosta. jos "tavallisella" kuurilla olis niin oon yleensä saanut tippuun ½-1kg/vko :D

pytkylä en mäkään tykkää mansikkapirtelöstä! toi mocca ja suklaa on ainoot jotka menee, niitä siis vaan syön. Tarvis huomenna hakee suklaata kun mullei nyt oo kun moccaa. eikä sitäkään montaa pussia enään oo, oisko 5-6 :)
 
ootteko muuten miettineet sitä, että kun painoa näinkin nopeasti tippuu, niin nahka ei pysy mukana. mulla jää ainakin ihan hirvee röllykkä roikkuun mahaan : / ja mulla ei todellakaan ole varaa mennä mihinkään vatsanahankiristyksiin :D jumppaamallakaan sitä venynyttä ei saa pois. jonkin verran se kyllä "palautuu", mutta näin "suurilla" ylipainoilla valitettavasti jää. mua oikeesti hirvittää se.
 
Saa nähä voinko alottaakkaa huomen, ei lupaavalta vaikuta. Tää on jo kolmas vaiko neljäs kerta kun olen aloittamassa kuuria ja sit tulen kipeeks. Siis tää on ihan uskomatonta miten usein olen kipeenä... Viimeks kuukaus sitte flunssas ja nyt taas flunssa iskeny............. :'(

Ei auta ku TAAS eka parantua ja sitten aloittaa kuuri. HUOH! :kieh:
 
WUHUU!Tuuletukset täältäkin raspberrylle :) Mulla oli kans lähtenyt viidessä päivässä -3,1kg ja kyllä se tunne on mieletön! Ajattelin että käyn nyt puntarilla vasta ens perjantaina..jos maltan oottaa :D

Mieki ruukaan muuten nuo pirtelöt laittaa pakkaseen n.puoleksi tunniksi ennen syöntiä niin menee paremmin alas.Ei niistä mikään oikeen herkkua ole. Sen metsämarjan sai yökkien juoda!HYIII!

On ollu melko pirtee päivä tähän asti. Kävin koirien kans tunnin lenkin aamulla ja sitten oonkin siivonnut kämppää,eikä ookkaan mikä pieni urakka. Pitänee lähteä hakemaan multaa ja siemeniä että saa siirtyä takapihan puolelle tästä kun aurinkokin niin helottaa :)

Mie rupiankin nyt keitolle.Mukavaa päivää kaikille!
 
"Anna"
Voih! Sorruin eilen.. Join pari lasia valkkaria ja söin fetasalaattia ja vähän patonkia.. Menkat alko, enkä voinu vastustaa kiusausta.. Mutta tänään palattu ruotuun taas! Kanakeitto ja juustopasta syoty tänään ja ajattelin pian leffan kanssa herkutella pähkinä-suklaapatukalla.

Kävin työpäivän jälkeen reippaalla kävelylenkillä ja juustopasta maistu sen jälkeen uskomattoman hyvältä :D Se, tomaattiliemi ja pähkinäpatukat ovat mun lemppareita. Harmi, ettei kahta ensimmäistä myydä pelkästään. Jos joku haluaa päästä eroon noista, niin vaihdan mielelläni johonkin :)

Ensi lauantaina aion sortua myös. Vietän vkonlopun ulkoilmatapahtumissa, joissa nutrien syönti on vähintäänkin vaikeaa ja lauantain Maailma kylässä festareilla on varmasti tarjolla vaikka mitä ihania etnisiä ruokia. Jotain meinaan kyllä hyvällä omalla tunnolla syödä, kunhan olen koko vkon ensin kiltisti syönyt pussiruokaa.

Aion muutenkin siirtyä osanutraukseen jossain vaiheessa. Tosin luulen, että jatkan täysnutrausta pidempään kuin alunperin aikomani kaksi viikkoa. Sen verran kivuttomasti tää on tähän asti eilistä lipsahdusta lukuunottamatta sujunut :)
 
[QUOTE="Anna";23823268]Voih! Sorruin eilen.. Join pari lasia valkkaria ja söin fetasalaattia ja vähän patonkia.. Menkat alko, enkä voinu vastustaa kiusausta.. Mutta tänään palattu ruotuun taas! Kanakeitto ja juustopasta syoty tänään ja ajattelin pian leffan kanssa herkutella pähkinä-suklaapatukalla.

Kävin työpäivän jälkeen reippaalla kävelylenkillä ja juustopasta maistu sen jälkeen uskomattoman hyvältä :D Se, tomaattiliemi ja pähkinäpatukat ovat mun lemppareita. Harmi, ettei kahta ensimmäistä myydä pelkästään. Jos joku haluaa päästä eroon noista, niin vaihdan mielelläni johonkin :)

Ensi lauantaina aion sortua myös. Vietän vkonlopun ulkoilmatapahtumissa, joissa nutrien syönti on vähintäänkin vaikeaa ja lauantain Maailma kylässä festareilla on varmasti tarjolla vaikka mitä ihania etnisiä ruokia. Jotain meinaan kyllä hyvällä omalla tunnolla syödä, kunhan olen koko vkon ensin kiltisti syönyt pussiruokaa.

Aion muutenkin siirtyä osanutraukseen jossain vaiheessa. Tosin luulen, että jatkan täysnutrausta pidempään kuin alunperin aikomani kaksi viikkoa. Sen verran kivuttomasti tää on tähän asti eilistä lipsahdusta lukuunottamatta sujunut :)[/QUOTE]

Haitanneeko jos sortuu joskus yhtenä päivänä :D Mä sorruin tänään ja nyt kauhea morkkis! Mutta tästä saan taas lisäpotkua, aineenvaihdunta toivottavasti lähtee kiihtymään kans.

Mulla kans on innostus jatkunut täysnutraukseen entisestään kun olen nähnyt tuon kuin hyvin kiloja lähtee.

Nahat...joo, tosiaan mulla kans vähän hirvittää miten ne sitten tulee roikkumaan....toivottavasti saa uusia kokovaatevaraston :D
 
hah! melkein sorruin siihen ruisleipään mut aattelinki kuitenki maistaa tota tomaattipastaa; laitoin ennen maistamista mausteita lisää sekaan ja tiettekö, ei se hullumpaa oo :D eniten täs maistuu varmaan cayannepippuri :D

mun oli niin hirvee nälkänälkä et oli pakko saada jotain SYÖTÄVÄÄ, ettei vaan juotavaa :D no,mähkin nyt tän sitte :p
 
JEEEEEEEEE, puntari näytti ihania tuloksia... paino on pudonnut viime viikon maanantaista yli 4kg, mutta siinä oli krapulaturvotusta mikä lähti nopeasti. Eli virallinen tulos on -2,0kg, yhteensä 18.4. alkaen -8,7kg!!!!! Ajatella, 5 viikossa tuo karvaa vaille 9kg! Ihanaa kun vaatteet lököttävät :D

Uusi viikko täysnutrausta (550kcal/pv) lähtee käyntiin mahtavalla draivilla! Eilen ei käynyt sortuminen edes mielessä, vaikka grillasin ja pilkoin lapsille ihania kanoja, makkaraa ja maissia... tuoksu kyllä herutti kuolaa :p Mut kilistän mokkapirtelöllä itselleni ja meille kaikille :flower:
 
JEEEEEEEEE, puntari näytti ihania tuloksia... paino on pudonnut viime viikon maanantaista yli 4kg, mutta siinä oli krapulaturvotusta mikä lähti nopeasti. Eli virallinen tulos on -2,0kg, yhteensä 18.4. alkaen -8,7kg!!!!! Ajatella, 5 viikossa tuo karvaa vaille 9kg! Ihanaa kun vaatteet lököttävät :D
:flower: onnitteluni! aivan huima pudotus!
 
Mulla lähti nyt kolmas päivä ja voin sanoa, että turvotus on kadonnu ja on hiukkasen ohkasempi olo :) puntarilla en uskalla käydä vasta ku punnituspäivänä perjantaina :) Mulla oli la ja su, ekatpäivät pääkipee ja huimas vähän. Varmaan elimistö totutteli näin vähäkaloriseen diettiin. Eilen kävin rullauisteleen 12km, oli vähän huimaus olo sen jälkeen, mutta vesi maistu! Yleensä toi veden juominen on mulle hankalaa, kun alkaa oksettaa jos tyhjään mahaan tai heti pirtelön jälkeen juo paljon. Mikälie neuvoksi?
Kyllä nää lämpimät päivät (nyt Oulussa +21) kannustaa jatkamaan diettiä, että kehtais vähän vähemmillä vaatteilla kulkea ulkona jahka laihtuu :LOL:
 
Tänään takaisin nutrauksen pariin! Tarkoitus olisi nyt jatkaa kauemmin, välillä tosin pidän herkkupäiviä. Mutta nyt on motivaatio kohdallaan, painoa on nimittäin saatava pois ennen syksyä. Pelottaa vain se, että kuinka helposti kilot tulee takaisin. No, kevyt ruokavalio niin jospa ne pysyisi poissa.


Miten teillä on kilot pysyneet poissa nutrauksen jälkeen?
 
Nutrilett-Nalle , WAUTSI hienoa!!!!

mulla alko aamu asioilla juoksemisella ja en sit oo kerinny vetään ku kupin kahvia. nyt pirtelö kylmiämässä pakkasessa hetken ja kohta se kitusiin. Muksu ripulissa, toivottavasti muhun ei tuu :(

en käyny vaa'alla tänään ollenkaan kun oon ihan varma et se eilinen (yöllinen) pastahärdelli nostais kuitenki sitä :D huomenna tasan VIIKKO nutrausta, jännittää :) oikeestaan hirvittää :D
 
Tääl ois kans yks, joka tämän ketjun innoittamana meni tänä aamuna ja osti ton aloituspakkauksen. Yksi patukka ja yksi juustopasta tänään syötynä normiaterioiden sijaan. Tavoite olisi saada 6-7 kiloa pois. Ei siis kauheasti, mutta millään normaaliruokien syömisillä en ole saanut painon pudotusta edes alkuun. Nyt kaikki toiveet siis Nutriletissa. Ihan täysnutraukseen en työni takia pysty, mutta hyvin nutrauspainoitteiseen kuitenkin!
 

Yhteistyössä