Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Mitäs sitten tapahtuu kun lopettaa nutraamisen? Eikö paino tule takaisin?
Mä en ole koko nutraamisella liikkeellä, vaan osa nutraamisella. Mä koitan saada syömiseni vastaamaan sitä mitä päivässä kulutan. Ja vähän katsoa mitä kalorimääriä missäkin tavallisessa ruoassa on. Sitten nutraamien lopettamisen jälkeen on helpompi jatkaa tavallisella ruoalla.
 
Onkos kukaan nutraaja kotka/hamina/pyhtää alueelta?!

Mulla on nyt niiiiiiiiin himo. Kohta nuolen astiat puhtaaksi tai jotain :(
mulla oli eilen :( meinasin kuolla. ja oli niin lähellä etten sortunu ja lähteny hakeen juustonaksuja ja mässyä :D

jos tekee mieli karkkia tai jotain hyvää nii tehkää kuten mä kattellessani leffaa, pilkoin pieniks paloiks nutrilett patukan kippoon ja napostelin niitä :D korvas kyl karkit ihan hyvin :)


en oo saanu oikein mitään "syötyä" tänää, vettä vaan kitannu ja kahvia. jos tos kohta koittais jotain saada alas.
 
yök
Huh huh :D Olis vaan kannattanut pitäytyä Nutrilettin kanakeitossa (se on mun ultimatesuosikki ollut aina) tää Naturdietin päärynäpirtelö on aika jännän makuista :D Jälkimaku on kiva ja oikeen päärynämäinen mut ekana toi maistuu tosi suolaiselta :D
Musta se päärynäpirtelö ON kamalaa. Yök. Pitää hengitytämättä niellä yhteen putkeen, jos edes haaveilee voivansa sen juoda. Niin, makuja on monia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23814723:
Musta se päärynäpirtelö ON kamalaa. Yök. Pitää hengitytämättä niellä yhteen putkeen, jos edes haaveilee voivansa sen juoda. Niin, makuja on monia.
juu makuja on monia :) moni on täällä haukkunu sen vaniljajälkkärin ja mun mielestä se oli hyvää :D kuten se suklaakin :D
 
mulla oli eilen :( meinasin kuolla. ja oli niin lähellä etten sortunu ja lähteny hakeen juustonaksuja ja mässyä :D

jos tekee mieli karkkia tai jotain hyvää nii tehkää kuten mä kattellessani leffaa, pilkoin pieniks paloiks nutrilett patukan kippoon ja napostelin niitä :D korvas kyl karkit ihan hyvin :)


en oo saanu oikein mitään "syötyä" tänää, vettä vaan kitannu ja kahvia. jos tos kohta koittais jotain saada alas.
Minä napostelisin mieluusti pähkinöitä, siis suolaamattomia. Niissähän on rasvaa, mutta sellaista sydämelle hyvää. Mutta hankaluudeksi on nyt osoittautunut se, että en todella voi syödä MITÄÄN muuta kuin nuo 5 pussia päivässä, mitä nyt muutaman annoksen kasviksia. Se on nyt tämän testausryhmän juju. Muulloin menee hyvin, mut näköjään liha on edelleen heikko ja hetkittäin ruukaa ahistamaan :D

Mut kyl taas tää tästä. Just söin tomaattikeittoa, seassa iso kasa tuoretta basilikaa. Porkkanan aattelin syödä, että saa pureskeltavaa. Illalla vielä marjapirtelö ja kuudes pussipäivä on historiaa!
 
Ääähhh...menin sitten ja söin uunilohta semmosen palasen...höh.mie kun aattelin että en pistele poskeeni muutaku keittoja! Miten sitä ihminen onkin näin heikko! No ei se kala mitään epäterveellistä ole, mutta pieni pettymys itelleni :(

Mut enhän mie tätä läskiks heitä kun palaan ruotuun taas vaan. Meen koirien kans illalla lenkille, josko se vähän tasais nuita kalorimääriä..tuskin tässä mitään vahinkoa on tapahtunut.Litkinhän mie noita keittoja vielä kaksi viikkoa :D
 
tasaantuukohan tää vessassa ramppaaminen ollenkaan :D kiesus että menee järki. oon opetellu ny juomaan vettä ja ihan koko ajan saa juosta vessassa. huoh.


ja mahantoiminnasta edelleen, ei toimi aamulla ees tupakka ja kahvi. :( otan tänään illalla muutaman tipan laxoberonia :D siitä vaan tulee kauheet mahakivut mut eip voi mittään.
 
JES!! Mulla on sittenkin selkäranka tallessa :D Aamulla söin mansikkapirtelön (missä oli harvinaisen outo sivumaku) ja sit kaks patukkaa ja nyt täytyis niellä joku pasta härpäke. Onko se nuudelikeitto hyvää?
Ihme, ettei oo tullu mitään järjetöntä himoa mihkää vaikka äitikin tarjos (lue:tuputti ja tuputti) suklaakeksejä. En sano, ettei käyny mielessä, mutta hain itelleni karamell/toffee patukan ku olikin jo välipalan aika :D
 
JES!! Mulla on sittenkin selkäranka tallessa :D Aamulla söin mansikkapirtelön (missä oli harvinaisen outo sivumaku) ja sit kaks patukkaa ja nyt täytyis niellä joku pasta härpäke. Onko se nuudelikeitto hyvää?
Ihme, ettei oo tullu mitään järjetöntä himoa mihkää vaikka äitikin tarjos (lue:tuputti ja tuputti) suklaakeksejä. En sano, ettei käyny mielessä, mutta hain itelleni karamell/toffee patukan ku olikin jo välipalan aika :D
Mä tykkään kovasti siitä nuudelikeitosta :p
 
mä en ainakaan tykänny :x ja ohjeessa käskettiin tehä maitoon, tein rasvattomaan, ei yhtään hyvää. kyl se ny meni ku laitto mausteita lisää mut en toista pussia söis :D
Juu ei, sain sen serntään syötyä (toisin kuin sen kamalan juustopastan, mut ei toikaan ollu herkkua :x)

Säkö kyselit vatsan toiminnasta. Mulla se toimii, AIVAN liian hyvin!! :D Ei uskalla yskiä saati aivastaa joten sekin jo kertoo mitä mahassa liikkuu :LOL:
 
Mä teen myös keitot ja pastat maitoon, luulisin että veteen tehtynä ne vasta pahalle maistuu..
Mulle upposi tänään sangen hyvin juustopasta, nami:p
Ehkä sen takia mulla on niin itsevarma olo onnistumisesta, eikä ole tullut viikontakaista grilliruokaan sortumista enempää hairahdettua herkkuihin, justiin sen takia kun mulle uppoo kaikki nutriletin ruoat, paitsi jos joku haluaa tomaattipastoja vaihtaa vaikka juustopastoihin, niin mulle sopisi mainiosti.

Arvatkaa kuinka kovasti odotan jo torstaita! Ensinnäkin mulla on silloin inssi, toivottavasti menee läpi.. ja mä ostan sen pirun uuden digivaa`an, viikko on aikaa edellisestä punnituksesta ja mulla on ihan vieroitusoireita jo koko vempeleestä:LOL:
Ja ihan siksikin ostan sen puntarin vasta ensi viikolla, niin ei tuu turhaan ramppailtua vähän väliä siinä..
Toive olisi, että ensi perjantaina paino alkaisi kahdeksikolla, eiköhän se ala..

Ainiin, laitoin Nutrilett-Nallelle yksäriä..
 
Voih, täällä tulee ihan morkkis noista syömisistä.... näyttää että teillä tulee noita kaloreita paljon vähempi kuin mulla, onnistuukohan tämä sitten pitemmän päälle mulla näin? Nyt on kyllä paino tasaisesti pudonnut ja tänään farkkuja sai koko aika nostella kun olivat jalassa :D
Mulla siis tulee noita kaloreita 650-900 päivässä, jotenkin noi pirtelöt ei meinaa olla mun juttu, jälkkäreitä ei ole tullut monesti otettua kun patukasta on jo täys olo! Eilen piti syödä yks ylimääränen patukka, eli meni yli 1000 kalorit....tuli vaan sellanen outo olo, päässä humisi ja tuntu että kaikki hidastettuna toimi. Sit kun söin sen ylimääräsen niin olo parani :)
Tänään söin: suklaapirtelö, patukka, kanasoppa ja kaks näkkäriä (ne mun paheeni :D) ja yks patukka. Ja vettä vettä vettä....lenkillä sain käytyä, lykkäsin vaunuja 4km, jeeee!
 
Mulle on tuota moccapirtelöä postissa tulossa, eli siis maitoon teette ja sitten pakkaseen? Tuleeko siitä, siis pirtelöistä kuin erilaista kun tekee sillä shakerilla entä vaan vispaamalla? Mulla ei oo sitä shakeriä enkä pihuuksissani sitä tilannu :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23818529:
Mulle on tuota moccapirtelöä postissa tulossa, eli siis maitoon teette ja sitten pakkaseen? Tuleeko siitä, siis pirtelöistä kuin erilaista kun tekee sillä shakerilla entä vaan vispaamalla? Mulla ei oo sitä shakeriä enkä pihuuksissani sitä tilannu :(
Sen mokkapirtelön teen veteen, kuten muutkin noista vlcd tuotteista. Huomatkaa, että noita nutriletteja on kahta laatua eli vlcd (very low calory diet) ja painonhallinta tuotteita. Tietty osanutraamalla voi yhdistellä mitenkä vaan, mutta esim. minä teen veteen (ohjeen mukaan) nuo vlcd tuotteet jotka on mun ainoa ravinnonlähde. Tölkkipirtelöt (hunger control) ja esim. se 5 päivän paketti on niitä vähän enempikalorisia. Siksikin ne tehdään maitoon. Mutta noi vlcd tuotteet tehdään taas sitten veteen.

Mutta kyllähän kaikki 1000kcal tai sen alle jäävät päivät laihduttaa ja melko nopeasti. Mä syön 550kcal nyt tämän 3 viikkoa ja sitten siirryn takaisin niihin noin 850kcal painonhallintatuotteisiin. Tuntuu hurrrrjan suurelta jo se määrä tähän verrattuna :D

Shakeri mulla on, en kyllä ilman sitä saisi noita sotkettua. Onko kukaan kokeillut moccaa lämpimänä? Minä en ole vielä uskaltanut, kun tykkään niin paljon kylmänäkin! Huomenna virallinen puntaripäivä, mutta hyvin tippuu, jos tämän aamun epäviralliseen tulokseen on uskomista :D
 
jahas, minä en oo taas perehtynyt kunnolla asiaan :) mutta ohjeen mukaan olen nuo pirtelöt, eli maitoon paitsi en rasvattomaan vaan kevyt sellaiseen. ja onhan tuo paino lähtenyt vauhdilla :)
on kyllä pieni tuo 550kaloria!
Nyt kun sais vielä itseä niskasta kiinni ja joka päivä käytyä kävelemässä. Ja ettei joka päivä vaa'alla ramppais :D

Onko joku löytänyt laajempaa valikoimaa jostain nettikaupasta mitä Terveysmarketilla on?
 


:D:D:D:D

ihan ekasta punnituksesta -3.4kg :D :D :D :D se oli viime maanantai iltana. jolloin tein päätöksen. tiistai aamun "virallinen" punnitus oli 92.5kg eli -3kg :D

lisää soppaa mä oon niiiiiiiiin tyytyväinen :D tästä ei enää motivaatio nouse! :D
 

Yhteistyössä