Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

ex-hoikka
Mäkin voisin tulla mukaan, jos vielä onnistuu. En kyllä toistaiseksi ole valmis laittamaan omia mittojani eetteriin (mulle sen verran kova pala), mutta bmi huitelee 38:n paikkeilla. Vaikeasta lihavuudesta siis kumminkin kyse.

Tänään on mun eka päivä, posti toi eilen viiden päivän starttipaketin sekä kolme kappaletta niitä mokan makuisia paketteja. Sen lisäksi mulla on muutama paketti Naturdietin pusseja, joilla aion menoa jatkaa, kunhan saan noi Nutrilettit ensin käytettyä. Kaiken kaikkiaan tavaraa on 3-4 viikoksi.

Ja joo, mullekin tää toimii potkuna p..seelle, eli semmosena alkusysäyksenä, tarkoitus on kyllä saada aikaan pysyviä muutoksia nykyisiin elämäntapoihin. Tavoitteena on taas alkaa huolehtia itsestään ja "palata" siinä suhteessa niihin vanhoihin hyviin aikoihin, jolloin olin hoikka ja erittäin liikunnallinen.
 
Makumieltymykset on tietysti kovin yksilöllisiä, mutta laitattteko eri nutri -makuja maistaneet vaikka teidän TOP 3 makuja tänne, eli mitkä on maistuneet parhailta ja miten valmistettuna (veteen, maitoon, kylmänä, kuumana, jos on tuote jonka valmistamiseen on vaihtoehtoja). Omat suosikkini huiman 2,5 vuorokauden kokemuksella ovat:

1. dark choco patukka
2. mansikkapirtelö maitoon valmistettuna
3. vaniljajälkiruoka

vielä ei ole ainakaan noista aloituspakkauksen suolaisista ruuista löytynyt omaa suosikkia...
 
olettehan huomioineet, että patukassa on 200 kaloria, liemissä 100? tämä tuli minulle ylläripyllärinä :ashamed:
Liemissä (tomaatti ja kasvis) on annoksessa alle 20kcal!!!!! Keitoissa ja vlcd pirtelöissä 100. Ne tosiaankin on tarkoitettu niin, että patukat korvaavat vain lämmintä ateriaa max 2/pv jos noudattaa aloituspakkauksen mallia :)

Niin ja muut tuotteet poikkeaa jonkin verran aloituspakkauksen tuotteista, esim. pirtelöt. Kannattaa siis olla tarkkana ohjeista ja kaloreista!
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Jonna";23843673]Jostain luin pirtelöiden olevan parempia kun ovat hetken pakastimessa. Voiko tuon shakerin laiittaa pakastimeen?[/QUOTE]

Joo voi laittaa pakastimeen,

kunhan muistat ottaa sen pois sieltä |O:kieh:

VOI PERKELE!!! laitoin illalla sheikkerin pakastimeen ja aattelin vetää iltapalaks moccapirtelöt.. unohdin sen sit sinne ja menin nukkuun, aamulla etin sheikkeriä hetken aikaa et mihin mä sen oon jättäny ennen ku muistin.. joo, olihan se siel.. :xmas: en sitte kerinny sulatteleen sitä kovin kauaa ku piti lähtee ja käytiin siskon kans kahvilla, menin sitte ja tempasin nälkääni pasteijan. voi hitto että mua ottaa päähän. no ei auta, syöty mikä syöty. jos sitte vetäis yhen satsin vähempi tänään.

:kieh:|O
 
[QUOTE="Nita";23844846]Tottakai.
Syön päivässä kolme pussia pirtelöä ja yhden patukan.
-11kg, viitisen kiloa jäljellä.[/QUOTE]

sä et syö noita suolasia ollenka? eiks sun tuu huono olo kun vedät makeeta vaan? mun on ainaki pakko saada suolastakin.
 
Joo yhdestoista päivä menossa.Ei voi väittää että nälkä vaivais mutta maistuuhan nuo litkut ihan puulta! Kanakeitot multa loppui eilen, ja nyt pitää syödä nuita vähemmän hyviä (eli kasviskeitto ja tomaattikeitto)..Maistoin tänään vähän loimulohta, mut ihan pienen palan.tuskimpa se hetkauttaa painoa. Töissä tulee kuitenkin liikuttua melko paljon. Kamalasti on tullut haluja syödä IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA KUIN KEITTOJA! Mut kyllä tämä tästä loppuun viedään.Vielä olis toista viikkoa jäljellä..en oo käynyt puntarilla perjantain jälkeen, ja aionkin käydä vasta perjantaina.menkatkin on, toivottavasti ei näy vaa'alla!

Kuitenkin hyvä olo on! Olen hoikistunut vyötäröltä vaikka en ole mitannut.Vaatteet jo roikkuu hieman.

Mun lemppareita nutreista on (jos on pakko valita)

Kanakeitto
Mocca
Suklaapirtelö

Patukoita enkä pastoja ole edes maistanut, enkä taidakaan :)

Kahvia mulla menee rasvattoman maidon kans enemmän ja vähemmän. Mut sallin sen itselleni.

Vatsa on alkanut toimimaan ihan hyvin..Pissalla saa kyllä juosta koko ajan edelleen, kun vettä on pakko juoda.

Mieliala on tosi pirteä eikä ole yhtään pöhöttynyt olo. En malttais oottaa että pääsen ostamaan juhlamekkoa! :)

Tervetuloa uudet laihduttajat, joukkoon mahtuu :)
 
Mun lemppareita on

moccapirtelö
kermainen kanakeitto (sekaan ripaus currya)
suklaapirtelö

Mutta noista aloituspakkauksen tuotteista pidän myös, siellä lemppareita on patukat, suklaapirtelö ja nuudelikeitto. Oikein odotan, että pääsen siihen kakkosvaiheeseen, jolloin voin herkutella patukan päivässä. Niin ja ne kasvisliemet on mun suosikkivälipala, nami nami.
 
Heissan nutrailijat :)

Täällä yks kuurilla olija, tosin vaan osittain nutrailen kun en ainakaan toistaiseks ole pystyny pelkillä nutreilla olemaan. Reilun viikon verran siis nyt syönyt noita.

Suosikkimaut on
- suklaapirtelö
- mokkapirtelö
- toffee-suklaapatukka

Mikään noista suolasista ei mene alas, tänään yritin kanakeittoa saada menemään :x Eli mulla olis ylimääräisenä 14pss kanakeittoa, jos joku haluaa ne itselleen. Voisin myydä esim. 15 egellä, sisältäen postikulut... Mä pysyn noissa tutuissa hyvin maistuvissa :)
 
ex-hoikka
TOP 3 kohta 1 pvn :)D) kokemuksella:

1) Moccapirtelö
2) Kasvisliemi
3) Patukat (niputan tähän ne kaikki, yhtä tänään söin ja uskon muiden maistuvan suurin piirtein samalta)
 
Criminal mind ja Nutrilett-nalle! Kyllä mä mielestäni näin liemiä myynnissä Tarjoustalossa. Ihmettelin paketin halpaa hintaa (7,90 €, muten muista oliko paketissa vaan 10 pussillista, vaiko se sama 15 kuin noita muita), kunnes tajusin että ne oli niitä liemiä.
 
Criminal mind ja Nutrilett-nalle! Kyllä mä mielestäni näin liemiä myynnissä Tarjoustalossa. Ihmettelin paketin halpaa hintaa (7,90 €, muten muista oliko paketissa vaan 10 pussillista, vaiko se sama 15 kuin noita muita), kunnes tajusin että ne oli niitä liemiä.
Pitääkin metsästää, jes, kiitos! Ne on niin hyviä himontappajia ja välipaloja!
 

Yhteistyössä