Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

äääääk! mun tekis niiiiin mieli tänään syödä salaattikebab tai jotain :( hirvee NÄLKÄ! mä nukuin päikkärit tossa ja näin ruuasta untakin jo. :ashamed: :'(
Pysy kovana! :) *tsemppaa*

Mulla on kans viikonloput vaikeita, ja nyt kun mulla on kanakeitot loppu niin ei meinaa tulla mitään. Tuosta tomaattikeitosta en saanut edes puolta syötyä ja kasviskeittoakin jää lautaselle :( Pakko nuo on varmaan syödä kun on kerran ostettukin..ellei joku halua vaihtaa kanakeittoa tomaatti ja kasviskeittoihin?

Nyt tuntuu kans siltä että haluttais syödä ihan mitä vaan. Leipää tekis kovasti mieli! Mut en mie nyt viiti kun niin hienosti putos paino tällä viikolla.enää viikko! Voi että ja loimulohtakin tekee taas mieli!ÄÄÄK! Helppo homma, en mene kauppaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23860758:
Pysy kovana! :) *tsemppaa*

Mulla on kans viikonloput vaikeita, ja nyt kun mulla on kanakeitot loppu niin ei meinaa tulla mitään. Tuosta tomaattikeitosta en saanut edes puolta syötyä ja kasviskeittoakin jää lautaselle :( Pakko nuo on varmaan syödä kun on kerran ostettukin..ellei joku halua vaihtaa kanakeittoa tomaatti ja kasviskeittoihin?

Nyt tuntuu kans siltä että haluttais syödä ihan mitä vaan. Leipää tekis kovasti mieli! Mut en mie nyt viiti kun niin hienosti putos paino tällä viikolla.enää viikko! Voi että ja loimulohtakin tekee taas mieli!ÄÄÄK! Helppo homma, en mene kauppaan :D
Joo pysyin mä tavallaan :whistle:

tein jauhelihakeiton muksulle ja olihan sitä pakko kiskasta naamaan itekin ;) oli helvetin hyvää :D uskotteko :D en mä syöny ku sitä lientä aika paljon, muutama perunanpala ja vähä jauhelihaa, sit porkkanaa. Mut helpotti. huomattavasti. nyt pärjää taas. tää oli ny taas parempi vaihtoehto ku se kebab :D

voisin muuten vaihtaa mut just kerkesin hakeen lisää kasviskeittoo tänään. se on kyl parasta. oon mä alkanu kanastaki tykkään ku lisää currya ja kaikkee sinne :D
 
Arvatkaa vaan, kuka unohti ostaa sen fuckin vaa`an:stick:
No, mä ostan sen huomenna, kun menen kaupunkiin. Ja punnitsen itseni su aamuna ja päivitän sen tiedon sitten tohon listaan. Kävi vähän ärsyttää kauppareissun jälkeen, kun tajusin, että se TÄRKEIN unohtui:LOL:
 
Listalle en ole mukaan tulossa, mutta raportoinpa minäkin, että 5 päivän starttipaketin jälkeen tänä aamuna vaaka näytti - 1 kg. Ja takana siis lähes täysnutrausta (nutrien lisäksi päivittäin olen syönyt hapankorpun ja keitetyn kananmunan tai maustamatonta rasvatonta jugurttia vähän). Tästä eteenpäin kaksi normaaliruokaa (lounas ja toinen välipala) ja loput nutria. Hitaasti mutta varmasti!
 
Nyt listan päivitykseen...
Mulla on ollut niin kiirusta etten koneelle ole ehtinyt! Mutta vaa'alle eilen aamulla ehdin, 0,5kg oli vaan viikossa paino pudonnut...liekö sitten innostuiin liikaa patukoista? Tai alkoi vaan elimistö säästöliekillä elää, tiedä häntä mutta kuuri jatkuu, erittäin hyvällä mielellä :)

Eli mun paino oli perjantai aamuna 68,5kg :)

MAHTAVASTI ONNEA TEILLE MUILLE PUDOTTAJILLEE!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: HeviäPRKLE
Huomenta. Mites on palsta näin hiljaisena?

Met sitten kävimä eilen hesburgerissa miehen ja lasten kans.Mie söin kanasalaatin....(ja saatoin ehkä muutaman ranskiksen ja pari haukkua hampurilaisesta)....Ei mulle siitä mitenkään morkkista tullut,en syönyt enää sille päivälle kuin yhden pirtelön. Viimeistä viikkoa viedään Nutriletilla ja nyt mie meinaan pysyä loppuajan ihan vaan keitoilla. ei repsahduksia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23870090:
Mie söin kanasalaatin....(ja saatoin ehkä muutaman ranskiksen ja pari haukkua hampurilaisesta)....
mä söin mäkin kanasalaatin eilen, yhden ranskalaisen, sit ruokalusikallisen tacoihin tehtyä jauhelihaa ja salaattia. aamulla kävin vaa'alla, +600g

perkele.
 
huomenna toi 600 grammaa on pois. näet vaan. mutta ei tämä kuuri montaa repsua kestä...
mä vaan mietin et kuin nopeeta oikeesti noi pudotetut tulee takas kun alkaa kuurin jälkeen syömään normaalisti. että onko tässä mitään järkeä kiduttaa itteensä muutaman viikon ja sit kun alkaa vaikka pv:n pisteiden mukaan syömään, niin joka suupalasta nousee paino. koska eilisessä ruuassa tosiaankaan ei ollu muuta ku pieni kananpala, ruokalusikallinen jauhelihaa ja hemmetisti salaattia. ja jos noista nousee paino niin oon aika ihmeissäni mitä tän kuurin jälkeen meinaan syödä, ettei paino nouse.
 
mä vaan mietin et kuin nopeeta oikeesti noi pudotetut tulee takas kun alkaa kuurin jälkeen syömään normaalisti. että onko tässä mitään järkeä kiduttaa itteensä muutaman viikon ja sit kun alkaa vaikka pv:n pisteiden mukaan syömään, niin joka suupalasta nousee paino. koska eilisessä ruuassa tosiaankaan ei ollu muuta ku pieni kananpala, ruokalusikallinen jauhelihaa ja hemmetisti salaattia. ja jos noista nousee paino niin oon aika ihmeissäni mitä tän kuurin jälkeen meinaan syödä, ettei paino nouse.
raspberry, älä käy vaa'alla kuin kerran viikossa.Tottakai se paino heittelee päivänkin aikana montasataa grammaa. Kuitenkaan viikon punnituksessa se tämän päivän +600g ei näy. Elä masennu :) Kyllä se siittä!
 
kyllä niukkakalorisen dieetin jälkeen paino nousee. se on selvä. enemmän kai tässä on tarkoitus saada stoppi mässyille ja alituiselle syömiselle. näin minä olen asian mieltänyt.
nutratessa syödään kolmen tunnin välein ja välipaloja ei mässytellä ;)
on jännä havaita, että "hei, nyt mulla on nälkä"... kun normaalisti pupeltaa kaiken aikaa eikä nälkää ennätä tulla missään vaiheessa.
 
mä vaan mietin et kuin nopeeta oikeesti noi pudotetut tulee takas kun alkaa kuurin jälkeen syömään normaalisti. että onko tässä mitään järkeä kiduttaa itteensä muutaman viikon ja sit kun alkaa vaikka pv:n pisteiden mukaan syömään, niin joka suupalasta nousee paino. koska eilisessä ruuassa tosiaankaan ei ollu muuta ku pieni kananpala, ruokalusikallinen jauhelihaa ja hemmetisti salaattia. ja jos noista nousee paino niin oon aika ihmeissäni mitä tän kuurin jälkeen meinaan syödä, ettei paino nouse.
No minä en tajua, miksi se paino nousisi ainakaan entisiin mittoihin? Siis jos ensin pudotat painoa määrän x ja painat sen jälkeen vaikkapa 70kg. Syöt sitten normaalia kotiruokaa ja liikut riittävästi. Sun kroppa kuluttaa kaiken mitä syöt (sehän se perustilanne pitäisi aina olla) joten paino pysyy +/-1-2kg riippuen vuorokauden ajasta, kuukautiskierrosta, natriumin määrästä... Mutta siis ruoka ei lihota ketään, vain liika ruoka...
 
mä söin mäkin kanasalaatin eilen, yhden ranskalaisen, sit ruokalusikallisen tacoihin tehtyä jauhelihaa ja salaattia. aamulla kävin vaa'alla, +600g

perkele.
Johan tuosta määrästä sulle kertyy ulostetta sen 600g verran!! Älä siis sure, se ei ole sitä läskiä vaan suolen ja rakon sisältöä, veren lisääntynyttä nestemäärää jne. Painaahan se ruokakin :) Jo 1dl vettä painaa hetken aikaa mahassa 10g, periaatteessa niin kauan kunnes olet pissannut sen pois. 600g on ihan normaali heittely :kiss:
 
raspberry harmaana
mä olin aamulla vähä perseeseen ammuttu karhu ja selvishän se syykin; kuumetta ja kurkussa on kaktus. : / ihan sama mitä vaaka näyttää huomenna, oon vetäny riisii ja kanaa tänään ja vedin pullaaki siivun.
 

Yhteistyössä