Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Kiirettä taas pukannut, joten ei ole tännekään kerennyt. Tuun huomenna päivittelemään listan, jos on jotain päiviteltävää..
Ostin sen vaa`an vasta tänään, meinasin että päivitän painon listaan vasta pe.
Sen voin sanoa, että luku alkaa jo kasilla:O Wohou! Katsotaan, mikä lukema saadaan perjantaiksi.
 
Vieläkö pääsee mukaan pudottamaan?

Itse laihdutin noilla Nutrileteilla vuosi sitten reilu 15kg muistaakseni, takaisin tuli joulun tienoilla 5-8kg ja niitä nyt pudottelen.

Aloituspaino 2.5.11: 78,1kg
Pituus: 160cm
Paino nyt: 72,7kg
Pudotus: -5,4kg
Tavoite: 69-?

Aikaa on pudottaa tuohon vähimmäis tavoitteeseen 19.6. mennessä, eli tiukalla pussittelulla aion olla. Pidän kyllä joskus herkkupäivän ja jos kyläillään niin syön mitä tarjotaan, en tee numeroa tästä projektista, paitsi täällä. Ison avun urakkaani olen saanut vesijuoksusta, se kuluttaa paljon ja laitaa nesteet kiertoon ja aina on treenin jälkeen niin laihentunut olo.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa maanantaita kaikille!
Kiirettä on pitänyt :)
Lauantaina, eikun perjantaina söin normaalisti ruokaa, oikeaa! Vähän lipsahti karkinkin puolelle kun muksuille sitä ostin, mutta en vedä ressiä siitä :D vaa'alla kävin silloin ja seuraavan kerran käyn perjantai aamuna.
Nyt sitten olen täysnutrauksella taas perjantaihin asti. Näyttää että tuo minun vatsa tarvii väliin päivän jolloin syön edes yhden aterian oikeaa ruokaa, muuten se ei toimi! Onko muut huomanneet samaa?
Tervetuloa mukaan myös uudet ja tsemppiä kaikille alkavalle viikolle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23876681:
Näyttää että tuo minun vatsa tarvii väliin päivän jolloin syön edes yhden aterian oikeaa ruokaa, muuten se ei toimi! Onko muut huomanneet samaa?
joo mä sitä täälä jo aiemmin kyselinki. ei toimi ei. et sillee kannattaa syyä välil jotain muutakin.
 
huomenta! tääl on kuumetta viel mut ei se mitää, nutraus jatkukoon silti :) huomenna tulee 2vkoo täyteen :D miinusta ei kyl varmaan oo mut kyl tää tästä ku melkein 4.5kg jo kuitenki lähteny.

ihanaa viikkoa kaikille :flower:
 
Iltaa kaikille. Mie keitin ittelleni tommosen Knorr:in tomaattikeiton kun en vaan voi syödä noita nutrin tomaattikeittoja! En oo saanut aikaseks ostaa lisää kanakeittoa ja nyt en voi syödä muuta ku kylmiä keittoja. Mut ei tuo knorr haittaa kun siinä on 2,5dl 90Kcal. Jotenkin tuntuu että motivaatio heittää häränpyllyä näin viimeisellä viikolla....

ajattelin että jatkan ainakin osittain nutraamista vielä tän kolmen viikon jälkeen.Äkkiä aika on mennyt ja hoikistumisen huomaa ihan selvästi niin puntarilla kuin vaatteissakin..!JES! Voin paljon paremmin, ei ole niin pöhö olo aamuisin.

Jeeeee ja mulla alkoi kesäloma tänään!!
 
  • Tykkää
Reactions: raspberry
[QUOTE="Oops";23880726]Kaloreissa ehkä onkin "se ja sama" mutta muistakaa, että Nutreihin on lisätty kaikki ihmisen tarviimat vitamiinit ja hivenaineet :)[/QUOTE]

joo emmä noita nyt nutraamisaikana ajatellukka syödä. sillon tällön noita on iltapalana menny ruisleivän kera esim :)
 
2 viikkoo tasan, -4.7kg :D


olis varmaan enempikin mut viikonloppu kipeenä meni miten meni ;) mut miinusta oli silti tullu. onneks. -5.1kg on sen toisen punnituksen mukaan. mut ton alotusaamun painon mukaan oon menny.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä