Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Kiitos raspberry kalorilaskurilinkistä! Tuohan on todella hyvä sivusto, kun sillä saa laskettua koko päivän saannin noin helposti. Hetken kesti tajuta miten se toimii, mutta sitten kun se meni jakeluun niin tuntui tosi kätevältä! Ja tän päivän kaloreitakin on sen mukaan (osanutrauspäivä) tullut vähemmän kuin kuvittelin! huh!

Ja onnea Nutrilett-Nalle uudella numerolla alkavasta painolukemasta!!! Upeaa!
 
  • Tykkää
Reactions: raspberry
Vararengas
Pääsenkö mukaan?
Aloitin eilen. Lähtöpaino 85,4kg ja pituutta 167cm.
Eka päivänä huomasin miten paljon turhaa tuleekaan puputettua,ei ollut kuitenkaan muita mielitekoja kuin piimä. Voi että sitä teki mieli vaikken normaalisti sitä edes juo :)
 
[QUOTE="totoro";23896188]Mulla menossa 16. päivä nutrilettia. Lähtöpaino 134kg, nyt 128kg.

Olen vetänyt pelkkiä metsämarja- ja mansikkapussipirtelöitä, paitsi 6. ja 7. päivänä jolloin iski pakko saada paahdettuja broilerikuutioita ja salaattia. Sen jälkeen ei ole ollut mitään himoja.

Sekoitan pirtelöt 7dl:aan vettä urheilushakerilla normaaliin 2,5dl sijaan. Tällöin pirtelöstä tulee lähes vettä, jauhot sekoittuu täydellisesti eikä juoma maistu juuri miltään. Nestettä tulee myös juotua automaattisesti tarpeeksi. Tämän lisäksi ei siis tarvitse juoda muuta.

Tarkoitus olisi päästä 100 kiloon, mutta päivä kerralla tässä mennään.[/QUOTE]

hyvähyvä! siitä se lähtee :) :flower: "päivä kerrallaan ja kilo kerrallaan", on mun motto ;)
 
Kiitos raspberry kalorilaskurilinkistä! Tuohan on todella hyvä sivusto, kun sillä saa laskettua koko päivän saannin noin helposti. Hetken kesti tajuta miten se toimii, mutta sitten kun se meni jakeluun niin tuntui tosi kätevältä! Ja tän päivän kaloreitakin on sen mukaan (osanutrauspäivä) tullut vähemmän kuin kuvittelin! huh!

Ja onnea Nutrilett-Nalle uudella numerolla alkavasta painolukemasta!!! Upeaa!
ja TODELLA hyvä valikoima ihan kaikkea. en oikein oo viel keksiny mitä sieltä EN löytäis :)
 
Moikka! Tänään virallinen ensimmäinen kesäloma päivä ja mut soitettiin iltavuoroon töihin. Pakkohan se oli lähteä kun en opiskelijana rikastu. :)
Ei ole siis ollut ainakaan mielitekoja tänään. Toki nyt haluttais syödä vaikka mitä.Moccapirtelö on pakkasessa odottamassa. Mulla on viimeinen punnitus perjantaina täysnutrauksella. Jos mie sitten jatkan ainakin osittain. Täältä saa vieläpä niin hyvät tsempitkin!:heart:

Veden juonnista sen verran että en tykkää juoda hanasta vettä..vissy menee hyvin, ja se normivesikin jos on vaikka kurkkusiivuja seassa...vähän pitää pakottaa itteä juomaan.Semmonen reilu pari litraa menee keittojen lisäksi päivässä..

mie painun nyt sohvalle pötköttään..jos tulis telkusta jottain. Öitä.

Ja vielä onnea hirmusti kaikille pudottajille!! :)
 
HYVÄÄ huomenta! Ihanaa, kesä on alkanut, aurinko paistaa, linnut laulaa, saa myöriä kukkapenkeissä ja 3 viikon saldo -6kg!!!! JEEEEE!
Eli mulla näytti vaaka tänä aamuna tasan 68kg. Vielä on pitkä matka edessä kun jostain syystä mulla putoaa tosi (????) hitaasti tuo paino teihin muihin verrattuna, tavoitehan on se normaalipaino eli 50kg, yläpainon raja huitelee siinä 55kg, joten tuo olis hyvä. Jospa sitten jalatkin alkais paremminkestää :))
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23904358:
Kuis kauan mää tätä uskallan jatkaa....? Kerran viikossa pidän kuiten "normaalin" ruoka päivän...
Mie aattelin että alan lisäämään normaalia ruokaa joka päivälle, mut korvaan sit osan sapuskoista nutreilla. Eihän tätä ikuisesti viiti jatkaa, eikä suositeltavaakaan. Tavoitehan on kuitenkin terveelliset elämäntavat. Mietin että josko lisäisin tuota päivittäistä kalorimäärää pikkuhiljaa.
 
Huomenta! Viime viikolta jäi muutaman painopäivitykset laittamatta listaan, mutta ilmoittakaa jokainen tämän päivän paino, niin päivitän listan tämän päivän aikana :)

Mulla puntari näytti tänään 88,3kg eli 3vk lähtenyt painoa 7,5kg, jihuu! Väliin mahtuu yhden päivän repsahdus, joten aika hyvin :) Nyt listan kimppuun..
 
Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta... Millä kannattaisi aloittaa jos ei koskaan ole nutrannut?
no siis. alotuspakkaus on ihan ok, siel on vaan kaikkee turhaa. esim. ne pastat ei uppoo ollenkaan, tomaattiliemet vaihdoin yhden ketjulaisen kans yms.

ite tykkään moccapirtelöstä ja kasviskeitosta. kanakin menettelee, kun laittaa currya sekaan.

5pss/pvä, eli mulla menee näin; aamupala moccapirtelö, n.13 kasviskeitto, välipala n.15-16 pirtelö, n.17-18 kasviskeitto, iltapala pirtelö :) sit vettä joka välissä ;) sitä vaan mä joudun juomaan väkisin.
 
Plääh, tähänkö tämä nyt jämähti. Ei ole viimeviikosta tippunu paino yhtään, vaikka olen täysin Nutrannu! :(( edelleen on se 58kg. Vielä on viikko nutraamista edessä ja sit lopetan ku ei motivaatio riitä enempään kun ei painokaan tipu :( Jos ei juo tarpeeksi niin voiko se vaikuttaa siihen, ettei paino tipu...? Oon niin huono muistamaan juomaan...
 
Plääh, tähänkö tämä nyt jämähti. Ei ole viimeviikosta tippunu paino yhtään, vaikka olen täysin Nutrannu! :(( edelleen on se 58kg. Vielä on viikko nutraamista edessä ja sit lopetan ku ei motivaatio riitä enempään kun ei painokaan tipu :( Jos ei juo tarpeeksi niin voiko se vaikuttaa siihen, ettei paino tipu...? Oon niin huono muistamaan juomaan...
todellakin : / se olis kamalan tärkeetä. mä ite teen sillai et täytän puolen litran juomapullon ja kuskaan sitä mukanani. tulee pakosta juotua. vettä koitan juoda kaks niitä ja yhen teen funlightista.
 
"Vesi antaa kylläisen olon. Kivennäisvesikin on hyvä vaihtoehto, kuten kahvi, tee tai yrttitee, tietysti ilman maitoa, sokeria tai hunajaa. Tarvitset laihduttaessasi Nutrilett-aterioiden lisäksi vähintään 1,5 litraa nestettä päivittäin, mielellään enemmänkin.
- Juo janojuomana vettä. Pidä jatkuvasti vesipulloa laukussasi, työpöydällä tai sohvapöydällä.
- Appelsiinitäysmehussa ei ole juuri ravintoaineita mutta yhtä paljon kaloreita kuin virvoitusjuomissa tai mehuissa.
- Maidossa on paljon kalsiumia. Kannattaa valita rasvaton maito, koska sillä voit välttää maitorasvan saannin."

Nutrilett - Vihjeit
 

Yhteistyössä