Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

"Kika"
todellakin : / se olis kamalan tärkeetä. mä ite teen sillai et täytän puolen litran juomapullon ja kuskaan sitä mukanani. tulee pakosta juotua. vettä koitan juoda kaks niitä ja yhen teen funlightista.
Voi ihmiset hyvät, tehän myrkytätte itsenne! Pussikeittoja ja funlightia:(

Ja vettä voi opetella juomaan, se on todellakin todella tärkeetä. Juot vaikka kymmenen 2dl lasillista päivässä. Pidät kirjaa juomisistasi. Aamulla heti kolme tai neljä lasia ja päivän mittaan loput. Kyllä se siitä.
Tsemppiä:)
 
[QUOTE="Kika";23906872]Voi ihmiset hyvät, tehän myrkytätte itsenne! Pussikeittoja ja funlightia:(

[/QUOTE]

nii i. voi hyvät hyssykät. mitä ihmettä sä teet sitte täällä nuuskimassa?

ehkä mä myrkytän itteni ennemmin tupakilla ku näillä. ja jos painoa en saa putoon, niin ehkä viel nopeemmin kuolen ylipainoon ku siihen röökiin.
 
"Kika"
nii i. voi hyvät hyssykät. mitä ihmettä sä teet sitte täällä nuuskimassa?

ehkä mä myrkytän itteni ennemmin tupakilla ku näillä. ja jos painoa en saa putoon, niin ehkä viel nopeemmin kuolen ylipainoon ku siihen röökiin.
No joo, en näe nyt, miten tässä tupakointi ja ylipaino liittyvät toisiinsa..

Hyvähän se on, jos painon saa putoamaan, en mä haukkumaan tullut. Uteliaisuudesta nuuskin, koska kuvittelisin tuollaisen kuurin olevan aivan kaameaa! Mutta toivottavasti ei ole:)
Edelleen tsemppiä kaikille, toivottavasti pääsette tavoitteeseenne!
 
Kävin tänään vaa'alla ja pudotusta on 4kg, eli vaaka näytti 79kg! Alle 80:n vihdoin!!! :D Siihen nähden että olen lipsunut useita kertoja toi on musta ihan hyvä lukema. Toki jos ois kurinalaisempi vois olla paljon parempia tuloksia, mutta kunhan oikeeseen suuntaan mennään koko ajan :)
 
  • Tykkää
Reactions: raspberry
Tönt
änkeen tänne taas teidän ketjuun ottamaan kantaa niihin makeutusaineisiin. monet tutkimukset ovat todenneet että laght-juomien lipittely toimii niin että kroppa ja pää luuleee saavansa jotain makeaa ja energiapitoista, kun ei sitten tuukkaan niin kroppa alkaa huutaa ravintoo, nälkää. makeutusaineet ovat myöskin huonoja mm. munuaisille, mutta sen tiesitte varmaan jo. olin ihan koukussa light-mehuihin ja limuihin mutta loppujen lopuks pääsin helposti eroon niistäkin kun vaan pakotin itteensi juomaan vettä. tuntuu myöskin hyvältä juoda vettä kun tietää että se huuhtelee elimistöö oikeesti eikä kroppaan jää mitään ylimääräistä "myrkkyä". :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
pytkylä harmailee
Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta... Millä kannattaisi aloittaa jos ei koskaan ole nutrannut?
Aloituspakkauksessa tosiaan menee hukkaan osa, patukat menee varmaan kaikille, uskoisin, samaten kanakeitto. Pirtelöt ei mulla oikein mene, kaapissa on vielä täyspakka mocca shakeakin (meniköhän toi nyt oikein) mutta kyllä ne tulee käytettyä.
 
pytkylä harmailee edelleen
kebab oli pahaa :'( mansikkaleivos oli pahaa :'( sipsit haisee sienille :'(

ainoo mikä maistuu on karpalolonkero ja tääki nousee päähän :LOL:
Hahaa! Anna nousta vaan, sä oot sen ansainnut!
Mä eilen repsahdin ja niin tein tänäänkin :( Alkoi nin ottaan pannuun kun vain 4kg pudonnut 3 viikossa! Juon todella paljon, kalorit ollu 800-1000 päivässä....miksei lähe enempää? Ylipainoa kuiten se 20kg on.
 
Pytkylä, älä masennu! MUlla 2 viikossa mennyt vain kilo, ja sekin kokonaan eka viikolla. Toka viikko enemmän osanutrausta ja sen viikon lopputulos siis +/- 0 kiloa. :| Silti aion jatkaa osanutraamista, koska kalorilaskurin mukaan olen kuitenkin syönyt ihan oikein ja päivän kokonaiskalorit jääneet lähelle tuhatta. Vaikka täytyy myöntää ettei tämä kituuttaminen kauhean palkitsevalta tunnu, kun vaaka ei näytä kivoja lukemia ei. Mut jos sitten ens viikolla...Pinnistetään!
 
  • Tykkää
Reactions: pytkylä
nonni mässypäivä ohi :D ja maha toimii :D tuntu et olisin syöny eilen norsun, jessus ku maha oli turvoksissa ja kauhee ähky koko illan. mä siis söin mansikkaleivoksen, sipsei vähä ja juustonaksuja vähä, kebabii en syöny ees kokonaan, lihat (mitä ei ollu ees paljon) ja salaattii, riisi oli ihan pahaa ja kylmää, se jäi melkein kokonaan. sitte muksun pitsasta slaissin ja 2 karpalolonkeroo :D

nyt takas ruotuun. pläh.
 
Nonih, veljen lakkiaiset ohi ja onhan tuota tullut mätettyä voileipäkakkua ja kaikenmoista muuta leivonnaista ja tietty sunnuntaipitsa! Ajattelin vetää pari päivää taas ihan täysnutria, jospa pääsis takaisin ruotuun. Helppo olis palata takaisin entiseen ja lihota...Ruoka taitaa olla pahin vihollinen!

Mukavaa alkanutta viikkoa! :)

taikamaija, Pysy positiivisena ja jämynä! Kyllä se paino siittä alkaa pudota. Kaikilta se ei vaan käy yhtä helposti..tsemppiä! :)
 
Nonni tänään se kuuri vihdoin alkaa! :p
Minä olen tosiaan cambridge kuurilla ja avokki nutri kuurilla.
Avokil ei oo mtn tunnuksii tänne eikä mielenkiintoo ilmoittaa mtn, joten teen sen hänen puolestaan, jos vaikka joku toinenki mies innostuis täst meidän laihiksesta. ;)
Elikkäs..

LuvLucy..................173cm.......LP 94,4kg......................UUSI
LuvLucyn avokki.......183cm.......LP 120,1kg....................UUSI

Meillä paljon tiputettavaa niinkuin monella muullakin..
Mun BMI oli tänään 31,54 ja avokin 35,86 - HUI!!!! O_O
Eiku vanilja pirtelöä nassuun! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: raspberry
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23921488:
Nonih, veljen lakkiaiset ohi ja onhan tuota tullut mätettyä voileipäkakkua ja kaikenmoista muuta leivonnaista ja tietty sunnuntaipitsa!
oijoi voileipäkakku :p melkein valahti kuolat näppikselle :LOL:


mulla tulee huomenna tasan 3vkoa täyteen. mietin et pitäiskö mun varata loppuviikoks omalääkärille aika ja jutella hänen kanssaan et kauanko mä vielä uskallan näitä syödä. sillai ajattelin et 6pvää täysnutrausta ja 1pvä kevyttä ruokaa (keittoo, salaattia,kanaa,riisiä tms) koska tota ylipainoa on noinkin paljon kuitenkin vielä. ja ei mitenkään olo oo heikko tai muuta vastaavaa, niin mielelläni jatkaisin että sais painon lähemmäks 80.
 
"aloittelija"
Täällä aloittelija ilmoittautuu.

Mulla on 2. päivä menossa ja tekee niin kovasti mieli ihan normi ruokaa. Olen ollut tuolla aloituspaketilla, mutta lisäksi tein pienen salaatin lounaalle (vihreää, tomaattia, kurkkua, paprikaa ja sieniä) sekä eilen söin illallisella 30 kcal edestä vihanneksia. Muuten olen pysynyt tiukkana. Mutta vaikeaa on, kun on koko ajan nälkä.

Mitat ovat 165cm ja 69kg. Paheeni ovat liian suuret annoskoot ja suolaisen napistelu (ei sipsit vaan esim. se ylimääräinen voileipä tai juustot).
 
[QUOTE="aloittelija";23923998]Täällä aloittelija ilmoittautuu.

Mulla on 2. päivä menossa ja tekee niin kovasti mieli ihan normi ruokaa. Olen ollut tuolla aloituspaketilla, mutta lisäksi tein pienen salaatin lounaalle (vihreää, tomaattia, kurkkua, paprikaa ja sieniä) sekä eilen söin illallisella 30 kcal edestä vihanneksia. Muuten olen pysynyt tiukkana. Mutta vaikeaa on, kun on koko ajan nälkä.

Mitat ovat 165cm ja 69kg. Paheeni ovat liian suuret annoskoot ja suolaisen napistelu (ei sipsit vaan esim. se ylimääräinen voileipä tai juustot).[/QUOTE]

kyllä se siitä. juo paljon vettä näläntunteeseen. 2-3pvää menee toisilla se "näläntunteen häviäminen". Ja säännöllisesti vaan muistat syödä ettei välit tuu liian pitkiks :)
 
"aloittelija"
kyllä se siitä. juo paljon vettä näläntunteeseen. 2-3pvää menee toisilla se "näläntunteen häviäminen". Ja säännöllisesti vaan muistat syödä ettei välit tuu liian pitkiks :)
Olen yrittänyt syödä säännöllisesti. Klo 7 aamupala, klo 9 välipala ja kahvi, klo 11 lounas, klo 14.30 välipala. Nestettä on mennyt pian 2l. Tuntuu hurjalta, että enää on jäljellä iltaruoka (ne jälkiruoat on jotain ihan kauheaa, samoin se nuudelikeitto).. Mutta en anna periksi!

Mitä mieltä olette, olisiko paha, jos söisi vaikka porkkannan ennen yötä? Onko hedelmät pannassa?
 
[QUOTE="aloittelija";23924157]Olen yrittänyt syödä säännöllisesti. Klo 7 aamupala, klo 9 välipala ja kahvi, klo 11 lounas, klo 14.30 välipala. Nestettä on mennyt pian 2l. Tuntuu hurjalta, että enää on jäljellä iltaruoka (ne jälkiruoat on jotain ihan kauheaa, samoin se nuudelikeitto).. Mutta en anna periksi!

Mitä mieltä olette, olisiko paha, jos söisi vaikka porkkannan ennen yötä? Onko hedelmät pannassa?[/QUOTE]

kannattaa kattoo Ravintosisältö - Kalorilaskuri.fi tuolta missä kaikissa on paljon kaloreita ja missä ei. kun hedelmissä on yleisesti ottaen paljon.

mulla menee suunnilleen näin: 8-9 kahvi/sokeriton energiajuoma, 9.30-10 pirtelö 12-13 kasviskeitto 15-16 pirtelö 17-18 kasvis/kanakeitto ja n.21 pirtelö iltapalaks. oon koittanu tolla kahvilla tai energiajuomalla selvitä tunnin, ettet ahda heti aamusta kaikkia niin jää illemmakskin. se kermainen kasviskeitto on hyvää, sitä ei oo siinä alotuspakkauksessa ollenkaan. ja ne liemetkin mitä siinä on niin ei minusta pidä nälkää. ite teen ton moccapirtelön 3dl vettä.
 
"vieras"
Täytyy nostaa hattua, että jaksatte viedä tuommoisia kitukuureja läpi! Minusta ei olis siihen. Ite karppaan ja tämä onneksi sopi mulle älyttömän hyvin, nytkin lähti 2,7kg vkossa. Mun sisko taas sai puotettua jollakin vastaavalla kuin te, niin melkein 20kg. :) Onneksi on vaihtoehtoja.
 
[QUOTE="vieras";23924393]Täytyy nostaa hattua, että jaksatte viedä tuommoisia kitukuureja läpi! Minusta ei olis siihen. Ite karppaan ja tämä onneksi sopi mulle älyttömän hyvin, nytkin lähti 2,7kg vkossa. Mun sisko taas sai puotettua jollakin vastaavalla kuin te, niin melkein 20kg. :) Onneksi on vaihtoehtoja.[/QUOTE]

mun tarttee tähän todeta et mä en oo ite kokenu tätä kitukuuriks, päinvastoin; ei oo näläntunnetta koko ajan, helppo, olo on tosi hyvä koko ajan ja jos mulla tekee makeeta mieli niin syön sillon patukan tai jälkiruuan nutriletilta. mulle ei taas karppaaminen sovi yhtään, tulee ihan hirveesti finnejä ja se on mun kukkarolle ihan liian kallista ja mä en pysty syömään niin paljon rasvaa ku siinä tarvis. enkä aio loppuelämääni pysytellä pelkis kasviksis/lihois/kanois, tän kuurin jälkeen alan syömään ihan normaalisti kaikkea, mutta painonvartijoiden pisteitä noudattaen.
 
"vieras"
mun tarttee tähän todeta et mä en oo ite kokenu tätä kitukuuriks, päinvastoin; ei oo näläntunnetta koko ajan, helppo, olo on tosi hyvä koko ajan ja jos mulla tekee makeeta mieli niin syön sillon patukan tai jälkiruuan nutriletilta. mulle ei taas karppaaminen sovi yhtään, tulee ihan hirveesti finnejä ja se on mun kukkarolle ihan liian kallista ja mä en pysty syömään niin paljon rasvaa ku siinä tarvis. enkä aio loppuelämääni pysytellä pelkis kasviksis/lihois/kanois, tän kuurin jälkeen alan syömään ihan normaalisti kaikkea, mutta painonvartijoiden pisteitä noudattaen.
Niin, onneksi on vaihtoehtoja. Toiselle sopii hyvin tämä "teidän" ja toisille joku muu. Ite kokisin kitukuurina, mutta hyvä jos sinä et niin koe. Tämä sopii siis sinulle hyvin. :) Ja näyttääpä teilläkin tuloksia tulevan, ihan mielenkiinnosta oon seurannu jonkun verran tätä aloitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: raspberry

Yhteistyössä